We want Nijland!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:27 schreef LudoSanders het volgende:
Welke spreekkoren klonken er eigenlijk?
"Nijland de verlosser! Ohohohowooow!!!"quote:Op zondag 15 februari 2009 13:27 schreef LudoSanders het volgende:
Welke spreekkoren klonken er eigenlijk?
Helaas is koppen het enige wat Maza echt goed kan. Voor de rest is het een Brechet 2, maar dan met een minder gevoel voor positie.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:09 schreef Halcon het volgende:
Maza viel goed in. Lijkt me dat ze die moeten houden bij PSV. Goede verdediger en een belangrijk wapen bij corners.
We hebben het hier wel over een Mexicaans international. Maza is een goede en nuttige verdediger, maar niet iemand met een geweldige opbouw of actie. Ik vind hem verdedigend sterker dan Brechet.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Helaas is koppen het enige wat Maza echt goed kan. Voor de rest is het een Brechet 2, maar dan met een minder gevoel voor positie.
Geweldige manquote:- Ben je tevreden met dit punt?
Ja, vooral nadat we met 2-0 achterstonden dacht ik van 'goh man, wat gebeurt hier nou, dat was niet leuk'
Maza heeft iets van 42 interlands gespeeld. Dan ben je er redelijk vaak bij. Hij zat in 2006 ook bij de WK-selectie.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Brechet is dan net zo goed een Franse international met z'n 3 caps
Absoluut geen terechte penalty. Oke, het is ontzettend dom dat Brechet De Zeeuw aanraakt aangezien Isaksson prima lag en die bal er nooit ingegaan was. Die bal was er nooit ingegaan, hij voelt een hand, dus laat hij zich ongelofelijk makkelijk vallen. Ik heb nog nooit iemand zo zien vallen na zo'n zachte aanraking. In de herhaling ziet het er zo onnatuurlijk uit dat het overduidelijk is dat hij zich laat vallen.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:24 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoorde dat de penalty terecht was. Vanuit het stadion leek het in ieder geval nergens op, toen de scheids naar de stip wees keek ik ook zo van:wtf
Kuipers was sowieso dramatisch gisteren.
Ik ben wel tevreden met de 2-2, de 2e plaats is nog wel haalbaar. Eerst maar eens hopen dar Hoerenveen verliest vanmiddag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |