Hoe beredeneerde je dit precies?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja het lijkt me nogal simpel. Als je een aparte meter hebt voor warm water. En je verbruikt geen warm water. Dan hoort de warmwater meter niet op te lopen.
De verwarming is aan ja. Maar de hierdoor gebruikte energie wordt dus gemeten met de "verwarmingsmeter". Deze staat los van de "warm tap water meter".quote:
Dat geloof ik graag!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou daar ging wel wat denkwerk aan vooraf veldmuis!
Dat zou nog kunnen ook. Ik zal eens kijken of ik de boel niet helemaal af kan sluiten.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:49 schreef Bill_E het volgende:
Ik snap het! Warm water koelt natuurlijk langzaam af in de leidingen en moet aangevuld worden met nieuw warm water!
Dat klopt, en het koude water dat loopt dan via de terugloopleiding terugquote:Op zondag 15 februari 2009 12:49 schreef Bill_E het volgende:
Ik snap het! Warm water koelt natuurlijk langzaam af in de leidingen en moet aangevuld worden met nieuw warm water!
Misschien gewoon elke keer als je geen water gebruikt de hoofdafsluiter dicht draaien.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:51 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen ook. Ik zal eens kijken of ik de boel niet helemaal af kan sluiten.
Nieuwbouwwijk in lent=quote:Op zondag 15 februari 2009 12:42 schreef mrkrul het volgende:
Dat ga ik ook doen, maar heb meer contact met de buitenwereld via Fok, dan met mijn buren......
pfffffquote:Op zondag 15 februari 2009 17:58 schreef fokkieslim het volgende:
Ik denk dat je buurman een aftakking tijdens de bouw gemaakt heeft.
U is stiekem een vrouw?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:12 schreef mrkrul het volgende:
Mocht iemand nog geinteresseerd zijn: het probleem is opgelost. Simpelweg op de verkeerde meter gekeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |