abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 februari 2009 @ 08:38:02 #101
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66364073
Dat wordt lachen bij NAC volgende week
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_66365057
Mijn schoonzus heeft bij rasta rostelli op het podium gestaan en die werd ook van alles wijs gemaakt dus ja ik geloof wel dat dit echt is.
Wat ik hoogst irritant vind aan dit programma zijn de: ik vertel nog even wie er in mee spelen stukjes na de reclame
  maandag 23 februari 2009 @ 10:13:07 #103
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_66366139
ik heb het vorige week gekeken maar ik heb er slecht van geslapen (vraag me niet waarom, maar blijkbaar ben ik er onrustig van geworden haha). Deze week heb ik dus overgeslagen, sowieso lijkt het me zoiet sdat 1 keer wel leuk is, maar je dan wel gezien hebt..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 23 februari 2009 @ 10:45:44 #105
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_66366596
Vond er niet veel aan, had me er meer van voorgesteld.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_66367858
quote:
Op maandag 23 februari 2009 09:38 schreef Sorella het volgende:
Mijn schoonzus heeft bij rasta rostelli op het podium gestaan en die werd ook van alles wijs gemaakt dus ja ik geloof wel dat dit echt is.
Wat ik hoogst irritant vind aan dit programma zijn de: ik vertel nog even wie er in mee spelen stukjes na de reclame
Heb in een hotel in Spanje een keer gezien dat een hele nette vrouw (een medegast), zich op verzoek als een hoer ging gedragen, nou het is maar goed dat ze zelf niet zag wat ze gedaan had, haar echtgenoot wel trouwens
  maandag 23 februari 2009 @ 11:40:42 #107
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66368303
Ik zie telkens die gasten in slaap (ofzo) vallen. Stel dat die Peter Powers dood neervalt, kunnen die lui dan nog weer uit hun hypnose gehaald worden? En luisteren ze alleen naar die Peter, of ook naar anderen?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_66371119
geweldig dat stukje in die boksschool, hoe hij die negert afzeikt. die neger heeft het op een gegeven moment ook niet meer ik zat bijne te huilen van het lachen, ook dat stuke dat die boksbal hem pijn deed met zijn smoesles geniaal
pi_66379576

en weer lig ik in een deuk. Het in-de-ring-stap moment op 8.10
pi_66379912
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:16 schreef madco het volgende:
geweldig dat stukje in die boksschool, hoe hij die negert afzeikt. die neger heeft het op een gegeven moment ook niet meer ik zat bijne te huilen van het lachen, ook dat stuke dat die boksbal hem pijn deed met zijn smoesles geniaal
Die negert is anders wel Zimmerman
Children of the night. What music they make.
pi_66383533
DIE NACCER IS ZOOO GENIAAL
Striving to be more than average.
  zondag 1 maart 2009 @ 21:37:53 #112
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_66596312
Nu weer
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_66596411
pi_66596641
Die gast van de 'reddingsbrigade'.. !!
pi_66596694
Het is weer mooi
pi_66596738
Ben ook een keer naar een show van hem geweest in Spanje, da's al weer aardig wat jaartjes geleden.
Twijfelde nog een beetje over de echtheid, maar niks slechts kunnen vinden over hem.

En het is toch héérlijk vermaak.
pi_66597287
die opblaaspop
pi_66597911
wat ik me afvraag: die mensen die hij van de straat plukt(deze keer het strand dus) weten ergens heel goed waar ze mee bezig zijn. ''ik wist gek genoeg precies wat ik deed maar vond het normaal en volgde zijn aanwijzingen op''.
en de mensen die later terug kijken weten zich helemaal niks te herinneren,..
pi_66598275
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:14 schreef van_Hooydonck het volgende:
wat ik me afvraag: die mensen die hij van de straat plukt(deze keer het strand dus) weten ergens heel goed waar ze mee bezig zijn. ''ik wist gek genoeg precies wat ik deed maar vond het normaal en volgde zijn aanwijzingen op''.
en de mensen die later terug kijken weten zich helemaal niks te herinneren,..
Die mensen op 't strand worden kort nadat ze 'uit hun trance' komen al gevraagd wat ze er van vonden.
Hetzelfde als hij in z'n handen klapt, dan beseffen ze ook wat ze doen.

Haha, die ketchup.
pi_66598824
ja zoiets dacht ik ook al. de tijd die ze in hypnose zitten is veel korter natuurlijk.
maar wat je zegt,... tijdens die langere hypnoses worden ze toch ook even onderbroken en beseffen ze wat ze aan het doen zijn? weten ze dat dan ook niet meer?

ach, al met al best lachen allemaal!
  zondag 1 maart 2009 @ 22:36:54 #121
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_66598908
Die berenn**ker ken ik dus, zijn vrouw is mijn vriendin! Heb nog nooit zo gelachen!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 1 maart 2009 @ 22:40:16 #122
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_66599071
Het is doorgestoken kaart.

Voor Hypnose moet je de taal die de mensen spreken machtig zijn. De hynotiseur spreekt namelijk dat deel van je aan dat zich niets aan trekt van remmingen. Zo zal iemand onder hypnose geen dingen doen die deze persoon echt niet wil niet doen. Je kan bijvoorbeeld geen zelfmoord plegen onder hypnose. Hypnose wat dat betreft is vergelijkbaar met een enorme hoeveelheid alcohol die je remmingen wegspoelt, zonder dat je motoriek naar de kloten geholpen word.

Als mensen onder hypnose instructies in het Engels krijgen zullen ze wakker worden omdat ze niet worden aangesproken in hun eerste taal.

Een chinees zal jou niet kunnen hypnotiseren en een duitser evenmin. Je moet te veel nadenken over de dingen die de hypnotiseur je probeert te vertellen, dat breekt het doel van het loslaten van remmingen en je overgeven aan impulsen. Peter Powers zal ongetwijfeld succesvol zijn als hypnotiseur van mensen die zijn taal spreken, maar Nederlanders zou hij niet zo makkelijk moeten kunnen hypnotiseren.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 22:42:41 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_66599174
Beetje platterig programma. Veel beetje zelfs.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_66599258
ja, dan vraag ik me nog iets af: hij brengt mensen tot kleuterniveau. kleuters spreken toch geen engels? en toch praten ze (deels) terug in het engels en ze begrijpen hem terwijl ze op dat moment een jaar of vier zijn?
  maandag 2 maart 2009 @ 09:37:53 #125
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_66607483
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:40 schreef Cairon het volgende:
Het is doorgestoken kaart.

Voor Hypnose moet je de taal die de mensen spreken machtig zijn. De hynotiseur spreekt namelijk dat deel van je aan dat zich niets aan trekt van remmingen. Zo zal iemand onder hypnose geen dingen doen die deze persoon echt niet wil niet doen. Je kan bijvoorbeeld geen zelfmoord plegen onder hypnose. Hypnose wat dat betreft is vergelijkbaar met een enorme hoeveelheid alcohol die je remmingen wegspoelt, zonder dat je motoriek naar de kloten geholpen word.

Als mensen onder hypnose instructies in het Engels krijgen zullen ze wakker worden omdat ze niet worden aangesproken in hun eerste taal.

Een chinees zal jou niet kunnen hypnotiseren en een duitser evenmin. Je moet te veel nadenken over de dingen die de hypnotiseur je probeert te vertellen, dat breekt het doel van het loslaten van remmingen en je overgeven aan impulsen. Peter Powers zal ongetwijfeld succesvol zijn als hypnotiseur van mensen die zijn taal spreken, maar Nederlanders zou hij niet zo makkelijk moeten kunnen hypnotiseren.
Ik dacht dus precies het zelfde, hoe die mensen in ene zo duidelijk engels kunnen verstaan en spreken in hun onbewust zijn, of het doorgestoken kaart is durf ik niet met 100% te zeggen, maar ik vind het wel knap hoe al die 'boeren' ongerept in het engels alles netjes opvolgen. Mocht het toch doorgestoken kaart zijn dan hebben al die mensen een aardig staaltje acteertalent

Nep of niet, het blijft hilarisch om naar te kijken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')