abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2009 @ 18:05:19 #51
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_66127592
ik zal tegen d'r zeggen dat ze toch niet kan zeggen dat ze maagd is als ze loopt te pijpen, dus dat ze het net zo goed gewoon kan doen
echt hypocriete onzin van d'r.....

ik vind niet dat je patner moet dwingen tot sex, maar waarom dan wel pijpen, das nog ranziger dan gewone sex !
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_66127637
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:05 schreef Angst het volgende:
ik zal tegen d'r zeggen dat ze toch niet kan zeggen dat ze maagd is als ze loopt te pijpen, dus dat ze het net zo goed gewoon kan doen
echt hypocriete onzin van d'r.....

ik vind niet dat je patner moet dwingen tot sex, maar waarom dan wel pijpen, das nog ranziger dan gewone sex !
pijpen en sex ranzig..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
  maandag 16 februari 2009 @ 18:37:44 #53
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_66128605
Dat zou ik echt niet volhouden dus hè, 5 jaar geen seks. Twee weken, ok, maar 5 jaar?
pi_66129450
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:37 schreef Sander het volgende:
Dat zou ik echt niet volhouden dus hè, 5 jaar geen seks. Twee weken, ok, maar 5 jaar?
pi_66129473
ow en ontopic:
quote:
Op zondag 15 februari 2009 01:19 schreef Cahir het volgende:
Ja.

Een relatie zonder goede seks bestaat niet.
Eens met dat.
pi_66480860
Zo moeilijk is dat toch niet 5 jaar niet...2 weken, een maand, dat is allemaal relatief korte termijn. Ik denk dat TS het niet direct mist zoals iemand die regelmatig sex heeft, in de zin van penetratie. Naast penetratie zijn natuurlijk nog eindeloos veel andere sex-zaken mogelijk... Maar goed, ik kan me voorstellen dat je wel een keer een stapje verder wilt gaan, ondanks alle alternatieven.
=sometimes knowledge is mistaken for intelligence, which is like mistaking a cup of milk for a cow=
pi_66482746
heeft ze niet iets naars vroeger mee gemaakt?

en als je haar vingert of beft word ze dan ook niet soms extreem geil dat ze jou ook in je wil voelen?

tip:

kook een avond lekker voor haar met romantische kaarsen schijn.
kijk een romatische film (of juist een thriller) en masseer haar daarna op bed terwijl ze op der buik ligt.
muziekje erbij, waxine lichtjes en als je dan uiteindelijk haar billen en de rest aan het masseren bent en ze nat word gewoon een beetje plagend met je massage staaf over haal billetjes wrijven en tegen haar kutje

als ze dan nog niet wil dan weet ik het ook niet meer.

ik ken een streng christelijk stelletje die het zelfs niet langer dan een half jaar celibaat uithield, 5 jaar

maar goed als de rest gewoon lekker is... (mag je wel anaal)
pi_66505467
Is ze vroeger neit misbruikt oid?
pi_66505824
Om even af te gaan op TS is sex belangrijk? Dat laat ik afhangen van de vriendin in kwestie. Voor mezelf maakt het eigenlijk geen ruk uit.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 02:06:03 #60
230788 n8n
Pragmatisch
pi_66507373
Tegenwoordig heb ik het na 5 dagen al moeilijk
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_66529983
Ik kan me dat dus totaal niet voorstellen ook niet vanuit haar standpunt als een jongen mij vingert en gek maakt wil ik m meteen in me voelen en verder gaan.
Van jou vindt ik t nog knapper dat je dat volhoudt en nog nooit vreemdgegaan..? respect.
Verder zou ik wel is willen weten hoe ze reageert op n speeltje of je dat wel zou mogen inbrengen...?

Verder was mijn eerste keer op me 14de ook met n jongen van 18 en we hebben 5 jaar een relatie gehad sommige meiden zijn nou eenmaal wat sneller volwassen maar in dit geval klopt dat ook nie helemaal want anders had ze ook wel gewoon sex met je gehad.

[ Bericht 26% gewijzigd door girl-next-door op 27-02-2009 18:54:57 (nog iets toegevoegd) ]
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:55:37 #62
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_66533903
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 02:06 schreef n8n het volgende:
Tegenwoordig heb ik het na 5 3 dagen al moeilijk

When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_66533937
quote:
Op zondag 15 februari 2009 01:19 schreef Cahir het volgende:
Ja.

Een relatie zonder goede seks bestaat niet.
Mwa. Niet waar mijns inziens.
pi_66533963
Essentieel ja. Vijf jaar een relatie en niet neuken ... jezus dat het bestaat.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_66534046
Maar TS, gebruik drugs, en ze wordt vast heel gewillig. Al die primitieve behoeftes komen flink naar boven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')