Je kan overal wel een schuldige voor vinden op deze manier... Als de auto niet was uitgevonden vielen er ook heel wat minder doden.. Want ja dat is vragen om ongelukken...quote:Op zondag 15 februari 2009 00:31 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Als je broer niet had gezopen, was ie niet van de trap gepleurd
Die punten zeggen vrij weinig naar mijn idee. Als er een betonnen muur had gestaan kon hij ook met zijn hoofd daar vol op komen met een mogelijke hersenbeschadeging als gevolg.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:37 schreef Lundegaard het volgende:
Mijn eerste reaktie was ook 'eigen schuld'.
Maar jouw 4 punten zijn niet geheel uit de lucht gegrepen onzin punten . Dit is nog geen gedane zaak, lijkt mij.
en toch vind ik een muur anders dan glas...quote:Op zondag 15 februari 2009 00:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die punten zeggen vrij weinig naar mijn idee. Als er een betonnen muur had gestaan kon hij ook met zijn hoofd daar vol op komen met een mogelijke hersenbeschadeging als gevolg.
neequote:Op zondag 15 februari 2009 00:44 schreef Lundegaard het volgende:
Heb je het ooit voorgelegd aan een advocaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:12 schreef nachtdier2 het volgende:Ha! Met de lamme vasthouden, dan met je andere arm die lamme arm op en neer bewegen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schitterend!
Neemt niet weg dat het tamelijk lullig (!) is natuurlijk.
DEnk dat ie ermee bedoelt dat het een volledig glazen deur is, zoals die ook vaak als toegangsdeur tot het balkon gebruikt worden. Ik moest ook even nadenken wat ie nu bedoelde.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:16 schreef B.E.D het volgende:
Ik snap het niet.
Kun je een paint maken alstublieft. (serieus)
Een balkondeur? onder aan de trap? Een balkon zit toch juist boven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |