wie niet weet wie niet deert.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:13 schreef rene90 het volgende:
Vraagje van mijn kant; vraag je dan toestemming aan al die mensen om de foto's te plaatsen hier op FOK!?
Bij straatfotografie vraag je geen toestemming. Vaak weten de mensen niet eens dat ze gefotografeerd zijn. In de meeste Europese landen hoef je voor zulke foto's ook geen toestemming te vragen als je ze wilt publiceren (met uitzondering voor gebruik bij reclame).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:13 schreef rene90 het volgende:
Vraagje van mijn kant; vraag je dan toestemming aan al die mensen om de foto's te plaatsen hier op FOK!?
Zolang de foto's niet gebruikt worden voor commerciele doeleinden, en de personen in kwestie er geen schade door lijden zijn dit soort foto's gewoon toegestaan.quote:Vraagje van mijn kant; vraag je dan toestemming aan al die mensen om de foto's te plaatsen hier op FOK!?
Que?quote:
Je had geen sub-subforum geselecteerd volgens mij.quote:
De drukke achtergrond trekt mijn aandacht weg van het onderwerp. Bij 4 en 5 is dat een stuk minder het geval en die vind ik dan ook de beste uit de serie. Bij 5 jammer van de prullenbak, als die niet zo achter de persoon stond was die erg tof geweest.quote:Jammer dat je ze rommelig vindt, Isdatzo.
En hij deed verder niks met die roos?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:23 schreef Sugar het volgende:
5 is bij de Piazza en die jongen pakte de roos juist ván de prullenbak af en legde 'm meteen weer terug. Het was echt een 1 seconde moment. Voor mij hoort die prullenbak dus juist bij dat moment, maar dat is natuurlijk helemaal niet uit die foto te halen, dat snap ik.
Subforums in FOTquote:En ik wist niks van sub-subforum selecteren, kennelijk 'nieuw'? Maar zal er een volgende keer op letten.
Die rozen werden afgelopen vrijdagavond daar uitgedeeld. (ABN actie oid)quote:Op zondag 15 februari 2009 19:23 schreef Sugar het volgende:
5 is bij de Piazza en die jongen pakte de roos juist ván de prullenbak af en legde 'm meteen weer terug. Het was echt een 1 seconde moment. Voor mij hoort die prullenbak dus juist bij dat moment, maar dat is natuurlijk helemaal niet uit die foto te halen, dat snap ik.
Ja dat moet kunnen.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:52 schreef Marrije het volgende:
Foto 6, dat kind in die buggyEcht een geweldige foto!
Persoonlijk zou ik het niet leuk vinden als een vreemde mij op straat fotografeert.
Een keer in de tramtunnel in Den Haag, een man die iedereen van de zijkant fotografeerde die op een bankje zat. Zodra ik het doorhad ben ik meteen van dat bankje gegaan en in mezelf was ik echt kwaad op die vent, heb er verder niks van gezegd maar vond het behoorlijk brutaal. Maar als ik de reacties hier zo lees dan moet het dus kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |