Nee héquote:Op zondag 22 februari 2009 11:05 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Te veel.![]()
Bijna de hele uitzending ging over Jannes.
Paul leek wel oprecht chagrijnig te zijn, dan wordt zijn 'humor' nog bijtender dan anders. Tel de agressieve opmerkingen maar eens, dat waren er veel meer dan normaal (met als dieptepunt wellicht 'en nu naar de gaskamers' tegen een groepje). Of was het toch stiekem humor?quote:Op zondag 22 februari 2009 10:50 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond er eerlijk gezegd weinig aan gisteren. Hopelijk is het vanavond beter.
Ow!quote:Op zondag 22 februari 2009 11:05 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Te veel.![]()
Bijna de hele uitzending ging over Jannes.
Als je op zaterdag direct de stream kijkt, zie je de afterparty direct er achteraanquote:Op zondag 22 februari 2009 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is de afterparty al te zien dan?
Dat was inderdaad heel duidelijk te merken. Reteirritant. Het wordt echt de hoogste tijd dat ie onderhand eens wat anders gaat doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:01 schreef Curiosity het volgende:
Ik ben blij dat ik vorige week in de studio zat, ik vind het nu maar een vreemde aflevering, net of Paul er geen zin in had.
Inderdaadquote:Op zondag 22 februari 2009 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
Die zangeres was trouwens wel vreselijk... steeds maar grappig proberen te doen, terwijl het totaal niet grappig was...
Jawel dat wel. Maar ik vergeleek het ook met de reguliere uitzending.quote:Op zondag 22 februari 2009 07:42 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Geen slap geouwehoer dus dit keer?Dan ga ik het een poging wagen vanavond.
Ja? Volg je hem op twitter ofzo?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul is donderdag terug gekomen van zijn vakantie in New-York
Waar is die stream dan te vinden?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:27 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Als je op zaterdag direct de stream kijkt, zie je de afterparty direct er achteraan
Hij blogt heel vaak op Hyves. http://ridderpauldeleeuw.hyves.nl/blog/quote:Op zondag 22 februari 2009 18:54 schreef Specularium het volgende:
Ja? Volg je hem op twitter ofzo?
Beter komt ie de volgende keer op tijd terug als hij een show moet doen. Jetlagje oid was duidelijk aanwezig.
Vaak? De laatste entry is van 11 maart 2007.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hij blogt heel vaak op Hyves. http://ridderpauldeleeuw.hyves.nl/blog/
Nee, als je vrienden met hem wordt zie je zijn recente blogs, hij blogt sinds hij aan het lijnen is bijna dagelijksquote:Op zondag 22 februari 2009 22:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vaak? De laatste entry is van 11 maart 2007.
Ja ik weet het, hij staat ook in mijn lijst maar om de een of andere reden mis ik zijn blogs altijd.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hij blogt heel vaak op Hyves. http://ridderpauldeleeuw.hyves.nl/blog/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |