Voor de alcohol moet ik toch naar de friettent toe...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:48 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Combineer de stokbroodjes/kruidenboter met wat alcohol en je bent er
Ik lust het wel, maar niet op zaterdagavondquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:48 schreef Ludootje het volgende: [..] Hoezo? Niks mis met boerenkool!![]()
Op verzoek van LaPo geopendquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Er zijn nog geen 10 minuten om! Maar vooruit
[..]
Ik lust het wel, maar niet op zaterdagavond
Dan zou de keus voor mij snel gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Voor de alcohol moet ik toch naar de friettent toe...
* ProbeerMe niet weet hoe Op aangemaakt wordquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Er zijn nog geen 10 minuten om! Maar vooruit
Oestersaus!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:53 schreef dawg het volgende:
Roerbakgroenten met kip in ketjapsaus, en rijst.
Ja sorryquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:53 schreef kwaakvaak het volgende:
het meurt hier beetje naar ouwe hormonen. Gatverdamme ranzige riool lucht!
Als ik erbij ben moeten ze allang blij zijn dat ze aan bod komen... ik lul heel de boel bij elkaar hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:54 schreef RealZeus het volgende:
Nou heb ik even gegeten, de vaat in de vaatwasser gezet, het aanrecht schoon gemaakt en de wasmachine aangezet en nou zijn we weer een topic verder.![]()
Echt, als al die singles bij elkaar gaan zitten zijn ze de volgende morgen schor.
hi ripquote:
Daar zou je heul geen tijd voor krijgenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Als ik erbij ben moeten ze allang blij zijn dat ze aan bod komen... ik lul heel de boel bij elkaar haha
Is dat mijn schuld dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wrijf het er maar in dat ik nog niets gegeten heb
quote:
is dat een dare???quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Als ik erbij ben moeten ze allang blij zijn dat ze aan bod komen... ik lul heel de boel bij elkaar haha
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is nog vroeg. Nu is er toch nog geen kip te doen.
die eer doe ik ook aanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is dat een dare???
Het gerucht gaat de ronde, dat ik mijn nickname namelijk redelijk eer aan doe
Denk dat ik mijn geluk ook maar eens ga (be)proeven na het werkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:58 schreef Techno het volgende:
Kipjes scorenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:58 schreef Techno het volgende:
[..]
en ik dan?quote:
ik mag alleen nog maar monogaam daten kreeg ik net te horenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die eer doe ik ook aan
en ja hoor is een dare... kom maar eens langs...
quote:
Dan neem je haar toch mee op de thee?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik mag alleen nog maar monogaam daten kreeg ik net te horenMaar goed, voor jouw maak ik wel een uitzondering hoor
Ah, kwaak en murmeli daten monogaamquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik mag alleen nog maar monogaam daten kreeg ik net te horenMaar goed, voor jouw maak ik wel een uitzondering hoor
Gelukkig maarquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
Oh gaan we uitdelen? Ik wil wel even lekker.....
Nu we jullie bezig zijn
Zeg eens, wat wil jij ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
Nu we jullie bezig zijn
dat schijnt niet te passen, ook niet als ik vaseline en een schoenlepen mee bracht.. Geeft niet, ik ben toch Brak met een bewuste hoofdletter B. Probeer al ruim 2 uur richting douche te wandelen om de smaak van dat stokstaartje wat ik vanacht in Blijdorp oraal bevredigd hebt uit mijn mond te spoelen.. (kan ook gewoon de nasmaak zijn van de mihoen en dat ik lichtjes overdrijf, maar dat mogen jullie zelf bepalen;))quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
Ging jij niet mee naar Cue, kwaakvaak?
Had je autootje al mee uitgevraagd eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef Ludootje het volgende:
Voor de alcohol moet ik toch naar de friettent toe...
Ehhh? Mis ik iets?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Had je autootje al mee uitgevraagd eigenlijk?
Ah, interessante vraagquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijdorp heeft geen stokstaartjesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat schijnt niet te passen, ook niet als ik vaseline en een schoenlepen mee bracht.. Geeft niet, ik ben toch Brak met een bewuste hoofdletter B. Probeer al ruim 2 uur richting douche te wandelen om de smaak van dat stokstaartje wat ik vanacht in Blijdorp oraal bevredigd hebt uit mijn mond te spoelen.. (kan ook gewoon de nasmaak zijn van de mihoen en dat ik lichtjes overdrijf, maar dat mogen jullie zelf bepalen;))
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, kwaak en murmeli daten monogaam
Ik ben vandaag slecht in hintsquote:
Jurassic park 1 begint zometeen ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef Ludootje het volgende:
Weet iemand nog een filmsuggestie voor vanavond? Actie/Thriller bij voorkeur. RomCom alléén als hij echt leuk is!
Of een serie of iets waar ik mee kan beginnen
Of als je samen met iemand kan kijken zekerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef Ludootje het volgende:
Weet iemand nog een filmsuggestie voor vanavond? Actie/Thriller bij voorkeur. RomCom alléén als hij echt leuk is!
Of een serie of iets waar ik mee kan beginnen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij vond mij wel een type voor jouquote:
Oke.. Ik heb iets gemist dus, hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Hij vond mij wel een type voor jou
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
Nu we jullie bezig zijn
Oeh! Geen tv hier, maar kan hem vast wel even downloadenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:06 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Jurassic park 1 begint zometeen ook
Of dat iddquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of als je samen met iemand kan kijken zeker
Mij niet gezien, ze lijkt teveel op mijn zusjequote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, ik pas me graag aan, dat weet je
Bietjes met kipquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:47 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben er nog niet uit... Friettent, worstenbroodjes, stokbroodjes met kruidenboter of boerenkool?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij toetsen andere volgorde aanraken misschien snappen wij dan ja!
ik hou stiekum wel van jouquote:
dan zal het die mihoen wel geweest zijn!... Goeie surinamees hierzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Blijdorp heeft geen stokstaartjes
Uiteraard is dat geen antwoord op jouw vraag. Ik zou haar best graag eens willen meeten, inderdaad. Maar ik zou dat zoveel mogelijk van Fok! vandaan houdenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag.![]()
En jij vindt haar ook best leuk
Thanksquote:
Met azijn en suikerquote:
quote:
Goed bier is niet vies!quote:
De wens is de vader van de gedachte?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarom las ik dat als Biertjes?
Omdat je alcoholist bentquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarom las ik dat als Biertjes?
Waar de man zin in heeft loopt de mond dalijk van over?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte?
Dat zal het zijn!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat je alcoholist bent
Ben nu echt weg
Ik dacht dat je MaJo quotequote:
huh tweede wereld oorlog was toch al afgelopen?quote:
Ik vind mezelf vrij geheim en er wordt verder niet op ingegaan dat ik mn liefde aan je verklaarquote:
Ik weet het niet maar toen aten ze bloembollenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
huh tweede wereld oorlog was toch al afgelopen?
Hmm, twijfel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:14 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ik vind mezelf vrij geheim en er wordt verder niet op ingegaan dat ik mn liefde aan je verklaar
Ik weet helemaal niet wie je bentquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:14 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ik vind mezelf vrij geheim en er wordt verder niet op ingegaan dat ik mn liefde aan je verklaar
misschien moet je een andere taktiek knul, doe eens iets met volblaffen roepen, dat schijnen vrouwen tegenwoordig helemaaaaal de bom te vinden!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:14 schreef angelfist het volgende:
[..]
Dat is toch het idee van een geheim!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet wie je bentMaar dank je wel
O, dus zo heb je murm voor je gewonnenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
misschien moet je een andere taktiek knul, doe eens iets met volblaffen roepen, dat schijnen vrouwen tegenwoordig helemaaaaal de bom te vinden!
ik heb nog niet zoveel gewonnen hoor, hoogsten een monogame date of wat... Oh wacht even... dit is mijn laptop helemaal nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dus zo heb je murm voor je gewonnen
Nee, jij wel altijd wil je zeggen?quote:
Slaap zachtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat offline... ben brak en morgen weer om 5uur opstaan![]()
Nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:19 schreef angelfist het volgende:
[..]
Het is Valentijn, ik mag geheim zijn
nn Kzquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat offline... ben brak en morgen weer om 5uur opstaan![]()
Je doet iets goedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb nog niet zoveel gewonnen hoor, hoogsten een monogame date of wat... Oh wacht even... dit is mijn laptop helemaal niet
You will learnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je doet iets goed
Iets met volblaffen zei je he?
Leegzuigen? dat zou jij toch moeten weten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je doet iets goed
Wat is daarhet vrouwelijke equivalent van?
Dat zou voor mij ook wel slim zijn, maar helaas; het kan niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:22 schreef Ripley het volgende:
pfff, misschien wel slim ja KZ, ik ben ook brakker dan brak
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, jij wel altijd wil je zeggen?
Prima hoor!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:22 schreef CecilBDemented het volgende:
goede avond mede singels![]()
alles goed?
stokslobberen schijnt ook wel hip te zijn, maar het mist toch die elan van volblaffenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je doet iets goed
Wat is daarhet vrouwelijke equivalent van?
Daar had ik nou nog nooit van gehoordquote:
Maar dat is toch geen equivalent van volblaffenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
stokslobberen schijnt ook wel hip te zijn, maar het mist toch die elan van volblaffen
(en ja... ik doe blijkbaar iets goed, als ik nu eens wist wat)
Aanduwen danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar dat is toch geen equivalent van volblaffen
nee sorry, maar over het algemeen blaffen vrouwen toch wat minder fysiek.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen equivalent van volblaffen
prima nog steeds single.quote:
Als single man je rechterhand niet kunnen gebruiken...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:31 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
prima nog steeds single.
vannacht mijn hand gebroken dus 3 weken in het gips.
moet dus helemaal links gaan oriënteren
niks te klagen dus
wafquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee sorry, maar over het algemeen blaffen vrouwen toch wat minder fysiek.
Vreemdgaan met linksquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als single man je rechterhand niet kunnen gebruiken...
zit...en niet aan de bank knagen!...quote:
Blaffende vrouwen bijten nietquote:
Ja baasjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zit...en niet aan de bank knagen!...
Klopt, ik doe heel andere dingen met mn mondquote:
Je zal ze beide niet kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als single man je rechterhand niet kunnen gebruiken...
Meer het speelse type dusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klopt, ik doe heel andere dingen met mn mond
Ja, bijten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klopt, ik doe heel andere dingen met mn mond
Dat de tandafdrukken nog een week in je arm stonden?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:34 schreef dawg het volgende:
Dawgies zijn cool. En ik bijt niet. Ik ben wel ooit gebeten trouwens. Meer dan eens. Best hard ook, een keer.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:35 schreef RealZeus het volgende:
Je zal ze beide niet kunnen gebruiken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je daar iemand voor kunnen inhuren danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je zal ze beide niet kunnen gebruiken![]()
Update?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:36 schreef Ripley het volgende:
zeg JB en dawg, hoe zit dat nu met mijn update van gisteren?
Ja, die keer ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat de tandafdrukken nog een week in je arm stonden?
we hebben een beker cappuccino gedronken en wat geklets.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:36 schreef Ripley het volgende:
zeg JB en dawg, hoe zit dat nu met mijn update van gisteren?
Leg eens uit dawg?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
O,en mn wasmachine deed het ineens weer net
Een kwestie van genoeg TPM maken om die wasmachine draaiende te houdenquote:
Neuk je gezellig mee?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:48 schreef Nouk84 het volgende:
Terwijl jullie verder kletsenouwehoeren, maak ik ondertussen even een dansje door mijn woonkamer
And stop breathing.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon de l wegdenken uit Gekletst, dan klopt het weer.
Waarom deze blijdschap dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:48 schreef Nouk84 het volgende:
Terwijl jullie verder kletsenouwehoeren, maak ik ondertussen even een dansje door mijn woonkamer
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:48 schreef Nouk84 het volgende:
quote:
Mijn kamer is net een schaatsbaan nu, kindjes hebben de stoelen en poef aan de kant geschoven en nu is het helemáál leegquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is goed hoor meisje, let je beetje op voor het salontafeltje!
Nog een speciale reden daarvoor?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:48 schreef Nouk84 het volgende:
Vind ik gewoon leukquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:48 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Waarom deze blijdschap dan?
Ik ga ook weer even luchthappen buiten
Hoe is het met de slingers?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn kamer is net een schaatsbaan nu, kindjes hebben de stoelen en poef aan de kant geschoven en nu is het helemáál leeg
Nee!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog een speciale reden daarvoor?
Succes!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef kwaakvaak het volgende:
weet je.... ik ga daad bij woord voegen..en nu echt naar de douche!...
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's altijd leuk, zomaar vrolijk zijn
quote:
quote:
Ja, maar meneer was verkeerd gereden, haha.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Mensen nog spannende plannen voor vanaaf?
* Zo uitgaat.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:57 schreef JoeyT het volgende:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar meneer was verkeerd gereden, haha.
Waar ga je uit?quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:37 schreef Techno het volgende:
[..]En hoe ga je die vasthouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ojee...quote:
Haha, nee.quote:
nee, ben moequote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Oeh details graag. Waar ken je de jongeman van?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee...![]()
Jij zou bellen dat ik mee mocht!
[..]
Haha, nee.
Al zit hij soms wel op Fok! dacht ik, maar dat wist ik eerst niet.
Geen Ado vanaafquote:
Zeg, dat ga ik jou allemaal niet aan je neus hangenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeh details graag. Waar ken je de jongeman van?
Doe ik niet!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En niet proberen te analyseren waardoor het nou komt, maar gewoon er van genieten
Ik heb zat spannende plannen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:57 schreef JoeyT het volgende:
![]()
![]()
Uhuhhhh... Gewoon 'een' vriendquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg, dat ga ik jou allemaal niet aan je neus hangen
is gewoon een vriend van mij en hij had z'n TomTom verkeerd ingesteld...
Mja idd...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Anders wordt zijn style gecrampt, auto
Ripley style.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:01 schreef Ripley het volgende:
Anders wordt zijn style gecrampt, auto
Dat heet fantasieënquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb zat spannende plannen.
Alleen blijft het bij plannen
Verkeerde vraag of geen zin in het antwoord?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kijk mij daar niet op ingaan
Net wou je niet....ohquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:03 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb zin om te stappen, te daten, te dansen, te hangen, te zuipen, te lachen, en nog veel meer!
Doei Auto! Jij ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:03 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ben er vandoor. Fijne avond allemaal
Dawgquote:
Doe jij t niet met Civil?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:03 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb zin om te stappen, te daten, te dansen, te hangen, te zuipen, te lachen, en nog veel meer!
Dag lieverd!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:03 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ben er vandoor. Fijne avond allemaal
Cue + Civi toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doe jij t niet met Civil?
Volgens mij loop ik niet meer helemaal bij....
Waar?!quote:
Hahaha, nee niet echtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doe jij t niet met Civil?
Volgens mij loop ik niet meer helemaal bij....
Serieus, jij bent hier alleen maar om een neukertje te scoren hè?quote:
Ik weet t niet meer...quote:
quote:
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, jij bent hier alleen maar om een neukertje te scoren hè?
Hey, de aanhouder wintquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:11 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus, jij bent hier alleen maar om een neukertje te scoren hè?
Aaahhh, wil je graag up-to-date blijven? Moet je bij Ripley zijnquote:
Hey kwaak, ouwe pik van me.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:12 schreef kwaakvaak het volgende:
jeej... de douche gevonden, en het werkte nog ook. Het stinkend riol genaamd kwaak's snavel is weer terug gebracht tot een fris naar chemische menthol ruikend praat gat!.
Dit hardop in het singlestopic zetten werkt denk ik wel ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wat is dat toch met die verdomde zaterdagavond
Ik heb helemaal geen zin om uit tegaan
Ik heb ook geen zin in mensen over de vloer of gaan zuipen bij iemand thuis.
Maar voor de hele avond achter de PC zitten, heb ik teveel energie.
Ik moet seks
Wie kan dit even verifieren voor mijn lijstje?quote:
Ja ik denk dat ik zo ff bij dr langs ga. Ben je thuis buuf?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaahhh, wil je graag up-to-date blijven? Moet je bij Ripley zijn
* Probeer Mequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik moet seks
quote:
opgelost... dat is dan 27,50 voor de adminstratie en koppelkosten. Wilt u daar nog condooms bij, ik heb een 12 pack ribsafe's of 6 pack performers voor jullie in de aanbieding!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik moet seks
Ga je een rondje lopen/joggen ofzo raak je ook energie van kwijtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik moet seks
Na het lezen van Nouk's fotoboek> Dawg...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie kan dit even verifieren voor mijn lijstje?
Hehehe.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:13 schreef dawg het volgende:
Ik ben benieuwd hoe grijs het pm-envelopje van grijsmuisje nu nog is.
Kom d'r maar in, Sedan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik moet seks
Jij doet het anders vrij regelmatig, net als S95Sedan, in een kortere versiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit hardop in het singlestopic zetten werkt denk ik wel ja.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik zo ff bij dr langs ga. Ben je thuis buuf?
joey! ouwe heerser in je eigen universumquote:
Scoor zequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:15 schreef Techno het volgende:
Anyway, veel plezier nog allemaal! Ik ga andere dingen doen.![]()
Tina! Was kosten die Kondome?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[..]
opgelost... dat is dan 27,50 voor de adminstratie en koppelkosten. Wilt u daar nog condooms bij, ik heb een 12 pack ribsafe's of 6 pack performers voor jullie in de aanbieding!
Pas maar op, want jij leeft erinquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
joey! ouwe heerser in je eigen universum
Ik ben Sedan niet. Gelukkig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij doet het anders vrij regelmatig, net als S95Sedan, in een kortere versie
Hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Na het lezen van Nouk's fotoboek> Dawg...
nee dat is wat jij ons wil doen geloven en waarvan wij jou in die waan laten hequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pas maar op, want jij leeft erin.
Veel plezier Tech. Neuk Scoor zequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:15 schreef Techno het volgende:
Anyway, veel plezier nog allemaal! Ik ga andere dingen doen.![]()
Ja, ik denk: Zet t maar niet in oud of in F&F, dat staat wat vreemd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit hardop in het singlestopic zetten werkt denk ik wel ja.
helemaal nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:13 schreef dawg het volgende:
Ik ben benieuwd hoe grijs het pm-envelopje van grijsmuisje nu nog is.
Goed gedaan. Maar heb je nou al wat te neuken weten te regelen of niet? Anders heb je er nog geen fuck aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:19 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ja, ik denk: Zet t maar niet in oud of in F&F, dat staat wat vreemd.
Ik heb mn eigen versie van The Secret. Als je maar sterk genoeg gelooft, dan gebeurt het of is he. Ik test het altijd met de trein waarbij de deur voor mijn neus moet stoppen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee dat is wat jij ons wil doen geloven en waarvan wij jou in die waan laten he
Zeggen is wat anders als doenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij doet het anders vrij regelmatig, net als S95Sedan, in een kortere versie
Dank voor de tip jochiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga je een rondje lopen/joggen ofzo raak je ook energie van kwijt
Letterlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Goed gedaan. Maar heb je nou al wat te neuken weten te regelen of niet? Anders heb je er nog geen fuck aan.
Ik twijfel nog, maar het heeft een kans.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Goed gedaan. Maar heb je nou al wat te neuken weten te regelen of niet? Anders heb je er nog geen fuck aan.
* Spam PM'tquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:19 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:19 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ja, ik denk: Zet t maar niet in oud of in F&F, dat staat wat vreemd.
Ik dacht dat jouw secret sporten was.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb mn eigen versie van The Secret. Als je maar sterk genoeg gelooft, dan gebeurt het of is he. Ik test het altijd met de trein waarbij de deur voor mijn neus moet stoppen.
Ach, je moet wat.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar is niets secrets aan. Das een algemeen feit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw secret sporten was.
Heb je een webcam?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ach, je moet wat.
Misschien komt er nog iets van.
Voorlopig heb ik PM van twee hitsige mannen
Ik heb al twee keer geneukt vandaag, dus schaar mij niet onder de hitsige mannen. Doe maar gewoon geile manquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ach, je moet wat.
Namen willen we Rip!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ach, je moet wat.
KPD ludo, uploaden!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb je een webcam?![]()
Oh wacht, dit is PUB niet
Herstel, 1 niet-hitsige, maar gewoon geile man, met een topconditiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer geneukt vandaag, dus schaar mij niet onder de hitsige mannen. Doe maar gewoon geile man.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Herstel, 1 niet-hitsige, maar gewoon geile man, met een topconditie
Dat is 1quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer geneukt vandaag, dus schaar mij niet onder de hitsige mannen. Doe maar gewoon geile man.
Is van de eerste user van deze account. Ik ben iets jongerquote:
Ik wist het!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is van de eerste user van deze account. Ik ben iets jonger.
Maar hoezo? Joey gaat even kijken naar datum van Nouk.
quote:
Eeuh das geen geheim he... Lees eens de eerste regel van mn uit voorzorg vreemdgegaan topicquote:
quote:
Dat weet ik nu toch niet meer.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eeuh das geen geheim he... Lees eens de eerste regel van mn uit voorzorg vreemdgegaan topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |