Valse beloftes...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
Dicht!
Groente-nat?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Vraagje: Ik heb dus een kookboek. Maar dan in het Engels. Hoe de fuck zeg je nou vegetable stock in het Nederlands? Dat is dan van dat water waarin je allerlei shit (in dit geval, groente) hebt gekookt, en dan gebruik je dat water voor een soep of saus, of soms iets anders.
Nope! we sparen de krachten en het geld voor Carnaval volgende weekquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Lyzio het volgende:
Heeft het gamend FOK!volk nog heftige plannen om die smatjes te hosselen vanavond?
Watergroen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Vraagje: Ik heb dus een kookboek. Maar dan in het Engels. Hoe de fuck zeg je nou vegetable stock in het Nederlands? Dat is dan van dat water waarin je allerlei shit (in dit geval, groente) hebt gekookt, en dan gebruik je dat water voor een soep of saus, of soms iets anders.
Nee, tenminste... ik niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Lyzio het volgende:
Heeft het gamend FOK!volk nog heftige plannen om die smatjes te hosselen vanavond?
Carnavalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nope! we sparen de krachten en het geld voor Carnaval volgende week
Edje die TT is gewoon oke!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
Jezus,
TT is ook weer waardeloos. Heb je nog zoveel tijd om een goede TT te bedenken ( aangezien je de laatste poster bent van het vorige topic ) en dan kan je nog niks tofs verzinnen.
Schande.
Pannenkoek.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:55 schreef Lyzio het volgende:
Wat is er nou weer mis met die TT?Ik vind hem glorieus. Met een zachte G.
Volgens een online woordenboek: Plantaardig aandeel.quote:
quote:
Ik zou het op groentenat houden... (of met verbindingsstreepje)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens een online woordenboek: Plantaardig aandeel.
Dat kan ik niet laten gebeuren spanky! want dan krijgen we een EMO gothic TT!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:08 schreef SpankmasterC het volgende:
En aquila, ik wilde het nieuwe topic openen
volgens mij bedoel je een groentebouillonquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is het. (Hilarisch voor de hand liggend, eigenlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:20 schreef Rkatier het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je een groentebouillon
ff voor de duidelijkheid: Emo en Gothic zijn 2 totaal verschillende muziek stijlen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet laten gebeuren spanky! want dan krijgen we een EMO gothic TT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |