Ja, dat deed ik ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
nope helemaal niets gekregen. Spoelen met zout water schijnt goed te zijn
Hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik verwachtte niks, was al helemaal verbaasd en blij dat ie me vannacht een fijne Valentijn wenste
Al jaren niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:37 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Kom jij wel eens bij HelmondSport toevallig?
't Was te verwachten, in antwoord op mijn eerstgestuurde e-card. Eerlijkheid gebiedt te zeggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:36 schreef automatic_ het volgende:
Whoei
Gefeliciteerd met je aanwinst
Haha, dat zie ik ook zomaar gebeuren hier!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van plan... Maar ik zie mezelf hier wel weer tot 03:00 op Fok! zitten
Dat had je niet moeten vertellen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Was te verwachten, in antwoord op mijn eerstgestuurde e-card. Eerlijkheid gebiedt te zeggen.
Maar ik was 'naughty & nice' beloofde Hallmark, dus no splitting hairs now.
@TT: idd, dat 'Singles' kan er allang vanaf onderhand.
Ik doe vannacht niet mee hoor !quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van plan... Maar ik zie mezelf hier wel weer tot 03:00 op Fok! zitten
Hey, zo ben ik. Eerlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:41 schreef automatic_ het volgende:
Dat had je niet moeten vertellen...
Ach, of het nou echte stellen zijn...? Maar er wordt toch wel redelijk hard aan de weg getimmerd door sommigen hier (die indruk heb ik in ieder geval).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha![]()
@TT; zijn er nu al officiële stellen of niet?
Slechte ervaringquote:
idd, aan het gás moeten ze!quote:
Mja, dat waardeer ik dan weer welquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:42 schreef Q. het volgende:
Zijn er trouwens nog singles over in deze reeks?
Hmm... Ja, maar ik denk dat er weinig "echt" zijn (op dit moment maar ééntje en die is bijna denk ik) & dan is er nog één waarbij bepaalde "regels" zijn, dus ja.. Is dat echt..?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, of het nou echte stellen zijn...? Maar er wordt toch wel redelijk hard aan de weg getimmerd door sommigen hier (die indruk heb ik in ieder geval).
Ikke, tot mijn 30e of zo. En dan krijg ik waarschijnlijk iets met een meisje van Fok!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
CL!
Misschien moet jij eens met Kz gaan afspreken!quote:
Ja nou wéten we het wel hoor, dat je er zelf geen meer bent.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:42 schreef Q. het volgende:
Nouk84 die alleen met 27+ date en Automatic_ die maar weinig prijsgeeftquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:42 schreef Q. het volgende:
Ik ben gewoon niet leuk genoegquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef Nouk84 het volgende:
Zeg, ik ben nog steeds single hoor! Verwacht dat overigens ook nog wel even te blijven..
En dan heb je je grote voorbeeld nagedaan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ikke, tot mijn 30e of zo. En dan krijg ik waarschijnlijk iets met een meisje van Fok!
Wat moet ik prijsgeven? Ik heb daarnet iets opgebiecht aan je (oke, niet boeiende info, maar toch!) en daar lees je overheenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Nouk84 die alleen met 27+ date en Automatic_ die maar weinig prijsgeeft
Ja, dat zeggen ze in het begin altijd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef automatic_ het volgende:
Mja, dat waardeer ik dan weer wel
Is dat zo? Ik zal het blijven waarderenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze in het begin altijd.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En dan heb je je grote voorbeeld nagedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |