Ja, dat deed ik ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
nope helemaal niets gekregen. Spoelen met zout water schijnt goed te zijn
Hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik verwachtte niks, was al helemaal verbaasd en blij dat ie me vannacht een fijne Valentijn wenste
Al jaren niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:37 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Kom jij wel eens bij HelmondSport toevallig?
't Was te verwachten, in antwoord op mijn eerstgestuurde e-card. Eerlijkheid gebiedt te zeggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:36 schreef automatic_ het volgende:
Whoei
Gefeliciteerd met je aanwinst
Haha, dat zie ik ook zomaar gebeuren hier!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van plan... Maar ik zie mezelf hier wel weer tot 03:00 op Fok! zitten
Dat had je niet moeten vertellen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Was te verwachten, in antwoord op mijn eerstgestuurde e-card. Eerlijkheid gebiedt te zeggen.
Maar ik was 'naughty & nice' beloofde Hallmark, dus no splitting hairs now.
@TT: idd, dat 'Singles' kan er allang vanaf onderhand.
Ik doe vannacht niet mee hoor !quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van plan... Maar ik zie mezelf hier wel weer tot 03:00 op Fok! zitten
Hey, zo ben ik. Eerlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:41 schreef automatic_ het volgende:
Dat had je niet moeten vertellen...
Ach, of het nou echte stellen zijn...? Maar er wordt toch wel redelijk hard aan de weg getimmerd door sommigen hier (die indruk heb ik in ieder geval).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha![]()
@TT; zijn er nu al officiële stellen of niet?
Slechte ervaringquote:
idd, aan het gás moeten ze!quote:
Mja, dat waardeer ik dan weer welquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:42 schreef Q. het volgende:
Zijn er trouwens nog singles over in deze reeks?
Hmm... Ja, maar ik denk dat er weinig "echt" zijn (op dit moment maar ééntje en die is bijna denk ik) & dan is er nog één waarbij bepaalde "regels" zijn, dus ja.. Is dat echt..?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, of het nou echte stellen zijn...? Maar er wordt toch wel redelijk hard aan de weg getimmerd door sommigen hier (die indruk heb ik in ieder geval).
Ikke, tot mijn 30e of zo. En dan krijg ik waarschijnlijk iets met een meisje van Fok!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
CL!
Misschien moet jij eens met Kz gaan afspreken!quote:
Ja nou wéten we het wel hoor, dat je er zelf geen meer bent.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:42 schreef Q. het volgende:
Nouk84 die alleen met 27+ date en Automatic_ die maar weinig prijsgeeftquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:42 schreef Q. het volgende:
Ik ben gewoon niet leuk genoegquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef Nouk84 het volgende:
Zeg, ik ben nog steeds single hoor! Verwacht dat overigens ook nog wel even te blijven..
En dan heb je je grote voorbeeld nagedaan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ikke, tot mijn 30e of zo. En dan krijg ik waarschijnlijk iets met een meisje van Fok!
Wat moet ik prijsgeven? Ik heb daarnet iets opgebiecht aan je (oke, niet boeiende info, maar toch!) en daar lees je overheenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Nouk84 die alleen met 27+ date en Automatic_ die maar weinig prijsgeeft
Ja, dat zeggen ze in het begin altijd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef automatic_ het volgende:
Mja, dat waardeer ik dan weer wel
Is dat zo? Ik zal het blijven waarderenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze in het begin altijd.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En dan heb je je grote voorbeeld nagedaan?
Want in een relatie passen geen regels?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Ja, maar ik denk dat er weinig "echt" zijn (op dit moment maar ééntje en die is bijna denk ik) & dan is er nog één waarbij bepaalde "regels" zijn, dus ja.. Is dat echt..?
Aja, sorry!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moet ik prijsgeven? Ik heb daarnet iets opgebiecht aan je (oke, niet boeiende info, maar toch!) en daar lees je overheen
Wat is het verband?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef Howl het volgende:
Ik ben nog single. Maar ik moet snel eens douchen en de auto in.
Nog gezelschap nodig?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:46 schreef MaJo het volgende:
Ik ga lekker de hele avond private practice kijken
heb ik de juiste associatie bij 'Private' ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:46 schreef MaJo het volgende:
Tof.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk wel, maar bij dit "stel" zijn het meer eisen die apart zijn in een relatiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Want in een relatie passen geen regels?
Ik loop nog steeds achter :-( Zo meteen nog even de cross-aflevering kijken van GA / PPquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:46 schreef MaJo het volgende:
Haha, maakt niet uit.quote:
Dat is niet het enige criteria hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Nouk84 die alleen met 27+ date en Automatic_ die maar weinig prijsgeeft
Dat ben je wel!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet leuk genoeg
And that's when the shit hits the fan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:46 schreef automatic_ het volgende:
Al zal ik vast wel een keer boos worden als iemand "te" eerlijk is
Eén van de velenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is niet het enige criteria hoor
Oh, zijn het er nóg meer dan dat?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is niet het enige criteria hoor
Jupsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
And that's when the shit hits the fan.
Maar au serieux: je weet dat dat dus alleen maar te maken heeft met jouw eigen onzekerheid, hè?
bah vieze klefbekkerij.. Rond neuken moet gebeuren, voor volk en vaderland verspreid uw water over de akkers des heren!quote:
Waarom dan "stel" en niet gewoon stel?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar bij dit "stel" zijn het meer eisen die apart zijn in een relatie
Maar goed; dan krijg je weer de discussie "hoe vrij laat jij iemand in een relatie" en de één laat de ander meer vrij dan iemand anders.
Tja, nu typ ik de " " en daarnet niet, haha. Maar genoeg er overquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom dan "stel" en niet gewoon stel?
Mensen die (te) hoge eisen stellen zijn voor mij toch al snel afquote:
Ik weet niet of zij er veel heeft hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:50 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Mensen die (te) hoge eisen stellen zijn voor mij toch al snel af
Je wilt niet weten hoe lang dat lijstje isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh, zijn het er nóg meer dan dat?
Je gaat er gezond mee om. Dat doe je goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:49 schreef automatic_ het volgende:
Jups
Maar ik ben blij dat zo'n momentje maar een paar minuten duurt en dan is dat al weer over & ben ik blij dat iemand eerlijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |