Fijn te horen dat je tenminste vrolijk bent van dit weer

Zorgen vergaan door het schijnen van de zon en maan

Waar ga je heen met vakantie? Ben weer een week niet hier geweest dus weet niet of je het al vermeld hebt, door de week heb ik het "druk".
Stapje voor stapje inderdaad, mensen die alle stappen gedaan hebben die nodig zijn hebben geen stappen meer nodig dus stapje voor stapje is sowieso genoeg om te bereiken wat anderen al hebben. Iemand die bij stap 100 van 100 is kan geen 101 halen meer dus die zit al op het maximum. Misschien wel een grotere uitdaging om vanaf 0 tot 10 en dan vanaf 10 naar 20 te gaan om zodoende tot je eigen 100 te gaan of niet?
Wazig geschreven misschien. Gaat erom dat je vanaf minder meer kunt opbouwen dan wanneer je al op je top zit. Dan is er misschien wel meer uitdaging in het hele gebeuren.
Ondertussen donker hier, ik blijf nog buiten want het is nog rond de 20 graden

Ook vleermuizen hier buiten in het donker en sowieso echt lente, het lijkt wel zomer, de tijden dat ik tot 0200 buiten blijf hangen en misschien wel buiten blijf slapen. Op slaapkamer muggebulten dus waarom niet lekker buiten liggen als daar evenveel muggen zijN?
Heb nu zin om met de vleermuizen mee te vliegen op hoge snelheid

De snelheid van hun vliegen werkt aanstekelijk. Geen gekkigheid, zomaar even willen vliegen op hoge snelheid maar niet om 0300 dansen op het gras

Soms komt het XTC gevoel weer naar boven hier. Biologisch vatbaar en dan krijg je dat. Chemisch her en der dus wat meer zon en langere dagen en je kunt zo op een rave party een animal gaan uithangen zonder op te vallen omdat ik nuchter ben door geen drug.
[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 10-04-2009 21:09:37 ]