abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67852887
hallo!

geslaagd voor de trouwringen! nu nog jullie kleren?!
ook best weer apart, allergisch zijn voor het anti allergie middel.....
pi_67853131
quote:
Op donderdag 9 april 2009 08:32 schreef draculettetje het volgende:
hallo!

geslaagd voor de trouwringen! nu nog jullie kleren?!
ook best weer apart, allergisch zijn voor het anti allergie middel.....
Niet zo heel apart. Homeopathisch allergiemiddel. Dus de kwaal bestrijden met de kwaal. Had wel kunnen werken als ik eerder was begonnen, in februari of zo. Nu had ik de hooikoortsklachten al heel vroeg in het jaar omdat we zoveel buiten zijn en dan verergert het middel de klachten eerst. Dat was dus dubbelop zodat ik nauwelijks nog lucht kreeg. En mijn stem is nu ook weg.

Kleding zoek ik ook nog, inderdaad. maar ik wil geen trouwjurk of galajurkachtige dingen. Maar misschien ga ik de 25ste winkelen met twee vriendinnen die ook allebei deze zomer gaan trouwen en ook allebei een alternatief op de trouwjurk zoeken.
Eerst zouden we op 6 april gaan trouwen. Daarvoor had ik al een mooi paars pak. Knalgeel topje en schoenen erbij en dat was mooi geweest. Maar dat is echt veel te heet voor juni.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_67853203
hihi anders zou je nu 3 dagen getrouwd zijn! maar nu hebben jullie het nog voor je!
oke dan is het wel wat logischer als dat ik het begreep, ik heb gelukkig niet zo verstand van hooikoorts en/of allergie middelen

dat je geen trouw/gala jurk wilde wist ik al wel, vind het ook niet bij je passen eigenlijk!
pi_67858774
Heb zelfs nog overwogen om de jurk aan te trekken die ik op jouw bruiloft aan had.
En ja, daar hebben we vandeweek wel bij stilgestaan ja Was wel grappig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67869182
kan me voorstellen dat je daar wel even bij stil staat!
overwogen betekend ook besloten om niet te doen?
  vrijdag 10 april 2009 @ 07:27:26 #231
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_67885353
Vandaag lekker vroeg weg van werk.
De documentaire maakster wil optimaal gebruik maken van het daglicht.
Echter zal ze alsnog van 15:00 tot 22:30 gaan filmen en ook dit keer komt mijn vriendin in beeld met een paar scenes.
Gelukkig betalen ze wel het eten voor vanavond!
Lekker Chinezen!
Zaterdag op de manege komen ze ook nog even langs en word ik ook nog op film gezet als ik met de paardjes knuffel en een stukje tijdens mijn les.
Spannend en boeiend weekend gaat dit worden!
(En dan zijn ze als het goed is klaar.)
pi_67885396
veel plezier en een goed weekend dan darkwolf!
ik heb gewoon zin in vandaag door het mooie weer!
  vrijdag 10 april 2009 @ 07:38:39 #233
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_67885402
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 07:36 schreef draculettetje het volgende:
veel plezier en een goed weekend dan darkwolf!
ik heb gewoon zin in vandaag door het mooie weer!
Dat kan ik mij heel goed voorstellen.
Helaas zijn alle opnames binnenshuis dus niet naar buiten.
Misschien buiten rijden met paardrijden zaterdag maar dat is nog onzeker.
Echter ga ik zondag met een paar fursuiters (ik heb zelf echter geen pak) lekker de keukenhof in.
pi_67885432
elk jaar neem ik me voor eens naar de keukenhof te gaan
ben er nog noooit geweest
  vrijdag 10 april 2009 @ 07:54:39 #235
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_67885485
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 07:44 schreef draculettetje het volgende:
elk jaar neem ik me voor eens naar de keukenhof te gaan
ben er nog noooit geweest
Voor mij is het zo lang geleden, dat ik aan mijzelf twijfel of ik nu zelf echt wel eens geweest ben.
pi_67885547
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 07:54 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Voor mij is het zo lang geleden, dat ik aan mijzelf twijfel of ik nu zelf echt wel eens geweest ben.
ha ha da's bijna hetzelfde
  vrijdag 10 april 2009 @ 08:42:17 #237
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_67886050
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 08:02 schreef draculettetje het volgende:
ha ha da's bijna hetzelfde
True!
pi_67900948
Goede namiddag

Lekker buiten met laptop in de tuin Een desperado erbij en een lucky strike en nog wat muziek.

Gisteren naar reintegratie geweest en 1 1/2 uur in gesprek geweest. Een optie om jongeren en ouderen te helpen met computers kwam naar voren, voor voetbalverenigingen en andere verenigingen samen een website opzetten in onderling overleg, samen dan een oplossing zoeken over hoe en wat die site op te zetten en dan ondersteuning bieden als ze niet helemaal weten wat ze moeten doen. ( ook fotograferen en interviewen erbij) . . Klonk goed in de oren maar er wordt verder gezocht naar andere opties die misschien nog beter zijn dan dat, ook erbij vermeld dat ik eerst even een rustigere plek wil en dan pas drukker, eerst stap voor stap dus. Traject kan nog 2 maanden duren dus ik laat het over me heen komen, het is ook veel brainstormen en de tijd vliegt voorbij omdat het me bevalt zo bezig zijn met mijn toekomst waarbij ik zelf veel inbreng heb en ondersteuning en advies krijg. Zinvol bezig zijn binnen de maatschappij dus wil ik graag, eerst maar vrijwillig en dan hopelijk ooit betaald en dat laatste zie ik ook nog wel gebeuren ooit.

Tot dusverre mijn simpele leven. Tijd om eens op zoek te gaan naar nieuwe muziek. Vandaag tot 9 uur buiten zitten totdat het donker wordt, heerlijk weer dus mijn stemming gaat er zeker op vooruit Ik draai op zonne energie dus nu is de tijd om echt actief tot bloei te komen. Merk dat al bij het opstaan dat ik makkelijker uit bed stap en eerder wakker wordt. De motor die wat sneller draait maar gelukkig deze lente niet te snel

Wil dan iedereen prettig weekend en pasen toewensen Morgen een wandeling in de natuur en daarna een paar halve liters bier wegwerken. Maandag weer hardlopen en zo worden de dagen wat voller. Vanavond misschien online anders film.

[ Bericht 11% gewijzigd door Topspin op 10-04-2009 17:27:52 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_67902900
weer wat stappen in de goede richting topspin!
pi_67903417
Inderdaad.

Sta weer wat midden in het leven en leef niet zo erg in het verleden. Wel vaker dat ik in de toekomst leef met meer plannen maar het verleden ligt meer achter me. Niet meer kijken naar gemiste kansen maar meer richten op nieuwe mogelijkheden. Mindfullness noemen ze het ook wel waar ik vaker kom. Compleet andere manier van hulp die ik krijg nu, meer gericht op inhoud en zin geven en niet kijken naar wat geweest is en voorbij. Ben dus dik tevreden met hoe het nu gaat. Heb dan altijd de neiging om een geschenk te geven als ze me even een juiste zet in de goede richting geven. Een goede fles wijn of whisky of wat anders bij de mensen die zich inspannen om iemand met volle inzet te helpen. Professioneler lijkt het ook te zijn nu, tijden vond ik ze maar wat aankloten en nu dus niet meer. Kan ook aan mijn instelling liggen dat ik zelf meer grip op de zaak heb maar dat weet ik niet zeker. Weet dan wel dat ze nu meer naar mijn wensen kijken en niet meer zo pushen, het werkt nu meer van 2 kanten en dan vooral vanuit mijn kant. Wat mijn wensen en eisen zijn en dan wordt er een pakket aangeboden binnen wat mogelijk is. Natuurlijk dan iets flexibiliteit van mijn kant want overal nee op zeggen werkt ook niet maar zo ben ik op dit moment ook niet ingesteld omdat genoeg zaken mij aanspreken. Tis niet meer zo dat ik de Godganse dag op de bank wil blijven liggen omdat ik uitgeput en depressief ben. Wil wat maken van mijn leven steeds meer.

Maar goed, genoeg over mij. Hoe is het met Drac?
pi_67906992
hier gaat het z'n gangetje
wordt helemaal vrolijk van dit weer
heb een week vakantie geboekt samen met zoessi, kids en manlieven en ronja
in mei weer beginnen met medicatie afbouw
klein stapje voor klein stapje dan komen we er wel!
pi_67907412
Fijn te horen dat je tenminste vrolijk bent van dit weer

Zorgen vergaan door het schijnen van de zon en maan

Waar ga je heen met vakantie? Ben weer een week niet hier geweest dus weet niet of je het al vermeld hebt, door de week heb ik het "druk".

Stapje voor stapje inderdaad, mensen die alle stappen gedaan hebben die nodig zijn hebben geen stappen meer nodig dus stapje voor stapje is sowieso genoeg om te bereiken wat anderen al hebben. Iemand die bij stap 100 van 100 is kan geen 101 halen meer dus die zit al op het maximum. Misschien wel een grotere uitdaging om vanaf 0 tot 10 en dan vanaf 10 naar 20 te gaan om zodoende tot je eigen 100 te gaan of niet?

Wazig geschreven misschien. Gaat erom dat je vanaf minder meer kunt opbouwen dan wanneer je al op je top zit. Dan is er misschien wel meer uitdaging in het hele gebeuren.

Ondertussen donker hier, ik blijf nog buiten want het is nog rond de 20 graden Ook vleermuizen hier buiten in het donker en sowieso echt lente, het lijkt wel zomer, de tijden dat ik tot 0200 buiten blijf hangen en misschien wel buiten blijf slapen. Op slaapkamer muggebulten dus waarom niet lekker buiten liggen als daar evenveel muggen zijN?

Heb nu zin om met de vleermuizen mee te vliegen op hoge snelheid De snelheid van hun vliegen werkt aanstekelijk. Geen gekkigheid, zomaar even willen vliegen op hoge snelheid maar niet om 0300 dansen op het gras

Soms komt het XTC gevoel weer naar boven hier. Biologisch vatbaar en dan krijg je dat. Chemisch her en der dus wat meer zon en langere dagen en je kunt zo op een rave party een animal gaan uithangen zonder op te vallen omdat ik nuchter ben door geen drug.

[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 10-04-2009 21:09:37 ]
pi_67907825
tja stap voor stap weer terug naar de top waar ik was gaat me toch ook wel te langzaam hoor!
we gaan met zn allen een weekje naar tsjechie en hebben er nu al zin in terwijl we pas in augustus gaan!
pi_67909073
Kan me voorstellen dat het frustrerend kan zijn als je weer opnieuw moet beginnen vanaf het begin als je al halverwege was. Maar dan nog okey om te hopen dat het een keer op de top blijft ondanks de vorige keren terugval. Hier ben ik eigenlijk nu pas echt begonnen met opbouwen, het was altijd vallen en opstaan op een manier die niets bracht. Weet dus niet hoe vallen is met echte opbouw.

Verheugen kan maanden van te voren Had dat in 1999 ook toen ik naar Italie ging, het boeken ver van te voren en toen al bezig zijn met de vakantie.

Zit nog altijd buiten, donker buiten. Nog even en dan naar binnen met hond op de bank liggen.
pi_67912635
Hey Drac, lekker hoor. Voorpret. En idd, ik denk niet dat ik die jurk zal dragen. Die zal ik deze zomer toch wel vaak genoeg zomaar aantrekken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 11 april 2009 @ 10:45:26 #246
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67919031
ik ben gister in nijmegen geweest maar nergens nokje of EW gespot
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_67922311
Nokje was er niet. Die zat in Vlaardingen, Scheveningen, Den Haag en Kijkduin. En EW was picknicken in Nijmegen/oost meet een stel medepubers.
Maar ik zal je trouwens mijn nieuwe 06 nummer even mailen. Dan kun je effe bellen als je weer voor 1 juli in Nijmegen bent of na 1 juli in Schiedam of daar in de buurt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 11 april 2009 @ 13:29:33 #248
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67922395
goed plan
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_67923755
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:14 schreef draculettetje het volgende:
tja stap voor stap weer terug naar de top waar ik was gaat me toch ook wel te langzaam hoor!
we gaan met zn allen een weekje naar tsjechie en hebben er nu al zin in terwijl we pas in augustus gaan!
Ik wil binnen niet al te lange tijd naar Vietnam te voet vanuit Chiangmai. In mijn eentje prolly.. Heb ik dat ook weer eens gedaan

Ben al oefenen met Vietnamese taal en die is best mooi. (thais blijft toch t vetst eik )

Cheers
pi_67930972
Good morning Vietnam!!!!!!!

Vietnam ken ik weinig van maar zo zijn er 100 landen waar ik niets vanaf weet hoe het land eruit ziet en hoe de cultuur daar is. Kan internet gaan raadplegen om meer te weten te komen maar denk altijd dat je er geweest moet zijn om een echte indruk te krijgen. Nederland op vakantie is ook okey, genoeg "vreemde" leuke plekken in het kikkerlandje hier maar andere landen is meteen iets compleets nieuws wat nieuwe indrukken opwekt.

Vandaag een goede dag hier. Ik leef in de zevende hemel een beetje. Voel me opperst best en dat mag ook wel eens weer na lange tijd. Niet doorgeschoten tot de top waar ik ga vallen maar zomaar goed, beter dan goed. Geweldig dan maar. Muziek die mijn stemming nog meer doet aanzwengelen en dan gaat deze dag een dag uit 1000 worden want het is de beste dag van afgelopen 3 jaar.

2 uur in de heide gelopen vandaag met een kameraad. Volgende keer neem ik een rugzak mee met drinken erin en doe ik betere schoenen aan. Zware schoenen en 2 uur lopen

Ben misschien alsnog een tikkel maniac op dit moment, ik voel me echt goed en heb zin om het te vertellen, niet te schreeuwen maar vertellen. Hopelijk morgen doorzetting van vandaag en dan hopelijk niet de complete lente en zomer dat het heftiger gaat worden. Van de ene kant hoop ik op een manie waarbij ik me beter dan normaal voel, zolang het maar binnen de perken blijft. En nu in een manie met werk over 2 maanden misschien iets doen met de energie buiten de deur en niet binnenshuis en in de kroeg alles afreageren. Dat de manie iets oplevert dus ook en niet zinloos is

Ik weet dan ook niet goed in te schatten wat manisch is. Hoe voelen "normale" mensen zich goed. Voelen mensen die zich goed voelen zich ook zo goed als mij op dit moment of zitten ze iets lager in de stemming. Moeilijk om een grens aan te geven is het ook. Maar goed, ik heb weer genoeg laten zien. Ik geniet ervan en zolang ik geen 5 nachten oversla is het gezond.

Spiegel van de medicatie was 97 en mag maar 100 zijn dus aan mijn medicatie inname ligt het niet. Stemmingsstabilisator Maanden van down zijn en ineens opgewekt tot xtc. Hoezo stemmingsstabilisator. Hoe goed werkt dat medicijn, zelfs al zit ik bijna op de 100 dat het maximum is. Maanden van down zijn schreef ik even, kan niet zo overkomen hier maar ik vergelijk even deze stemming met de stemming van afgelopen periode en dan is gisteren en de maanden daarvoor dus echt zwart en depressief geweest, alsof het licht schijnt weer.

[ Bericht 17% gewijzigd door Topspin op 11-04-2009 19:41:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')