samen maar toch alleen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Samen
Wel een mooi iets, dat je ondanks een afstand toch verbondenheid kan hebben, en dat het een gevoel van veiligheid of vertrouwdheid kan geven, op sommige momenten.
Ligt aan je stekkers. Ik had dat ook maar na veel kloten deed hij het weer.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
LOL ik heb net een LCD tv gekocht, maar nu doet me oeroude videorecorder het niet meer, moet ik nou ook aan de HD of zou ik iets niet goed doen![]()
Ben al zo trots dat ik weer TV kan kijken ppffff wat een stekkerzooi
Eerst 6 weken fulltime, daarna 3 dagen, 20 uur .quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
samen maar toch alleen?![]()
goedenmiddag peter en zus en zo.
zum buuf:
gefeliciteerd!![]()
hoeveel dagen per week?
Moet dat niet educación zijn?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:42 schreef Coos het volgende:
Filmtip!!
Vanavond La mala educatión van Pedro Almodóvar.
Heeft ook wel raakvlakken met brabant.
jeetjes, dat zal wel even zwaar zijn die eerste weken dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eerst 6 weken fulltime, daarna 3 dagen, 20 uur .
@ blomst. Ik wil hier niet verder uitwijden over waar en wat ik precies ga doen.
oke, succes met je opleiding en werkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eerst 6 weken fulltime, daarna 3 dagen, 20 uur .
@ blomst. Ik wil hier niet verder uitwijden over waar en wat ik precies ga doen.
Jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet dat niet educación zijn?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
frits, gefeliciflipflopt!
[ afbeelding ]
je kado:
[ afbeelding ]
fijne avond, laters
dus datquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:43 schreef beequeen het volgende:
Kleuter vermist.
Bedankt Peet en die OP hč?![]()
Ik ga verder met mijn kippensoep. Voor straks, smakelijk allemaal.
Doe ik ook niet, maar lees af en toe wel meequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dank je....ik dacht dat jij niet teruglas..
Heb vanaf 17:25 hondje uitgelaten, maar niets gezien.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:34 schreef Coos het volgende:
Hé LS, ik hoor net van mijn zus in Zutphen dat er een grote luchtballon in de vorm van een hart en in de vorm van een condoom bij jullie overvloog.
Nee was veel vroeger.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb vanaf 17:25 hondje uitgelaten, maar niets gezien.
Klopt Coos hij doet het weerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ligt aan je stekkers. Ik had dat ook maar na veel kloten deed hij het weer.
quote:
Ga je der weer tegenaan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vandaag begint het wielerseizoen weer echt. Ik zit nog druk te puzzelen aan m'n prono..
Op welke site Fritg?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vandaag begint het wielerseizoen weer echt. Ik zit nog druk te puzzelen aan m'n prono..
Wordt het trouwens ergens live uitgezonden?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
O bedankt. Vanavond ook even puzzelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
http://www.prono.eu/betting/index.asp?gi=6&saacnt=1 ik zit hier
Vast wel stelde net vast dat ik 100 zenders heb met mijn nieuw tieviequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wordt het trouwens ergens live uitgezonden?
quote:
Sluit die ook vandaag? Ik zit op deze. Met inleg en geldprijzen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
http://www.prono.eu/betting/index.asp?gi=6&saacnt=1 ik zit hier
Ik hoop op een streampje vanavond..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wordt het trouwens ergens live uitgezonden?
Ja dat dus..quote:
Jaaaaaa, kom op zeg met 32 moet dat kunnenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja dat dus..hoewel ik ook echt weer 's wat bergen wil bedwingen dit jaar.
Die heb ik al een keer gefietst!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jaaaaaa, kom op zeg met 32 moet dat kunnenLuik Bastenaken Luik lijkt me een goed begin
Ik weet het nog niet. Ik mag toch hopen van welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jeetjes, dat zal wel even zwaar zijn die eerste weken dan.
heb je ook gevraagd/afgedwongen of je mag i-netten tijdens werktijd daaro?
stoer fotootje van je gespot (die onderste) in dat ene topic btw
Heb je die van puntje puntje puntje gekregen vandaag?quote:
Sp!tsnetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je die van puntje puntje puntje gekregen vandaag?
edit:
blijft in de familie![]()
De grootste familie van Nederland, dus kom maar opquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:22 schreef Coos het volgende:
[..]
edit:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
De grootste familie van Nederland, dus kom maar op
Ik ga wel heel romanties broodjes shoarma makenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:22 schreef Coos het volgende:
[..]
edit:
Jummiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga wel heel romanties broodjes shoarma maken![]()
De Trosquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
De grootste familie van Nederland, dus kom maar op
Zodat de sâhs langs je bek loopquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga wel heel romanties broodjes shoarma maken![]()
Whehehe. Ja, was het eerste wat me te binnen schootquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:57 schreef Coos het volgende:
[..]
De Tros![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoppa fietsbroek uit de mottenballen, fiets int vet en gaaaaan!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
De Redoute is zo'n beetje m'n favoriete klimmetjesteil
![]()
Yepquote:
Slaap lekker Marrije!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ik wilde net zeggen dat ik naar bed ga.
Welterusten!
whahahaha....sorry...niet gaan gillen idd gevalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:05 schreef Smash-it het volgende:
Oh god. Er zit een muis in de val, maar hij is massive en halfdood. Hij klappert nu door de keuken heen. Ik zit boven op de bank.
Wijze raad, iemand?
Ik zou Marianne Thieme bellenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:08 schreef Smash-it het volgende:
omg omg omg omg.. Waaaaaaar zijn huisgenoten als je ze nodig hebt?!
tis gewoon een onschuldig muisjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:08 schreef Smash-it het volgende:
omg omg omg omg.. Waaaaaaar zijn huisgenoten als je ze nodig hebt?!
cam.......quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe levend is hij nog dan? Denk je dat hij het nog lang vol zal houden?
19 tot 23 % is het daar dacht ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hoppa fietsbroek uit de mottenballen, fiets int vet en gaaaaan!!![]()
Klim van 10%? Voor mij lopend al een hele kluif
Bedankt!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
Frits! Gefeliciteerd je bent niet meer jarig!
Jawel.. ik ben 'm doorgekomen.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:29 schreef Deisyy het volgende:
Hey Frits, heb je een leuke verjaardag gehad?
Overal je kadootje op wezen halen?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jawel.. ik ben 'm doorgekomen.Ik hou er niet echt van, dus ik heb geen open huis gehouden ofzo..
![]()
Ik ben vooral bij mensen op verjaardagsvisite gegaan.
owja dat herken ik wel....en dan vragen...hebben jullie geeneens gebakquote:Op zondag 15 februari 2009 00:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jawel.. ik ben 'm doorgekomen.Ik hou er niet echt van, dus ik heb geen open huis gehouden ofzo..
![]()
Ik ben vooral bij mensen op verjaardagsvisite gegaan.
Dan mis je de qluequote:Op zondag 15 februari 2009 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kwam tot 33 seconden, sorry!
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
"Wat zullen we nou krijgen..???"
Ik wilde soury als enige met een mooie blonde lok over laten in dit topic.quote:
Ik ga al..quote:Op zondag 15 februari 2009 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wilde soury als enige met een mooie blonde lok over laten in dit topic.
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus heb mijn mooie blonde (grijze) lok ervoor opgeofferd.
[ afbeelding ]
Jaartje ouder en nu al frustraties?quote:
Had ik al..quote:Op zondag 15 februari 2009 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaartje ouder en nu al frustraties?
Feli nog btw
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat is niet blond, dat ligt niet aan de flitser, dat is gewoon puur natuur GRIJS.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk vooral ook nog even naar het pijltje op de laatste foto van LS!![]()
Thanksquote:Op zondag 15 februari 2009 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
@ Manu, als ie meeleest: http://tracker.amgentourofcalifornia.com/ Live te volgen.
Teruglezer!quote:
Was toch niet zoveel geschrevenquote:Op zondag 15 februari 2009 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Teruglezer!![]()
Goedemorgen Manu!![]()
Voel je je al wat beter? Moest je nou eergister of gister weer naar de dokter?
Nee dooie boel.quote:Op zondag 15 februari 2009 03:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was toch niet zoveel geschreven
En goedemorgen![]()
En vrijdag naar dokter geweest. In principe gaat alles iets minder snel en zit nu ook opgescheept met MRSA, dus ze zijn ook niet echt een fanclub aan het starten in het ziekenhuis
Bacterie ofzo en als je dan in contact komt met doktoren in het ziekenhuis moet ze helemaal ingepakt je onderzoekenquote:
Ik moest aan Peter denken!quote:Op zondag 15 februari 2009 03:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bacterie ofzo en als je dan in contact komt met doktoren in het ziekenhuis moet ze helemaal ingepakt je onderzoeken
http://www.mrsa-net.nl/nl/zoeken.php?type=1
Neuh, ben blijkbaar alleen geinfecteerd en voor de rest weet ik het ook nietquote:Op zondag 15 februari 2009 03:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig Manu![]()
Heb je dan ook van die wonden enzo?![]()
Nope, eerste goal fout Salcido, pénalty was geen penalty en die luie kalveren hadden sneller in moeten lopen.quote:
Ja dan haak ik ook direct weer af.quote:
Ik heb nog geen beelden gezien, maar vertrouw op je objectieve mening bij een wedstrijd van PSV.quote:Op zondag 15 februari 2009 03:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope, eerste goal fout Salcido, pénalty was geen penalty en die luie kalveren hadden sneller in moeten lopen.
Daarnaast was PSV eigenlijk heel de wedstrijd aan het aanvallen...
Dat wijf heeft wel een zus in Zutphen, dus ik voel me enigzins bespioneerd. Want Coos last iere schwester auf mich loss.quote:
Nou een hekel niet, vroeger keek ik altijd met mijn vader voetbal.quote:
Oops!quote:Op zondag 15 februari 2009 03:42 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik weet wet dat jouw ava van manchester united komt.![]()
Knap he?
Bijna goed, is van Manchester Cityquote:Op zondag 15 februari 2009 03:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou een hekel niet, vroeger keek ik altijd met mijn vader voetbal.
Nederlands elftal vind ik ook wel leuk.
Alleen voor de rest boeit het me niet zo.![]()
Maar ik weet wet dat jouw ava van manchester united komt.![]()
Knap he?
Ohwja, dat was het.quote:Op zondag 15 februari 2009 03:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bijna goed, is van Manchester City![]()
Nog anderhalve week en dan zit ik weer in het stadion
Het was bijna goed.. z'n username is er wel van..quote:Op zondag 15 februari 2009 03:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bronvermelding!
En ik zei ava.....quote:Op zondag 15 februari 2009 03:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het was bijna goed.. z'n username is er wel van..
quote:Op zondag 15 februari 2009 03:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mmm, witte puntjes met knakworst.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Man City, zelfde stad, maar dan de club van de armen. Euhm...quote:Op zondag 15 februari 2009 03:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ik zei ava.....![]()
Ik bedoel je usersname Manu!
quote:Op zondag 15 februari 2009 03:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Man City, zelfde stad, maar dan de club van de armen. Euhm...
quote:Op zondag 15 februari 2009 03:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah goed plan, ga ook even knakworsten klaar maken
Liesje!quote:Op zondag 15 februari 2009 03:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ja! En wie heeft er weer geen witte puntjes en knakworst?
En wel honger?
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 03:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hmm... vier was duidelijk te weinig..
Gasfornuis here I come!
Heb je geen boodschappen gedaan? Het is weekend, dan moet je vreten in huis halen!quote:Op zondag 15 februari 2009 03:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik wil kipsaté! Maar dat heb ik ook al niet.
Ik heb bugles chips, maar daar heb ik geen zin in.
Ik voelde me niet zo outgoing vandaag.quote:Op zondag 15 februari 2009 04:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je geen boodschappen gedaan? Het is weekend, dan moet je vreten in huis halen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 februari 2009 04:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sorry ik ben even aan het eten.
quote:Op zondag 15 februari 2009 04:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik voelde me niet zo outgoing vandaag.![]()
Hij wel, maar heeft niets lekkers meegenomen.Tja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Alleen ketchup vandaag.. de mosterd vertrouw ik niet meer helemaal.quote:Op zondag 15 februari 2009 04:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Witte puntjes met knakworst en mayo en ketchup.
Of mosterd!
quote:Op zondag 15 februari 2009 04:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tja...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig was ik niet jarig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 februari 2009 04:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]gelukkig was ik niet jarig!
Heerlijk, dat duurt weer een jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Groningse mosterd!quote:Op zondag 15 februari 2009 04:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Alleen ketchup vandaag.. de mosterd vertrouw ik niet meer helemaal.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 04:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heerlijk, dat duurt weer een jaar.
Ja, ik over 5 maanden ongeveer 30.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mag je me terugpesten.
Al is 30 natuurlijk stukken traumatischer dan 32, jij bent die grens al over, zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik!quote:Op zondag 15 februari 2009 04:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tenminste, ik ken geen Groningers die het eten.
quote:Op zondag 15 februari 2009 04:15 schreef liesje1979 het volgende:
Daarom moet je dus ook boodschappen doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ja, wrijf het er maar in!quote:Op zondag 15 februari 2009 04:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Daarom moet je dus ook boodschappen doen!
Heb je geen cup-a-soupje ofzo?quote:Op zondag 15 februari 2009 04:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar in!
Ik heb spijt!
Nee ik heb net knakworstjes gegeten.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 04:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wanneer heb je het voor het laatst gehad?![]()
Nouja misschien wel, maar voor een zaterdagnacht toch wel vrij acceptabelquote:Op zondag 15 februari 2009 04:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee ik heb net knakworstjes gegeten.![]()
Van een iets mindere orde misschien, maar het is niet elke dag feest.
Nee!quote:Op zondag 15 februari 2009 04:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je geen cup-a-soupje ofzo?
Jeezz... dan is het wel heel armoedig gesteld.quote:
Nooit van gehoord.. Valentijnscadeautje?quote:Ik heb hartjeskoekjes.
Ik neem aan dat je Groninger koek bedoelt.quote:Op zondag 15 februari 2009 04:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Groningse mosterd!![]()
Weet je wat ook zo typisch gronings is? En wat ik zo lekker vind?
Kantkoek!
De rand van groningse koek.
Bij minerva zat zo'n winkeltje. weet niet meer hoe het heet, maar oeh wat was dat lekker!
quote:Op zondag 15 februari 2009 04:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jeezz... dan is het wel heel armoedig gesteld.![]()
[..]
Nooit van gehoord.. Valentijnscadeautje?![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 04:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Groninger koek bedoelt.
En daar de bruine korsten van.
quote:Op zondag 15 februari 2009 04:32 schreef liesje1979 het volgende:
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan ie het een beetje?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ja! Hoeveel mensen hebben al hartjeskoekjes voor jou gebakken?quote:Op zondag 15 februari 2009 04:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
![]()
Kan ie het een beetje?
Drie-jarige peuters afzeiken achter hun rug om, hoe kun je?!quote:
Ik was dankbaar!quote:Op zondag 15 februari 2009 04:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Drie-jarige peuters afzeiken achter hun rug om, hoe kun je?!
quote:Op zondag 15 februari 2009 04:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Manu is zeker niet zo handig met knakworsten.
Vind je het gekquote:Op zondag 15 februari 2009 03:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
@manu?
Ik heb ff een vraag aan je.
Je was nogal bezeten van Mathari.
Haar foto deed je in exstase.
zo is dat !quote:Op zondag 15 februari 2009 08:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind je het gek![]()
Hoop dat ze nog leeft
[ afbeelding ]
Van verblijf in het buitenland. In eerste instantie mocht ik ook alleen terug naar NL als hiet een quarantaine bed vrij was, maar nadat dat anderhalve week niet gelukt was mocht ik gelukkig direct naar huisquote:Op zondag 15 februari 2009 08:39 schreef FANN het volgende:
[..]
zo is dat !![]()
maarre....... ik las het over dat MRSA......... da's best heftig......
heb je de overgehouden van je verblijf in het ziekenhuis in het buitenland of hier?
Ah.....quote:Op zondag 15 februari 2009 08:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Van verblijf in het buitenland. In eerste instantie mocht ik ook alleen terug naar NL als hiet een quarantaine bed vrij was, maar nadat dat anderhalve week niet gelukt was mocht ik gelukkig direct naar huis
schijnt wel besmettelijk te zijn, maar niet erg ofzo tenzij je in een ziekenhuis komt. In het buitenland is het ook geen probleem en zolang ik er niet echt last van krijg hoef ik ook geen anti biotica kuur te hebben blijkbaar...quote:Op zondag 15 februari 2009 08:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.....
maar is het dan niet besmettelijk voor je huisgenoten?
edit; of bezoekers? je moeder ofzo.......?
vreemd.... dus het moet gewoon vanzelf over gaan ?quote:Op zondag 15 februari 2009 08:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
schijnt wel besmettelijk te zijn, maar niet erg ofzo tenzij je in een ziekenhuis komt. In het buitenland is het ook geen probleem en zolang ik er niet echt last van krijg hoef ik ook geen anti biotica kuur te hebben blijkbaar...
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:05 schreef Smash-it het volgende:
Oh god. Er zit een muis in de val, maar hij is massive en halfdood. Hij klappert nu door de keuken heen. Ik zit boven op de bank.
Wijze raad, iemand?
jah..... 't was een beetje stil hier vannacht zo te zien......quote:Op zondag 15 februari 2009 09:02 schreef Marrije het volgende:
Jeetje, gewoon nog dezelfde SC als gisteravond!
Nee, ben alleen nog moe en herstellend enzo en volgens dermatoloog ging het vanzelf over en mocht ik haar anders bellenquote:Op zondag 15 februari 2009 08:57 schreef FANN het volgende:
[..]
vreemd.... dus het moet gewoon vanzelf over gaan ?
nou ...... ben je mooi klaar mee![]()
voel je je niet harstikke beroerd dan?
edit; pfffff zit net effe te lezen op deze website http://www.allesovermrsa.nl/mrsa/Gevolgen/
behoorlijk heftig hoor....... kelere........ was maar thuis gebleven denk ik dan....
maar ja da's achteraf natuurlijk, heb je nou ook niks meer aan....
Staat je wel hoor LS, die kale kopquote:Op zondag 15 februari 2009 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Soury, niet boos worden hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oké....... nah jah...... die zal het wel weten dan, maar ik weet wel dat ik als ik me ooit beroerdquote:Op zondag 15 februari 2009 09:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ben alleen nog moe en herstellend enzo en volgens dermatoloog ging het vanzelf over en mocht ik haar anders bellen
in Amsterdam altijd....... maar ik weet niet waar jij zit en hoe het daar inelkaar steekt.........quote:
Amsterdam wist ikquote:Op zondag 15 februari 2009 09:09 schreef FANN het volgende:
[..]
in Amsterdam altijd....... maar ik weet niet waar jij zit en hoe het daar inelkaar steekt.........
quote:Op zondag 15 februari 2009 09:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Amsterdam wist ik
Maar ga daar niet helemaal heen, heb het al gevonden, alleen eerste zondag van de maand
Tadaaaaquote:Op zondag 15 februari 2009 04:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tenminste, ik ken geen Groningers die het eten.
Ja en dat terwijl Fritsie er wel was. Maar jij nietquote:Op zondag 15 februari 2009 09:04 schreef FANN het volgende:
[..]
jah..... 't was een beetje stil hier vannacht zo te zien......
en een goeiemorgen natuurlijk
quote:Op zondag 15 februari 2009 09:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl Fritsie er wel was. Maar jij niet
nog niks CC, wordt er helemaal kriebelig van,,en maar wachten.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
Hondjes, hoe is het met je dochter?
Goedemorgen ook. Sort of, want twee avonden achter elkaar de kroeg in is killing op mijn leeftijd.
mogguhquote:Op zondag 15 februari 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
Hondjes, hoe is het met je dochter?
Goedemorgen ook. Sort of, want twee avonden achter elkaar de kroeg in is killing op mijn leeftijd.
hoi!quote:
I hung out at The Highest Time for a change.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi!
where did you hang out gisteren?
pak aan, veertiger:
Daarom wordt ik een beetje ongeduldig, we hebben een staalfabriek en coating bedrijf, dus mijn manquote:Op zondag 15 februari 2009 11:29 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen.![]()
Hondjes, je dochter was toch gisteren uitgerekend? Dat zegt natuurlijk niks, kan makkelijk 2 weken later komen. Blijft je man wel als het langer duurt? Ik bedoel, i.v.m de zaak enzo.
ik ga zo ook kijken, maar dan naar ajaks-vijenoort (het is in a'dam).quote:Op zondag 15 februari 2009 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
I hung out at The Highest Time for a change.
En nu ga ik onder de föhn hangen om daarna mijn zus te vervelen onder Feyenoord - AJAX.
hoi hondjes!quote:Op zondag 15 februari 2009 11:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Daarom wordt ik een beetje ongeduldig, we hebben een staalfabriek en coating bedrijf, dus mijn man
moet eind van de week terug.
Als de baby er nog niet is, blijf ik wel, en vliegt hij naar Nederland en komt weer terug als de baby er is.
Schakel je BANCOLOR toch ff in?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Daarom wordt ik een beetje ongeduldig, we hebben een staalfabriek en coating bedrijf, dus mijn man
Als de baby er nog niet is, blijf ik wel, en vliegt hij naar Nederland en komt weer terug als de baby er is.
Jij houdt ook alles bij he?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:29 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen.![]()
Hondjes, je dochter was toch gisteren uitgerekend? Dat zegt natuurlijk niks, kan makkelijk 2 weken later komen. Blijft je man wel als het langer duurt? Ik bedoel, i.v.m de zaak enzo.
Ja, dat snap ik. Mooi dat jij wel kunt blijven, fijn voor je dochter.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:57 schreef hondjes het volgende:
klojo.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hondjes!
ach, al die metaalbedrijven gaan toch allemaal naar de kloten, dus hij kan net zo goed in spanje blijven
volgens mij klopt ie textueel nu beter. Moest het godbetert drie keer lezen zeg.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:00 schreef Klonk het volgende:
jongens, we houden het hier wel leuk toch, dus ff geen foto´s van elkaar enzo meer plaatsen
degene over wie ik het heb voelen zich vanzelf aangesproken
zondagmiddag niet al te hoge eisen gaan stellen aan modjesquote:Op zondag 15 februari 2009 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij klopt ie textueel nu beter. Moest het godbetert drie keer lezen zeg.
Moet de "heb" niet achter de "het"?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij klopt ie textueel nu beter. Moest het godbetert drie keer lezen zeg.
Wat een puzzel!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet de "heb" niet achter de "het"?
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet de "heb" niet achter de "het"?
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
zondagmiddag niet al te hoge eisen gaan stellen aan modjes users
Oh, rammelde er iemand met de vuilnisbak?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een puzzel!
Echt een sensatie.
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, rammelde er iemand met de vuilnisbak?![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, rammelde er iemand met de vuilnisbak?![]()
Was het leuk gisteravond?quote:
Niet echt een verrassing.quote:
En kóud!quote:
I'm royalty!quote:
Oh, ik dacht meer aan deze.quote:
Ja en ja.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar hadden we het leuk en hebben we nog gerookt?![]()
quote:
Kun je mooi even helemaal tot rust komenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:00 schreef willem-jozef het volgende:
wat is het rustig hier![]()
wat is het rustig hier
Ik snap 'm niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:49 schreef willem-jozef het volgende:
![]()
lekker puh voor cc: wel d'r broek uitdoen en dan keihard wegrennen
Je oude oven op laten halen door de Kringloop, en een nieuwe bestellen.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
Wie heeft voor mij de ultieme 'Zo glimt je oven weer als nieuw' schoonmaaktip?
Oké, dit is erg.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
wondersponsjes van de actionquote:Op zondag 15 februari 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
Die helpen op mijn oven niet meer afdoende hoor.quote:
Hier is van alles ingebrandquote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Die helpen op mijn oven niet meer afdoende hoor.Kippevet ingebrand.
i know.quote:
Dan behoor je werkschuw te zijn, en al helemaal niet 't beste schuursponsje willen vindenquote:
Hey, it wasn't me. Cc zocht de ultieme schoonmaaktip.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan behoor je werkschuw te zijn, en al helemaal niet 't beste schuursponsje willen vinden!
Muscle Ovenreiniger, 30 minuten laten intrekken (of iets langer) en dan met een schoonmaaksponsje de boel afnemen. Daarna uitsoppen met een doekje, wel goed ervoor zorgen dat de Muscle helemaal verdwenen is.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
En keukenhandschoenen aandoen, dat spul brandt.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:14 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Muscle Ovenreiniger, 30 minuten laten intrekken (of iets langer) en dan met een schoonmaaksponsje de boel afnemen. Daarna uitsoppen met een doekje, wel goed ervoor zorgen dat de Muscle helemaal verdwenen is.
Succes!
Dat iszulk agressief spul. Dan moet je uitkijken voor de rubbers van je oven enzo en handschoentjes aan.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:14 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Muscle Ovenreiniger, 30 minuten laten intrekken (of iets langer) en dan met een schoonmaaksponsje de boel afnemen. Daarna uitsoppen met een doekje, wel goed ervoor zorgen dat de Muscle helemaal verdwenen is.
Succes!
Zouden er mensen zijn die dat echt doen?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Wanden en bodem dik insmeren met groene zeep. Schaaltje pure ammonia erin zetten en een nacht laten staan.
ja dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die dat echt doen?
quote:Koop gewoon ontvetter van de wibra! kost nog geen euro, en je hebt de oven in een mum van tijd helemaal schoon. WONDERMIDDEL!
- Poetsmuts
dan maar over het ingebrande vet heen kijkenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier is van alles ingebrand.
Verder hebben de wondersponsjes deze dagen wonderen verricht.
Volgens mij lossen je doekjes daar ook van op, net als van de Musle.quote:
Ben je gek!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:28 schreef blomst het volgende:
[..]
dan maar over het ingebrande vet heen kijken
Je moet geen wondjes aan je handen hebben idd en ook niet met je hoofd in de oven hangen en eens diep inademen.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En keukenhandschoenen aandoen, dat spul brandt.
en ze duikt meteen met haar hoofd in de oven???quote:Op zondag 15 februari 2009 17:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ben je gek!Krijg straks mijn schoonmoeder wekelijks over de vloer.
terwijl ik níet in het pand aanwezig ben dus.
![]()
die kans is redelijk aanwezig ja, gezien het feit dat het ook een magnetron is.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:31 schreef blomst het volgende:
[..]
en ze duikt meteen met haar hoofd in de oven???
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:20 schreef Copycat het volgende:
Agressief spul, dat heb ik nodig!
Maandag even kopen. Dat heb je toch wel gewoon bij de supermarkt?
Ik heb last van vervroegde voorjaarsschoonmaakwoede.
Mama staat nu met mijn zus te kokenquote:
Oe! Hier had ik overheen gelezen!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Oké, dit is erg.Gister heb ik dus al die allerhandes zitten scannen op lekkere recepten en toen stuitte ik op het volgende:
Wanden en bodem dik insmeren met groene zeep. Schaaltje pure ammonia erin zetten en een nacht laten staan. Volgende dag kan je de viezigheid zo wegvegen. Wél goed ventileren!!!!!
Geen idee of het werkt, maar wilde het ook wel proberen. Als jij dan even laat weten of het gelukt is?
Ik moest eerst even op je profiel kijken hoe oud je bent. Ik was op mijn 19e al over gegaan op "mijn moeder" Maar schattig, dat wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mama staat nu met mijn zus te koken
Boh als dat mislukt ben je echt lang bezig met het verwijderen van de groene zeep.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Hier had ik overheen gelezen!
Dat ga ik van de week even proberen!
Heet water is je vriend. Dat is écht zo weg. Ik gebruik het namelijk ook om mijn hardstenen aanrechtblad weer mooi dof te krijgen. Dik insmeren, en met heet water afnemen. Easybreasy.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Boh als dat mislukt ben je echt lang bezig met het verwijderen van de groene zeep.
Ik weet het niet hoor, maar om nu met een doekje met heet water resten van groene zeep uit een oven te gaan verwijderen.quote:
Mijn nichtje van 5 zegt al 'mijn vader', dat vind ik echt zo stom... En ik ben op een heleboel gebeuren dingen andersquote:Op zondag 15 februari 2009 17:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moest eerst even op je profiel kijken hoe oud je bent. Ik was op mijn 19e al over gegaan op "mijn moeder" Maar schattig, dat wel.
Ik hoef ook niet thuis te komen met "pa of ma".quote:Op zondag 15 februari 2009 18:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 5 zegt al 'mijn vader', dat vind ik echt zo stom... En ik ben op een heleboel gebeuren dingen anders
Nee, stel je voor....zo platvloers om je vader en moeder pa en ma te noemen.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:42 schreef Dementor het volgende:
Ik hoef ook niet thuis te komen met "pa of ma".
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, stel je voor....zo platvloers om je vader en moeder pa en ma te noemen.
Ik ga mijn oven in de groene zeep zetten, bakkie ammonia erin en morgen zien we wel weer verder.
Bedankt voor de tips.
Oh en eet smakelijk allemaal natuurlijk. Wij eten rauwe witlofsalade, bloemig aardappeltje en een ossenhaasje (niet á la Brain).![]()
Why notquote:Op zondag 15 februari 2009 18:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn..quote:Op zondag 15 februari 2009 09:16 schreef FANN het volgende:
[..]
jah gemist........
nah misschien kom ik hem vanavond nog tegen......
Waarom mogen pa of ma er thuis niet in van Juud?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:42 schreef Dementor het volgende:
Oh ik bedoel dat andere (t)huis.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom mogen pa of ma er thuis niet in van Juud?
Mijn moeder is mam. Of ons mam, als ik het over haar heb.
Tis heerlijk voor ze,quote:Op zondag 15 februari 2009 19:13 schreef beequeen het volgende:
Nah, toch mooi dat Juud en Dementor elkaar gevonden hebben qua social standards.
Neem er een lekkerquote:Op zondag 15 februari 2009 19:29 schreef Copycat het volgende:
Kut! Gedachteloos geen uur gewacht met een sigaret na het eten.
Wat voor rookbeleid heb je dan precies? Op gezette tijden ofzo?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:29 schreef Copycat het volgende:
Kut! Gedachteloos geen uur gewacht met een sigaret na het eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |