ok, beetje hetzelfde als mijn opleiding zo te zienquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
http://www.hu.nl/Zwevend/Zwevendopleidingen+%28vt-dt-du-ad%29/Meer+over+Commerciële+Economie/Sport+and+Entertainment+Marketing.htm?wbc_purpose=Basic&WBCMODE=PresentationUnpublished
Wil iets met theater/tv/evenmenten gaan doenWat ik precies wil, weet ik nog niet..
Post dan gewoon niet de laatste, als je geen tijd hebt om fatsoenlijk een nieuwe te openen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
OP komt er vast wel een keer aan als ik zin heb
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Post dan gewoon niet de laatste, als je geen tijd hebt om fatsoenlijk een nieuwe te openen.
HIj staat er al hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Post dan gewoon niet de laatste, als je geen tijd hebt om fatsoenlijk een nieuwe te openen.
jep.... verderquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:28 schreef eer-ik het volgende:
weer ana het werk?
Ik dacht dat je serieus was.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:30 schreef Californium het volgende:
[..]
ben gewoon op stage ef aan het soggen hoor... jij kan ook niet tegen geintjes
Dude, fucking sweet!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Volbeat - Guitar ganster and Cadillac blood op LP.
Zeker tof. 2 tientjes was wel wat meer dan wat ik ervoor in gedachten had. Maar ik liep laatst in de pauze even door de stad (heerlijk, aan de rand van de winkelstraten werken) en kwam deze tegen, ik had 'm ook wel kunnen bestellen voor (waarschijnlijk) minder, maar nu heb ik 'm meteen en geen verzendkosten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, fucking sweet!!
Ik wil met de tijd ook een platenspeler en mijn LP collectie uitbreiden. Heb er al 5
Ja, ik had beter moeten weten.quote:
Haha, dat zou wel mogen jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Na 5 koppen koffie zou je toch zeggen dat ik vrij alert ben.
Even doorlezenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:48 schreef eer-ik het volgende:
Wat is deze auto waard? briljant topic blijft dit toch.
Ik ben ook nog niet klaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel mogen ja
Hoewel opzich 5 koppen koffie op 1 dag niet echt veel is.
Denk dat ik ook zoiets wegzet gemiddeld.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet klaar.
De laatste tijd wel weer wat meer koffie aan het drinken dan voorheen. Denk dat ik zo'n 7 koppen koffie per dag drink op een normale werkdag, 5 op het werk (nou ja, stage) en 2 thuis. Vanavond zal ik ook nog wel koffie drinken, dus vandaag zal ik ook op zoiets uitkomen.
eker goed topicquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:52 schreef Californium het volgende:
Eer-ik... datis het meest brilante topic ooit... Heb m al 2 keer gelezen gewoon omdat het zo briljant is... Hoe dom kunnen sommige mensen zijn![]()
nu boodschappen en huis
Ja, dat is mijn max ook wel een beetje. Gebeurde voorheen vooral als ik een dag op school aan projecten zat te werken. Aan het eind van de dag had ik dan 8 tot 10 lege bekers voor me staan. En dan thuis nog 2, kom je toch op een aardige hoeveelheid koffie uit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk dat ik ook zoiets wegzet gemiddeld.
Max 10 gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |