Idd, staat ook vloerkaarten bij (even vergeten).quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef ReMcOrE het volgende:
als normale kaartjes 69 kosten denk ik niet dat je voor 75,50 VIP hebtgewoon bespreekkosten denk ik ik dan...
dat zou nog wel kunnen, soort Early Birds...quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Idd, staat ook vloerkaarten bij (even vergeten).
Miss mag je extra betalen omdat je dan om 0.00 's nachts niets aan de tel hoeft te hangen voordat e binnen 15 minuten weer uitverkocht zijn
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:10 schreef CrustyClown het volgende:
@Bartman. 4 E-tickets? uhmm we waren toch maar met zijn 3en?
x2quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
vrijdagavond tot en met dinsdag weinig tot geen Fok voor deze jongen..want dan is het weer partytime...
![]()
VASTENAVEND
![]()
![]()
het gaat me weer een jaar worden![]()
Aanwezigquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:28 schreef Da_Ripper het volgende:
ZAK is weer nog steeds goed bezig![]()
Mensen hier die zaterdag gaan? Van de Brabanders weet ik 't wrschnlijk wel
Nee vastenavEnd -> wij brabanders kunnen dat ook hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:45 schreef LeonH het volgende:
maarre Vastenavond???
Laat dat carnaval nou maar aan de Limburgers over![]()
BoZ, heb ik ook een n keer door de stad gelopen met carnaval toen ik daar gelegerd zat, in een ver verleden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nee vastenavEnd -> wij brabanders kunnen dat ook hoor
En in Bergen op zoom mijn hometown doen ze neit aan carnaval met stomme apenpakkies maar aan vastenavend, met tradities enzo
gordijnen jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:10 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
BoZ, heb ik ook een n keer door de stad gelopen met carnaval toen ik daar gelegerd zat, in een ver verleden.
Carnaval daar is toch met witte, gehaakte tafelkleden rondlopen?![]()
Geen last van de oren ZONDER oordoppen, wel last van mn rug door t gedreun.. was niet heel slecht idd. Aankleding moet dan wel meer aan gebeuren. Maar TT-hallen wilde wel meerdere feesten per jaar gaan binnenhalen zoals MOH (En in dat plaatje vallen vast dingen als Black ook wel, muzikale kennis van zulke mensen kennende) dus wie weet...quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Geluid van de laatste Masters Of Hardcore @ de TT-hal was toch ook niet al te slecht ...
sorry leesfoutjequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Nee vastenavEnd -> wij brabanders kunnen dat ook hoor
En in Bergen op zoom mijn hometown doen ze neit aan carnaval met stomme apenpakkies maar aan vastenavend, met tradities enzo
Zaterdag optocht in Haaren met wss een bezoek van DBSTF aan onze wagenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Seth, wat zijn de Haarense plannen vanaf zaterdag?![]()
Daar zat ik bij Hardbass ook wel opquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:40 schreef de_huig het volgende:
man man man...anthony, da ken toch nie?!
dan snap ik duncan ook wel ja..black dat niet uitverkocht raakt en waar ze slechts een schamele 65eu aan overhouden of 2 dagen uitverkocht huis voor fucking 75,50
75,50 kaartje
40,00 muntjes
20,00 treinen
135,50..dat is 300 ouderwetse guldens..![]()
Damn dat is n stuk beter dan de carnavals'wagens' met piratenmuziek hier.. Zo af en toe eentje met een groep stampers erop..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zaterdag optocht in Haaren met wss een bezoek van DBSTF aan onze wagendan na de optocht even blazen in het dorp en dan naar de prijsuitreiking.
Zondag optocht in Udenhout met daarna Mega Outdoor Carnavalsparty 2009 met een optreden van DBSTF en MC Villain komt ook mee dacht ik.
Maandag Dweilen in Moergestel met Faistos,Jones en Zentiments vanaf onze wagen.
Dinsdag Dweilen in Udenhout en Helvoirt met weer allerlei dj's en harde bassen etc.
Kortom 4 dagen zuipen en stampen
¤ 50 voor kaartjequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Daar zat ik bij Hardbass ook wel op
50eur kaartje
70eur muntjes
15eur trein
Maakt samen 145
Volume 9 is album van het feest, volgend jaar deel 10... hoe dat met de Chapters zit weet ik niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:01 schreef Koepert het volgende:
maar wat is nu t verschil zeg maar tussen Hardbass Chapter 16 en Hardbass vol 09?
De Chapter-serie heeft altijd een harddance CD gemixt door Bass-T vs Rocco en de 2e CD gemixt door een hardstyle DJ. Heeft verder niks met het feest te maken. De Volume-serie hoort bij het feest.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:01 schreef Koepert het volgende:
maar wat is nu t verschil zeg maar tussen Hardbass Chapter 16 en Hardbass vol 09? Eerste is verzamelaar ala Thunderome-cd's ed, en tweede is album over t feest? zoiets?
ben jij zo iemand die van elk eettentje alles probeertquote:
Nuchter erheen gegaan, eerst biertjes gedronken, stuk of 10, daarna hapje eten en toen aan de water (5flesjes) Aan het eind veel cola gedronken en 2 pizzapuntenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:54 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
What the... onderhoud je meerdere chickies met al die muntjes joh
precies, ik heb ook een baan die goed verdient en woon ook nog thuis; dus geld voor alle feestjes heb ik welquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:19 schreef Elwood1802 het volgende:
Ach ja, ga toch niet elke week naar zo'n feest dus kan wel een keer. Volgend feest word wss. Emporium.
En hoe ik aan het geld kom? Gewoon bijbaantje lijkt mij?Woon nog thuis en zulks dus dat kost ook niks
Hier staat Dance Dossier 1997 op; Party Animals - Hava Naguilaquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
nu de beste 3 dance-platen uit de 00's met op 3 Gigi d'Agostino - L'amour Toujours![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |