Onzin, ik ben spellingnazi en ben altijd rechts geweest. Met links kan ik wel maar dan wordt het onleesbaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:46 schreef Yildiz het volgende:
De spellingnazi's zijn inderdaad altijd links.
Maar, maar, maar, Hitler was toch ook links? En Hitler = links = nazi = links = waarheid = spellingnazi = links. Toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Onzin, ik ben spellingnazi en ben altijd rechts geweest. Met links kan ik wel maar dan wordt het onleesbaar.
Duitsers zijn over het algemeen links, Nederlanders rechts. Wil dus niets zeggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, Hitler was toch ook links? En Hitler = links = nazi = links = waarheid = spellingnazi = links. Toch?
Linkse rakkers toont U hier!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, Hitler was toch ook links? En Hitler = links = nazi = links = waarheid = spellingnazi = links. Toch?
Rust mijn kist, huh?!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Linkse rakkers toont U hier!
rest my case
Is de wereld niet eenvoudig in te delen in links en rechts dan? De chaos!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Duitsers zijn over het algemeen links, Nederlanders rechts. Wil dus niets zeggen.
Ja ongeveer wel, Aziaten zijn vaak links (als ze überhaupt kunnen schrijven), de rest van de wereld bevolking is meestal rechtsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Is de wereld niet eenvoudig in te delen in links en rechts dan? De chaos!.
Oh, gelukkig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja ongeveer wel, Aziaten zijn vaak links (als ze überhaupt kunnen schrijven), de rest van de wereld bevolking is meestal rechts
Dat ben ik ook, dus je hoort bij mij.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:13 schreef cheqy het volgende:
Ik ben rechtshandig maar linksbenig, bij wie hoor ik nu?
Met links of rechts?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, schrijf er nu maar een opstel over.
Love is in the air,Kut valentijns gezeik..........quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, dus je hoort bij mij.
Cool, ik dacht altijd dat ik de enige was.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, dus je hoort bij mij.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Duitsers zijn over het algemeen links, Nederlanders rechts. Wil dus niets zeggen.
Ligt er aan hoe je het bekijkt, niet als je met je rug naar het noorden staat.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:46 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ja maar duitsland ligt rechts van nederland, dus zijn nederlanders links, en duitsers rechts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |