Van mij mag het en dat meen ik echt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:09 schreef Sloggi het volgende:
Die buschauffeurs moeten gewoon een dubbelloops jachtgeweer onder hun toonbankje tapen. Probleem opgelost.
dan had er weer een advocaat bij gezeten:(quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:11 schreef Tism het volgende:
Jammer dat de daders niet aan tafel zitten, ik zou hun verhaal wel eens willen horen!..
die doen niet aan advocaten, die zijn maar lastig. Vele vuisten maken licht werk enzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
het waren weer marokkanen blijkbaar ?
Dat maakt 't wat mij betreft niet minder interessant..quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Wup het volgende:
[..]
dan had er weer een advocaat bij gezeten:(
Ja, dat heet een F-cultuur, moet je maar eens wat van Pinto lezen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze zouden toch eens hersenonderzoek moeten doen bij die agressieve aapjes, er moet toch iets te ontdekken zijn waar die idiote agressie vandaan komt. Stukje evolutie gemist ofzo
Ja volgende keer netjes politiek correct doodzwijgen dat het om mocrootjes gaatquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef teamlead het volgende:
hm.. viel halverwege dat gesprek met die dame binnen.... jammer dat ik het niet helemaal heb kunnen zien.
Beetje jammer dat het tegen het einde dan weer gaat over de afkomst van de daders in plaats van de impact op het slachtoffer
Het beste zit in Marokko zelf, die landgenoten van dat riftuig hier hebben geen noodzaak te verkassen. En verder zeg ik er maar niks over, ik wil straks kalmpjes de nacht in.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze zouden toch eens hersenonderzoek moeten doen bij die agressieve aapjes, er moet toch iets te ontdekken zijn waar die idiote agressie vandaan komt. Stukje evolutie gemist ofzo
jammer he dat het weer marrokanan waren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef teamlead het volgende:
ow en Ronaldsen... zou je ajb willen ophouden met dit soort onnodige scheldwoorden? thnx
ja dat wist ik ook niet. En Max gaat wel goed...quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef Toad het volgende:
Wel jammer dat het zo slecht gaat bij Llink.
Ach kom op stel je niet aan, het is een open discussie forum.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef teamlead het volgende:
ow en Ronaldsen... zou je ajb willen ophouden met dit soort onnodige scheldwoorden? thnx
Is ook aan bod geweest.quote:hm.. viel halverwege dat gesprek met die dame binnen.... jammer dat ik het niet helemaal heb kunnen zien.
Beetje jammer dat het tegen het einde dan weer gaat over de afkomst van de daders in plaats van de impact op het slachtoffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |