quote:Wim 'The Iceman' Hof beklom Kilimanjaro in korte broek.
Heb ik al op at5 gezien, aandachttrekker, zou hij dat nou ook doen als niemand er vanaf weet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:11 schreef sander89 het volgende:
[..]
Dit stukje wil ik zeker zien misschien zap ik daarna weg.
Niet meer hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Specularium het volgende:
Ah! Geluid is wel brak.
Yeah, Supertramp.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:02 schreef qonmann het volgende:
crise ..what crise !
zou je denken jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:05 schreef Aoristus het volgende:
je gaat toch geen buschauffeur aanvallen
De 104 nog wel, die heb ik vroeger vaak nodig gehadquote:
Van mij mag het en dat meen ik echt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:09 schreef Sloggi het volgende:
Die buschauffeurs moeten gewoon een dubbelloops jachtgeweer onder hun toonbankje tapen. Probleem opgelost.
dan had er weer een advocaat bij gezeten:(quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:11 schreef Tism het volgende:
Jammer dat de daders niet aan tafel zitten, ik zou hun verhaal wel eens willen horen!..
die doen niet aan advocaten, die zijn maar lastig. Vele vuisten maken licht werk enzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
het waren weer marokkanen blijkbaar ?
Dat maakt 't wat mij betreft niet minder interessant..quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Wup het volgende:
[..]
dan had er weer een advocaat bij gezeten:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |