Idemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:26 schreef Gulo het volgende:
Allerjezus wat is die Jongerius een ambetant onrepresentatief wijf zeg. Bah bah. Ik heb het normaal ook helemaal niet op Rutte, maar in dezen heeft hij toch mijn sympathie.
Zoiemand heb je nodig, of had je liever Kok terug gehad?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:36 schreef Specularium het volgende:
Agnes had wel een punt over het feit dat het niet mag dat er nu allerlei ongewenste zooi
wordt doorgedrukt omdat iedereen schreeuwt dat we aan de afgrond staan.
Verder is ze bloedirritant.
wat bedoel je met wulps?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:39 schreef Crushly het volgende:
lijkt me een wulps ding, die Ricky
gorgina verbaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:42 schreef Gulo het volgende:
zo die ene dame is ook behoorlijk onbeschaamd met die opmerking over die flaporen...
Even zoeken op 'wellustig' is niet in je opgekomen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
RESULTAAT
wulps bn, bw wellustig
laat ik nou ook niet weten wat wellustig is.
ik blijf niet bezig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even zoeken op 'wellustig' is niet in je opgekomen?
Jaap van der Scheur, Herman Bode en Arie Groenevelt.. Dat waren helden!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zoiemand heb je nodig, of had je liever Kok terug gehad?
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:47 schreef Suko het volgende:
[..]
Jaap van der Scheur, Herman Bode en Arie Groenevelt.. Dat waren helden!
Vind je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:46 schreef qonmann het volgende:
Haha die telegraafman lult iedereen onder tafel
Niet echt piep maar mijn pa was van dát hout, good man, ouwe echte PvdA-er, wij werden er mee opgevoed.quote:
Pardon?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:52 schreef Adothehague het volgende:
oei, zingen gaat haar niet goed af.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:52 schreef Adothehague het volgende:
oei, zingen gaat haar niet goed af.
Vandaar dat je die mensen kan oplepelen. Tussen Domela Nieuwenhuizen en Kok zit bij mij een groot zwart gatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:52 schreef Suko het volgende:
[..]
Niet echt piep maar mijn pa was van dát hout, good man, ouwe echte PvdA-er, wij werden er mee opgevoed.
Je commentaar wordt op een goudschaaltje gewogen, zoals altijdquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:03 schreef tong80 het volgende:
Moet ik naar de herhaling kijken of moet ik dat mezelf niet aandoen ?
Dat is geen bevredigend antwoordquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je commentaar wordt op een goudschaaltje gewogen, zoals altijd
je bevredigt jezelf maarquote:
Zei de laatste hoer waar ik aanklopte ook.quote:
Rot toch op om iedereen HOER te noemen .quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:51 schreef tong80 het volgende:
Wat een kuthoer die blonde snol
Wat een blonde kutprostitué die blonde dame van slechte zeden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:53 schreef qonmann het volgende:
[..]
Rot toch op om iedereen HOER te noemen .
Zielig fiiguur![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:56 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk die Telegraaf man.
Willen rechtse actualiteit terwijl hun lezers zitten te rukken op Jan Smit en Frans Bauer
Dat is de Telegraaf.. veel schreeuwen en onderhand de grootste pauperkrant van nederland zijn.. Zelfs zwervers lezen de spits, terwijl de (gratisch uitgedeelde) telegrafen overal liggenquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:00 schreef BartUlft het volgende:
wat een mongool die telegraaf gast, eerst al bij de jakhalzen van dwdd en nu hierbij.
nog steeds geen idee wat die omroep wil veranderen, niks is goed bij die gast in medialand, maar hij wil wel overal op tv komen pffff... zak ff lekker in de stront telegraaf!
Dat viel idd mee.. die gasten speelde behoorlijk.. Zij zong ook niet beroerd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:04 schreef tong80 het volgende:
Goeie gitaristen bij Rickie
Verder kan ze heel hard schreeuwen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:02 schreef Twerk het volgende:
[..]
Zelfs zwervers lezen de spits, terwijl de (gratisch uitgedeelde) telegrafen overal liggen
Die buschauffeuse roept bij mij de vraag op hoe chauffeurs door hun gedrag agressie bij passagiers oproepen. Ik zat laatst in een (bijna lege) bus, en achter mij zat iemand muziek te luisteren, hetgeen in de bus hoorbaar was. De chauffeuse kwam naar hem toe, en zei op zeer dringende wijze tegen die jongen dat hij zijn muziek uit moest zetten, want anders moest hij zijn bus uit. Toen ze langs mij liep, terug naar het chauffeursplaats voelde ik agressie in me opkomen, vanwege de onbeschofdheid van haar.quote:Vanavond:
- Ronald Plasterk over zijn Zuidpoolreis en de crisis.
- Buschauffeuse Henny Kras, mishandeld en beroofd.
- Wim 'The Iceman' Hof beklom Kilimanjaro in korte broek.
Ja zo jammerquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef Aoristus het volgende:
Wat een teleurstelling, ik keek ook de herhaling en ik ving op dat ze met Leo Blokhuis is getrouwd. Wat een wansmaak! Leo Youth for Christ top 2000 a gogo Blokhuis. Ik had meer van haar verwacht
Val ik ff van de sofa, dat wist ik niet, heb het een en ander nagelezen. Maar hij blijft een goeie qua muziekweetjes en zo, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef Aoristus het volgende:
Wat een teleurstelling, ik keek ook de herhaling en ik ving op dat ze met Leo Blokhuis is getrouwd. Wat een wansmaak! Leo Youth for Christ top 2000 a gogo Blokhuis. Ik had meer van haar verwacht
Hij heeft nog 4 kinderen ook en hij is tenminste 11 jaar ouder.. some catch huh?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:06 schreef Suko het volgende:
[..]
Val ik ff van de sofa, dat wist ik niet, heb het een en ander nagelezen. Maar hij blijft een goeie qua muziekweetjes en zo, dat dan weer wel.
Vanavond dus weeeeeeeeeeeeer Plasterk, niet van de buis te meppen!
quote:Wim 'The Iceman' Hof beklom Kilimanjaro in korte broek.
Heb ik al op at5 gezien, aandachttrekker, zou hij dat nou ook doen als niemand er vanaf weet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:11 schreef sander89 het volgende:
[..]
Dit stukje wil ik zeker zien misschien zap ik daarna weg.
Niet meer hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:59 schreef Specularium het volgende:
Ah! Geluid is wel brak.
Yeah, Supertramp.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:02 schreef qonmann het volgende:
crise ..what crise !
zou je denken jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:05 schreef Aoristus het volgende:
je gaat toch geen buschauffeur aanvallen
De 104 nog wel, die heb ik vroeger vaak nodig gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |