ik snap ook niet waarom ze dit soort mafkezen maar steeds uitnodigen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:33 schreef teamlead het volgende:
waarom krijgt deze man nog aandacht trouwens
Dat is inderdaad deze idioot.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Deze gast liet zich toch anaal 'schoonspoelen' met een fontein in een vijver in een park?
Wat toen helemaal verkeerd af liep?
Of is dat een andere gast
hm.. volgens mij is dat inderdaad ook deze gast jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Deze gast liet zich toch anaal 'schoonspoelen' met een fontein in een vijver in een park?
Dan zal hij ook wel een zender willenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Linkje?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik dacht SCHquote:
Nou vooruit, De Stunt van de Iceman. Scroll naar halverwege.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef Toad het volgende:
Hij heeft faam en naam in de hele wereld Suko.
Gedwongen opnames zijn lastig te regelen tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:42 schreef Suko het volgende:
Vroeger werd iemand daarvoor opgenomen, paviljoen 3 of zo.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:40 schreef Suko het volgende:
[..]
Nou vooruit, De Stunt van de Iceman. Scroll naar halverwege.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |