7 jaar, ik vraag me af wat de optelsom is van alle onnodige straffen die ze zelf hebben uitgedeeld.quote:De beide rechters werden uit hun rechten ontzegd en ze riskeren een gevangenisstraf van zeven jaar.
Het zou wel mooi zijn als er nog wat voorbeelden kwamen dan alleen twee jokers.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:00 schreef moussie het volgende:
Ziehier de voordelen van de privatisering ..
hier verbaas ik me ook over, slechts 7 jaar. En uiteraard wat popolon zei :/ Deze 2 zullen niet de enige 2 zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
7 jaar, ik vraag me af wat de optelsom is van alle onnodige straffen die ze zelf hebben uitgedeeld.
Vast wel meer dan 7 jaar.
Kun je nagaan 100x 7jaar extra bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:14 schreef popolon het volgende:
Nou ze zullen niet de enige zijn. Maar aan beide systemen zitten voor- en nadelen.
TBS'ers in Nederland fladderen ook regelmatig rond op straat en worden nog wel eens 'vergeten' met daarop hele vervelende gevolgen.
En ik ben bang dat 7 jaar in de gevangenis in de VS geen pretje is, niet vergeleken met het paradijsgevang in NL.
Dat zou het inderdaad .. ik ben dan ook benieuwd hoe dit aan het licht is gekomen ..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:03 schreef popolon het volgende:
Het zou wel mooi zijn als er nog wat voorbeelden kwamen dan alleen twee jokers.
Misschien dat er in jouw omgeving geen behoefte is aan die extra impuls .. op andere plekken is dat blijkbaar wel nodig en wordt er dik aan verdiendquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:21 schreef popolon het volgende:
Ja goed, je doet voorkomen alsof er mensen opgepakt moeten worden om de hele boel draaiende te houden. Dat lijkt me wat vergezocht anders had ik ook al in de bak gezeten.
Ja ok.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:31 schreef moussie het volgende:
[..]
Misschien dat er in jouw omgeving geen behoefte is aan die extra impuls .. op andere plekken is dat blijkbaar wel nodig en wordt er dik aan verdiend
Dat gevangenissen subsidie krijgen voor het aantal gedetineerden is natuurlijk een uitnodiging voor allerlei frauduleus gedrag.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:21 schreef popolon het volgende:
Ja goed, je doet voorkomen alsof er mensen opgepakt moeten worden om de hele boel draaiende te houden. Dat lijkt me wat vergezocht anders had ik ook al in de bak gezeten.
Wat een vredelievend persoon moet dat geweest zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 06:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Dan wil ik graag een tientje bieden om deze multi-culti moslim in de bak te laten draaien![]()
http://www.editorandpubli(...)ontent_id=1003941612
Hij was een goed moslim, de islam is immers de religie van de vrede.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 06:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een vredelievend persoon moet dat geweest zijn.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 06:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Dan wil ik graag een tientje bieden om deze multi-culti moslim in de bak te laten draaien![]()
http://www.editorandpubli(...)ontent_id=1003941612
quote:[...]
One of the duo's more egregious moves was to sentence Hillary Transue to three months in a wilderness camp in 2007 for creating a MySpace page that made fun of her school's assistant principal. It was bad enough that she fell afoul of the courts' widespread refusal to recognize that the First Amendment applies to 15-year-olds as much as to 40-year-olds. Now it's apparent that her freedom was sold for a bank deposit. She was even denied the right to counsel -- a right guaranteed by the U.S. Supreme Court over 40 years ago.
[...]
http://www.examiner.com/x(...)soned-teens-for-cash
Dat lijkt me zo duidelijk als maar kan. Als je een bedrijf bent dat betaald wordt per gevangene, dan ga je failliet als er geen gevangenen meer zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:21 schreef popolon het volgende:
Sterker nog, de gevangenislobby is de machtigste lobby in de VS.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:51 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo duidelijk als maar kan. Als je een bedrijf bent dat betaald wordt per gevangene, dan ga je failliet als er geen gevangenen meer zijn.
Denk je dat de gevangenisindustrie niet via de pers en op Capitol Hill een sterke lobby voor langere straffen voert? Dat ze niet bewust alle kansen op reintegratie torpederen zodat ex-cons altijd weer terug komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |