ik zag het, je hebt al uitgebreide reactie terugquote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef zwemmer431 het volgende:
kijk dat is heldere taal
ik heb je nog een mailtje gestuurd
ik weet niet of je dat hebt ontvangen, zie maar...
bedankt voor je reactie.
Berlijn waarschijnlijk. Amsterdam is er ook een goeie in. Of de markt.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:14 schreef E.T. het volgende:
Lyckhem is dus precies de tafel die ik een half jaar geleden wilde hebben!![]()
Allemaal nieuwe Liatorp meubels maar geen bijpassende eettafel, liefst zo'n 150/160 cm lang en liefst uitschuifbaar..
Uit pure armoe eentje bij Wehkamp besteld, niet eens uitschuifbaar en nog duurder ook
Welke vestiging heeft trouwens het grootste assortiment stof per meter?
Afgelopen week nog laminaat gehaald voor 5,99 (tundra) Dat zal deze week ook nog wel zo zijn...quote:Op maandag 2 maart 2009 19:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de prijzen online op de ikea site dezeflde prijzen zijn als ze in Delft hanteren? Er staat me iets bij dat Delft een aparte status heeft ofzo?? Ik ga namelijk laminaat halen deze week. Of weet iemand misschien of dat in de aanbieding komt?
Vestigingen bepalen deels zelf wanneer ze de zomercollectie plaatsen. Maar waarschijnlijk is dat deze week nog niet aangezien deze week OP=OP is.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef Syytön het volgende:
Boh! Op de Duitse site staat al wel de zomercollectie. Komt die deze week ook in Nederland? Ik wil a.s. zaterdag eigenlijk naar IKEA.
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:57 schreef hierissieweer het volgende:
kun je trouwens ook kussens terugbrengen die nog in de verpakking zitten?
De prijzen op internet en in de catalogus zijn de prijzen waarmee IKEA Nederland werkt. Delft heeft inderdaad als IKEA Concept Center op sommige vlakken een aparte werkwijze. Ook prijzen kunnen daardoor verschillen inderdaad. Deze prijzen kun je helaas niet online vinden.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de prijzen online op de ikea site dezeflde prijzen zijn als ze in Delft hanteren? Er staat me iets bij dat Delft een aparte status heeft ofzo?? Ik ga namelijk laminaat halen deze week. Of weet iemand misschien of dat in de aanbieding komt?
Ja die wist ik, maar er staat mij iets bij van kussens die niet terug gebracht konden worden... Maar dat staat dus niet op de site... Dus weet het niet...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]http://www.ikea.com/ms/nl(...)ikea_services.html#7
Op de site staan de artikelen die niet terug gebracht kunnen worden.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja die wist ik, maar er staat mij iets bij van kussens die niet terug gebracht konden worden... Maar dat staat dus niet op de site... Dus weet het niet...
Wie?quote:
Welke actie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:30 schreef Superrnova het volgende:
Iemand al naar de Ikea geweest ivm die op=op aktie?
ok, geniaal. ga dit weekend toch weer naar Ikea dus dan ga ik meteen daarvoor kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:41 schreef jakkop het volgende:
Jep, daarvoor heb je ANSLUTA aansluitsnoeren. Lastig uit te leggen, dus ik maak even een paintje voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |