quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:13 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb een vraagje, Ik heb een gruntal toiletrolhouder gekocht ipv een gruntal toiletborstel/rol houder. De doos zit nog dicht enzow. Maar ik ben de bon kwijt. zou ik hem nog terug kunnen brengen cq omruilen?
Is niet nodig, op vertoon van legitimatie krijg je een tegoedpasje.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:34 schreef jakkop het volgende:
Indien gepind: met bankafschrit kan het.
Zolang de verpakking nog netjes dicht is wel jaquote:
LYCKHEM bestaat vooralsnog alleen uit de eettafel en bijtafel. Niks nieuws in de planning.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef Henry het volgende:
[..]
Waar bestaat de serie precies uit? Ik heb dus een eettafel en bijtafel gezien in de folder. Ik heb het idee dat er nog wel meer leuks bijzit dat mogelijk bij de Liatorp serie past.
Tja... zo gaat dat dus in Delftquote:
BLANKEN is niet van roestvrijstaal, BLANKEN is verchroomd. Desalniettemin hoort een artikel voor in de badkamer niet zo snel te roesten; neem het ding en je aankoopbewijs mee naar de klantenservice, zij zullen een oplossing voor je bedenken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:25 schreef Anotis het volgende:
Even een vraagje:
Waarom in godsnaam verkoopt Ikea een serie voor in de badkamer die niet van rvs is? Gaat om de BLANKEN doucherekjes, ik ging er bij aanschaf min of meer automatisch van uit dat iets wat je koopt voor een vochtige ruimte van rvs gemaakt is, bij Ikea is dat kennelijk niet vanzelfsprekend...
We zijn nu nog geen halfjaar verder en er hangen twee doorgeroeste bakjes aan de muur.
Is er iets in hun collectie wat voldoet om naast de douche aan de wand te hangen dat niet gaat roesten?
Ik heb de serie VISEN gezien, maar daar staat ook niet bij dat het rvs is, wel dat er een laag poederverf over zit. Maar zou dat roest tegenhouden of gaat dat juist gaan afbladderen?
http://www.ikea.com/ms/nl(...)ikea_services.html#7quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:45 schreef hierissieweer het volgende:
Als je nog wel de bon hebt van de producten, kun je het dan ook terug brengen en je geld terug krijgen?
LILLEHAMMER...quote:Op zondag 1 maart 2009 16:57 schreef P.F het volgende:
Weet iemand toevallig hoe dit bed heet, maar dan is het een ouder model en geheel zilverkleurig..
[ afbeelding ]
1) best wel eigenlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:55 schreef zwemmer431 het volgende:
graag helderheid over de volgende tarieven.
heb al met de infolijn gebeld; maar daar verwijzen ze me door naar de vestiging ( zondag hé)
probleem is dat ik niet zeker weet of de gemelde tarieven gelden voor het in elkaar zetten van de elementen( bv. onderkastje ) en het plaatsen op de juiste plek in de keuken.
Ook bijzonder het verschil tussen installatie werkblad 37 euro ( ik heb 2 delen => 74 euro ) dus denk ik als ik alles juist heb bemeten ben ik voor 74 euro klaar tenminste wat louter het werkblad betreft.
als je vervolgens kijkt naar het tarief van de inmeetservice werkbladen dan kost dat 365 euro
als ik het goed begrijp dan kun je met de folder de kosten van de installatie/montage ( ook al niet goed duidelijk wat daar precies onder verstaan wordt ) van je keuken berekenen.
en zal het totaalplaatje er dan als volgt uitzien:
7 x (hoek)kastelement x 47 euro...
3x kroonlijsten/décor verstek zagen x 35 euro ....
enz enz. => totaalprijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
samenvattend de volgende vragen;
1) is mijn verhaal correct?
2) heeft iemand ervaring met de inmeetservice werkbladen?
3) prijs van 365 voor hout/acrylaat/steen éénheidsprijs?
super wat een service.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:18 schreef Snarf het volgende:
[..]
1) best wel eigenlijk.
2) ja, verkoop het bijna dagelijks, en anders verwerk ik wel inmeettekeningen om maatwerkbladen te bestellen
3) 365 is voor de inmeetservice, het tijdelijke blad plaatsen en verwijderen en het plaatsen van ééééééééééén stuk maatwerkblad. Heb je een blad dat bestaat uit meerdere delen dan betaal je daar nog extra voor.
PM me eventueel de username en het wachtwoord van je keukenplanner-tekening, of PM me om mijn IKEA-mailadres waar je het .FPF bestand naartoe kunt mailen, en ik zal je uitrekenen hoeveel de basisprijs van het monteren van je keuken kost.
En ja, dat doe ik speciaal voor jou vanuit Zweden
De inmeetservice omvat meer dan enkel het plaatsen van de werkbladen. Zoals Snarf omschreef.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:27 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
super wat een service.![]()
ik zal kijken of het me lukt je te mailen.
overigens denk ik dat het me lukt de prijs te bepalen;
toch vreemd die inmeetservice voor mijn gevoel -en dan bedoel ik de prijsstelling-
kijk als het volgens de prijsopgave keukenmontage met een perfect gedimensioneerd werkblad (L vorm )bestaande uit twee stukken laat doen, is het 2x 37 euro
laat ik als alternatief de 'inmeetservice" het doen, dan kost het totaal monteren ( zal dan waarschijnlijk in twee sessies gebeuren ) me dus ongeveer 300 euro extra.
back to sweden.
Neequote:Op zondag 1 maart 2009 21:41 schreef zwemmer431 het volgende:
maar klopt mijn redenering dan van de 300 euro verschil?
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:02 schreef alors het volgende:
Wat jammer dat die lekkere geurkaarsjes eruit zijn.. Vanille, aardbei
Nu hebben ze dropgeur, pompoengeur, taartgeur, rozengeur, wasmiddelgeur en meer van dat soort ongein. Erg jammer...
maar kun je nu wel of niet een keuken compleet laten installeren inclusief werkblad zonder inmeetservice met een correct op maat liggend werkblad?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee
Het pakket van 365.- omvat (veel) meer dan enkel werkbladen plaatsen (37.- per deel)
Allemaal. Ik heb ze allemaal bekeken maar ze stinken allemaal. Alleen die zoete geur is nog wel te doen, alleen mij iets te zoet..quote:Op zondag 1 maart 2009 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Drop geur? Die heb ik nog helemaal niet gezien!
Welke kaarsjes bedoel je? Maatje waxinelichtje of die in glas?
We hebben nu ook geurkaarsjes in keramiekenpotjes met 'zee' en 'groene thee' Heerlijk!
Dat ligt aan het materiaal werkblad dat je kiest. Kies je hout of laminaat, dan is het antwoord "ja". Kies je steen of acrylaat dan is het antwoord "misschien".quote:Op zondag 1 maart 2009 22:21 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
maar kun je nu wel of niet een keuken compleet laten installeren inclusief werkblad zonder inmeetservice met een correct op maat liggend werkblad?
dat is namelijk mijn punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |