o.k. maar het is dus een tint die niet super wit is en dus afsteekt tegen de paneelkeur van de keukensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kijk maar eens op je bestelbon. Daar staat dat je PERFEKT N bedekkingspaneel 217 (ofzo) wit staat. Nergens wordt gesproken over PERFEKT STAT bedekkingspaneel.
Voor veel witte fronten hebben we 1 set afwerking. In 1 kleur. STAT, ADEL, LIDINGO keukens worden allemaal met dezelfde plinten (net als Snarf al zei), decorlijsten en bedekkingspanelen afgewerkt.
Dat ligt aan het artikel. Sommige artikelen kunnen besteld worden vanuit een centraal magazijn, sommige artikelen worden alleen vanuit de winkel verkocht en moeten dus fysiek aanwezig zijn voordat ze kunnen worden bezorgd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:18 schreef Kekaa het volgende:
Vraag: Als ik iets wil laten bezorgen, omdat het niet in de auto past, moet het dan al wel op voorraad zijn in de winkel?
Het mag dan een compromiskleur zijn voor meerdere keukenfronten maar zelfs het getrainde oog ziet geen verschil.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:48 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
o.k. maar het is dus een tint die niet super wit is en dus afsteekt tegen de paneelkeur van de keukens
zoals: Stat, maar een compromiskleur.
3 benno cdrekken, zwartbruinquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:51 schreef Snarf het volgende:
[..]
Dat ligt aan het artikel. Sommige artikelen kunnen besteld worden vanuit een centraal magazijn, sommige artikelen worden alleen vanuit de winkel verkocht en moeten dus fysiek aanwezig zijn voordat ze kunnen worden bezorgd.
Om wat/welk artikel gaat het?
De BENNO en EXPEDIT zijn artikelen die in principe op voorraad zijn. Ze zijn ook te bestellen via ons centraal distributiemagazijn, dan zit er een week of twee levertijd. Daarvoor moet je echter toch naar de winkel (aanbetaling - zie algemene verkoopvoorwaarden) en als je er dan toch bent en ze zijn op voorraad zou ik ze meteen betalen en afgeven voor thuisbezorging.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:19 schreef Kekaa het volgende:
[..]
3 benno cdrekken, zwartbruin
1 expeditkast met 8 vakken, zwartbruin
Ik denk namelijk niet dat die in de auto passen.
Ja precies... Dat is ook de bedoeling, meteen kopen en dan meenemen of eventueel laten bezorgen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef Snarf het volgende:
[..]
De BENNO en EXPEDIT zijn artikelen die in principe op voorraad zijn. Ze zijn ook te bestellen via ons centraal distributiemagazijn, dan zit er een week of twee levertijd. Daarvoor moet je echter toch naar de winkel (aanbetaling - zie algemene verkoopvoorwaarden) en als je er dan toch bent en ze zijn op voorraad zou ik ze meteen betalen en afgeven voor thuisbezorging.
super duidelijk - betere info dan de helpdesk -chapeau!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:00 schreef Snarf het volgende:
[..]
Het mag dan een compromiskleur zijn voor meerdere keukenfronten maar zelfs het getrainde oog ziet geen verschil.
Wellicht is dit nog duidelijker:
Het FRAME van de kast wijkt af van de kleur van het FRONT (STAT in jouw geval).
HARLIG is hierop de uitzondering; het frame heeft dezelfde kleur als de deur.
Daarom plaatsen we bedekkingspanelen tegen het frame van de kast in een kleur die overeenkomt met het front. De meeste keukenfronten hebben een eigen kleur bedekkingspaneel. Deze zijn opgenomen in de productnaam van de afwerking (PERFEKT) en zijn dus op je bon terug te vinden als PERF ABSTRAKT (voor ABSTRAKT deuren), PERF SOLAR (voor SOLAR deuren) etc.
Voor STAT/ADEL wit/LIDI gebruiken we dezelfde kleur bedekkingspanelen waarbij geen kleurverschil te zien is. Deze panelen heten alleen PERF op je bon; er staat geen STAT/ADEL/LIDI ofzo achter.
Dat verschilt per winkel. Ik geloof dat wij in Hengelo in week 10 gaan opbouwen. Eind week 10 moet de voorraad dan ook daadwerkelijk in de winkel liggen. Volgens mij vermelden de meeste winkels dit ook op hun internetpagina. Voor IKEA Amsterdam kijk je dan op www.ikea.nl/amsterdam. Volgens mij wordt het dan onder 'activiteiten' gezet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Weet iemand wanneer de zomerspulletjes komen (tuintafeltjes ed.)? Is dat niet eind maart/april ofzo? Moet echt een tuin(balkon)tafeltje hebben, anders zie ik mijn mooie bolletjes niet uitkomen en dat vind ik zonde!
Jap, dat bezorgen is wel een beetje niet van deze tijd meer!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik wilde vanavond een Billy aanschaffen. Ik wilde 'm laten bezorgen. Ik heb klachten:
- Ze kunnen helemaal niets zeggen over het tijdstip waarop bezorgd wordt
- Als ik het maandag wil laten bezorgen, moet ik 20 euro 'opslagkosten' () betalen
- Als ik het zaterdag wil laten bezorgen, moet ik 20 euro extra bezorgkosten betalen
- Ik heb mijn Billy dus weer moeten terugbrengen want ik ga geen 49 euro bezorgkosten betalen voor een kast die 35 kost.
Wanneer gaat Ikea nou eindelijk eens een online winkel openen met een fatsoenlijke bezorging? Dat zou ze echt heel erg veel geld op kunnen leveren.
Naja... bij veel andere bedrijven hebben ze de kosten voor de bezorging gewoon bij de totaalprijs in geplempt. En de kans is ook klein dat zij zoveel matrassen cq boxsprings op voorraad hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef athlonkmf het volgende:
De bezorgkosten zijn inderdaad een hekelpunt, en ook een van de redenen dat ik m'n boxspring niet bij de ikea gehaald hebt.
Bij een beddenwinkel (niet beterbed) bezorgden ze dat ding tot in de slaapkamer, monteerden het, en namen het verpakkingsrotzooi weer mee.
Het nadeel van Delft in dit geval is dat de kans bestaat dat ze werkwijzen aan het uitproberen zijn. En wellicht ook andere voorwaarden en routines hebben betreffende thuistransporten dan de winkels van IKEA Nederland. Had je de kast vanavond niet kunnen laten bezorgen voor het standaard tarief?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik snap dat echt niet. In mijn herinnering ging het een stuk relaxter toen Delft verbouwd werd en er een aparte bezorgdienst in een hokje op het terrein zat. Ik herinner me dat ik toen gewoon een tijd kon afspreken en ik herinner me helemaal niets over 'opslagkosten'.
Hoezo nadeel?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het nadeel van Delft in dit geval is dat de kans bestaat dat ze werkwijzen aan het uitproberen zijn. En wellicht ook andere voorwaarden en routines hebben betreffende thuistransporten dan de winkels van IKEA Nederland. Had je de kast vanavond niet kunnen laten bezorgen voor het standaard tarief?
Jah naja in dit geval is het nadelig voor de klant toch?quote:
Nee, dezelfde avond kon niet, alleen vanaf vandaag. Maar ze kunnen toch niet verwachten dat je een hele dag thuis blijft om erop te wachten...?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het nadeel van Delft in dit geval is dat de kans bestaat dat ze werkwijzen aan het uitproberen zijn. En wellicht ook andere voorwaarden en routines hebben betreffende thuistransporten dan de winkels van IKEA Nederland. Had je de kast vanavond niet kunnen laten bezorgen voor het standaard tarief?
Als je die onderste/bovenste plaat er maar weer op weet te frøtten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:19 schreef J.A.N.A. het volgende:
Weet iemand of ik zo een Expedit door midden kan zagen of dat er dan teveel stevigheid verloren gaat? Ik wil aan het Ikea hacken dit weekend maar het hangt een beetje van stevigheid van die kast af...
Hij moet dus zo doormidden en dan op de afgezaagde kanten geplaatst worden.:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |