In donkerbruin leer? Mooi!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:28 schreef Henry het volgende:
Een twee- en driezits Karlstad bank besteld voor mijn nieuwe woning
[ afbeelding ]
Nope, die zijn al tijden uit de collectie.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:23 schreef kahlie het volgende:
Vandaag was ik met m'n vriend in de Ikea (DRRRRUUUK) en ik moest daarna een vaccinatie halen dus we hadden eigenlijk iets te weinig tijd.
Hij had een Global Bureaulamp gekocht omdat daar een magnesit voet bij hoort zodat je hem ook gewoon op tafel kan zetten ipv schroeven. Nu is die voet echter niet meer te krijgen :S Volgens Ikea Delft is hij al een tijdje uit de collectie.
We zijn vergeten te vragen of een andere vestiging hem misschien wel zou hebben. Weet een van de medewerkers dit? Volgens de Mw. komt er ook geen nieuwe bureaulamp waar een TL-buisje in kan uit
Iemand?
Helaas. Bedankt voor het antwoord!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope, die zijn al tijden uit de collectie.
De PERF SOKKEL 220x16 W (041-806-10) wordt gebruikt voor STAT, LIDI etc. Er is inderdaad geen specifieke STAT plint. Het is een soort van mengkleur die wel prima past (en overal in de showroom wordt gebruikt). Je mag natuurlijk ook zelf plinten zagen uit bedekkingspanelen, de kleur/uitstraling zal dan gelakt wit zijn, en dat komt meer overeen met STAT, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef zwemmer431 het volgende:
ik heb een ikea keuken besteld - stat wit
ik ben de rekening ( distributie-order) aan het navlooien;
blijkt dat de plinten wit zijn. dus niet- stat wit -
zijn er geen stat wit pinten ...( volgens de ikea info telefoon niet ...)
vreemd...moet ik dan stat wit bedekkingspanelen zagen in zo een plint fabriceren?
of zou grijs wit ( wel in plint uitvoering ) redelijk in de buurt komen?
De bedekkingspanelen zijn ook standaard wit. En niet specifiek voor STAT alleenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef zwemmer431 het volgende:
ik heb een ikea keuken besteld - stat wit
ik ben de rekening ( distributie-order) aan het navlooien;
blijkt dat de plinten wit zijn. dus niet- stat wit -
zijn er geen stat wit pinten ...( volgens de ikea info telefoon niet ...)
vreemd...moet ik dan stat wit bedekkingspanelen zagen in zo een plint fabriceren?
of zou grijs wit ( wel in plint uitvoering ) redelijk in de buurt komen?
Hoe weet je eigenlijk dat dat bed in het wit komt en dat we kruimeldieven gaan verkopen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:00 schreef P.F het volgende:
Weet iemand vanaf wanneer de witte versie van dit bed verkocht gaat worden? En misschien een plaatje ervan?
[ afbeelding ]
En wanneer die kruimeldieven verkocht gaan worden en hoeveel ze gaan kosten?
kijk hier heb ik wat aan...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Snarf het volgende:
[..]
De PERF SOKKEL 220x16 W (041-806-10) wordt gebruikt voor STAT, LIDI etc. Er is inderdaad geen specifieke STAT plint. Het is een soort van mengkleur die wel prima past (en overal in de showroom wordt gebruikt). Je mag natuurlijk ook zelf plinten zagen uit bedekkingspanelen, de kleur/uitstraling zal dan gelakt wit zijn, en dat komt meer overeen met STAT, dat dan weer wel.
bedekkingspanelen zijn volgens de folder in verschillende corresponderende wit -tinten verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De bedekkingspanelen zijn ook standaard wit. En niet specifiek voor STAT alleen
Kijk maar eens op je bestelbon. Daar staat dat je PERFEKT N bedekkingspaneel 217 (ofzo) wit staat. Nergens wordt gesproken over PERFEKT STAT bedekkingspaneel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:01 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
bedekkingspanelen zijn volgens de folder in verschillende corresponderende wit -tinten verkrijgbaar.
Aaah vandaarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:40 schreef P.F het volgende:
Ik zag in het systeem staan dat dat bed ook in het wit komt. (Ik keek mee en ik zag 140 hout en 140 wit staan dus nam aan dat dat betekende dat er ook een witte komt!!) En ik zag in de IKEA family nieuwsbrief dat die kruimeldieven verkocht gaan worden. En dat ik moest kijken in de family shop maar daar zag ik ze niet!
Die vandaag via de post is bezorgd (Tijdschrift, 50 blz of zo..)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Aaah vandaarDe bedden komen dus in April. En voor zover is er tot die tijd geen afbeelding beschikbaar. Het zou trouwens kunnen zijn dat we de bedden niet perse op 1 april op voorraad hebben hoor...
Welke IKEA Family nieuwsbrief?
Heb je hier al gekeken: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/jobs/splash_index.htmlquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:29 schreef P.F het volgende:
Het lijkt mij leuk om parttime bij de IKEA te werken, maar ik kan de site met vacatures niet openenHalp?
Jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je hier al gekeken: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/jobs/splash_index.html
Wanneer je dan op solliciteren klikt, en dan 'bekijk alle nationale vacatures'
Bij mij doet bovenstaande het gewoon...
quote:Site kan niet worden geladen
Je huidige browserinstellingen geven aan dat cookies zijn uitgeschakeld. Cookies zijn vereist om onze site goed te kunnen openen. Raadpleeg de documentatie bij je browser voor instructies over het inschakelen van cookies.
Ooow oke... Dan zullen ze vast snel in de winkel komenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Die vandaag via de post is bezorgd (Tijdschrift, 50 blz of zo..)
Ik heb al een Hemnes in m'n eerste kamer en malm is is net te breed voor in mijn nieuwe kamertje. Hemnes is ook een beetje vies wit..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow oke... Dan zullen ze vast snel in de winkel komen
Als je een wit bed wil, is MALM of HEMNES dan geen optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |