abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66104379
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:28 schreef Henry het volgende:
Een twee- en driezits Karlstad bank besteld voor mijn nieuwe woning

[ afbeelding ]
In donkerbruin leer? Mooi!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_66111754
Jaaa fijn, expeditkasten voor goedkoper!

Maar dus, die actie duurt van nu tot ergens in Maart. Zolang het op voorraad is. Zou dat snel gaan? Ik was namelijk al van plan om eind feb, begin maart te gaan... maar 20 euro korting is toch fijn.
pi_66112121
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In donkerbruin leer? Mooi!
Zwart leer. Wordt gecombineerd met witte Liatorp meubeltjes
pi_66130476
Vandaag was ik met m'n vriend in de Ikea (DRRRRUUUK) en ik moest daarna een vaccinatie halen dus we hadden eigenlijk iets te weinig tijd.

Hij had een Global Bureaulamp gekocht omdat daar een magnesit voet bij hoort zodat je hem ook gewoon op tafel kan zetten ipv schroeven. Nu is die voet echter niet meer te krijgen :S Volgens Ikea Delft is hij al een tijdje uit de collectie.

We zijn vergeten te vragen of een andere vestiging hem misschien wel zou hebben. Weet een van de medewerkers dit? Volgens de Mw. komt er ook geen nieuwe bureaulamp waar een TL-buisje in kan uit

Iemand?
  maandag 16 februari 2009 @ 20:52:57 #30
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66134762
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:23 schreef kahlie het volgende:
Vandaag was ik met m'n vriend in de Ikea (DRRRRUUUK) en ik moest daarna een vaccinatie halen dus we hadden eigenlijk iets te weinig tijd.

Hij had een Global Bureaulamp gekocht omdat daar een magnesit voet bij hoort zodat je hem ook gewoon op tafel kan zetten ipv schroeven. Nu is die voet echter niet meer te krijgen :S Volgens Ikea Delft is hij al een tijdje uit de collectie.

We zijn vergeten te vragen of een andere vestiging hem misschien wel zou hebben. Weet een van de medewerkers dit? Volgens de Mw. komt er ook geen nieuwe bureaulamp waar een TL-buisje in kan uit

Iemand?
Nope, die zijn al tijden uit de collectie.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_66145223
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nope, die zijn al tijden uit de collectie.
Helaas. Bedankt voor het antwoord!
pi_66151482
Ipv een HOPEN of MALM bed gaat het denk ik toch een sultan boxspring worden. Tenminste ook minder gezeik met kraken e.d.
Weet iemand trouwens tot wanneer de expedit kast in de aanbieding is? Wil er nog 1 hebben, maar kan pas eind volgende week naar ikea
Too much is never enough!
pi_66153906
14 maart, staat er.
Ik wil er ook een!! Maar eerst nog even een papa/mama of zusje met een auto regelen.
pi_66171480
ik heb een ikea keuken besteld - stat wit
ik ben de rekening ( distributie-order) aan het navlooien;
blijkt dat de plinten wit zijn. dus niet- stat wit -
zijn er geen stat wit pinten ...( volgens de ikea info telefoon niet ...)
vreemd...moet ik dan stat wit bedekkingspanelen zagen in zo een plint fabriceren?
of zou grijs wit ( wel in plint uitvoering ) redelijk in de buurt komen?
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
=loesje=
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:58:29 #35
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_66174035
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef zwemmer431 het volgende:
vreemd...moet ik dan stat wit bedekkingspanelen zagen in zo een plint fabriceren?
De PERF SOKKEL 220x16 W (041-806-10) wordt gebruikt voor STAT, LIDI etc. Er is inderdaad geen specifieke STAT plint. Het is een soort van mengkleur die wel prima past (en overal in de showroom wordt gebruikt). Je mag natuurlijk ook zelf plinten zagen uit bedekkingspanelen, de kleur/uitstraling zal dan gelakt wit zijn, en dat komt meer overeen met STAT, dat dan weer wel.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_66175881
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef zwemmer431 het volgende:
De bedekkingspanelen zijn ook standaard wit. En niet specifiek voor STAT alleen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_66176719
Weet iemand vanaf wanneer de witte versie van dit bed verkocht gaat worden? En misschien een plaatje ervan?

En wanneer die kruimeldieven verkocht gaan worden en hoeveel ze gaan kosten?
pi_66178189
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:00 schreef P.F het volgende:
Weet iemand vanaf wanneer de witte versie van dit bed verkocht gaat worden? En misschien een plaatje ervan?
[ afbeelding ]

En wanneer die kruimeldieven verkocht gaan worden en hoeveel ze gaan kosten?
Hoe weet je eigenlijk dat dat bed in het wit komt en dat we kruimeldieven gaan verkopen?

Voor zover ik weet dat dat assortiment kruimeldieven en stofzuigers nog niet bij ons in het systeem. De verkoopprijs voor leden en niet-leden van IKEA Family zijn dan ook nog niet bekend.
Dat assortiment moet trouwens wel erg leuk zijn. Stofzuigers en zo in leuke kekke kleurtjes.

Ik geloof dat het bed in het wit vanaf april verkocht gaat worden. Vanaf dan staan er waarschijnlijk ook afbeeldingen van op internet.
pi_66178613
Ik zag in het systeem staan dat dat bed ook in het wit komt. (Ik keek mee en ik zag 140 hout en 140 wit staan dus nam aan dat dat betekende dat er ook een witte komt !!) En ik zag in de IKEA family nieuwsbrief dat die kruimeldieven verkocht gaan worden. En dat ik moest kijken in de family shop maar daar zag ik ze niet!
pi_66179642
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Snarf het volgende:

[..]

De PERF SOKKEL 220x16 W (041-806-10) wordt gebruikt voor STAT, LIDI etc. Er is inderdaad geen specifieke STAT plint. Het is een soort van mengkleur die wel prima past (en overal in de showroom wordt gebruikt). Je mag natuurlijk ook zelf plinten zagen uit bedekkingspanelen, de kleur/uitstraling zal dan gelakt wit zijn, en dat komt meer overeen met STAT, dat dan weer wel.
kijk hier heb ik wat aan...
bedankt Snarf...scheelt me een ritje naar IKEA in deze drukke dagen van de krokus
=loesje=
pi_66179715
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De bedekkingspanelen zijn ook standaard wit. En niet specifiek voor STAT alleen
bedekkingspanelen zijn volgens de folder in verschillende corresponderende wit -tinten verkrijgbaar.
=loesje=
pi_66180831
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:01 schreef zwemmer431 het volgende:

[..]

bedekkingspanelen zijn volgens de folder in verschillende corresponderende wit -tinten verkrijgbaar.
Kijk maar eens op je bestelbon. Daar staat dat je PERFEKT N bedekkingspaneel 217 (ofzo) wit staat. Nergens wordt gesproken over PERFEKT STAT bedekkingspaneel.

Voor veel witte fronten hebben we 1 set afwerking. In 1 kleur. STAT, ADEL, LIDINGO keukens worden allemaal met dezelfde plinten (net als Snarf al zei), decorlijsten en bedekkingspanelen afgewerkt.
pi_66181101
Het lijkt mij leuk om parttime bij de IKEA te werken, maar ik kan de site met vacatures niet openen Halp?
pi_66181117
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:40 schreef P.F het volgende:
Ik zag in het systeem staan dat dat bed ook in het wit komt. (Ik keek mee en ik zag 140 hout en 140 wit staan dus nam aan dat dat betekende dat er ook een witte komt !!) En ik zag in de IKEA family nieuwsbrief dat die kruimeldieven verkocht gaan worden. En dat ik moest kijken in de family shop maar daar zag ik ze niet!
Aaah vandaar De bedden komen dus in April. En voor zover is er tot die tijd geen afbeelding beschikbaar. Het zou trouwens kunnen zijn dat we de bedden niet perse op 1 april op voorraad hebben hoor...

Welke IKEA Family nieuwsbrief?
pi_66181165
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Aaah vandaar De bedden komen dus in April. En voor zover is er tot die tijd geen afbeelding beschikbaar. Het zou trouwens kunnen zijn dat we de bedden niet perse op 1 april op voorraad hebben hoor...

Welke IKEA Family nieuwsbrief?
Die vandaag via de post is bezorgd (Tijdschrift, 50 blz of zo..)
pi_66181179
Ik wil een wit bed! Maar ik wil graag NU een bed. Hm
pi_66181323
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:29 schreef P.F het volgende:
Het lijkt mij leuk om parttime bij de IKEA te werken, maar ik kan de site met vacatures niet openen Halp?
Heb je hier al gekeken: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/jobs/splash_index.html
Wanneer je dan op solliciteren klikt, en dan 'bekijk alle nationale vacatures'

Bij mij doet bovenstaande het gewoon... Vaag als de site het bij jou niet doet...
pi_66181435
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je hier al gekeken: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/jobs/splash_index.html
Wanneer je dan op solliciteren klikt, en dan 'bekijk alle nationale vacatures'

Bij mij doet bovenstaande het gewoon...
Ja
quote:
Site kan niet worden geladen
Je huidige browserinstellingen geven aan dat cookies zijn uitgeschakeld. Cookies zijn vereist om onze site goed te kunnen openen. Raadpleeg de documentatie bij je browser voor instructies over het inschakelen van cookies.
pi_66181525
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:31 schreef P.F het volgende:

[..]

Die vandaag via de post is bezorgd (Tijdschrift, 50 blz of zo..)
Ooow oke... Dan zullen ze vast snel in de winkel komen

Als je een wit bed wil, is MALM of HEMNES dan geen optie?
pi_66181671
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ooow oke... Dan zullen ze vast snel in de winkel komen

Als je een wit bed wil, is MALM of HEMNES dan geen optie?
Ik heb al een Hemnes in m'n eerste kamer en malm is is net te breed voor in mijn nieuwe kamertje. Hemnes is ook een beetje vies wit..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')