Dat is inderdaad een 2e optie, maar zijn ze er ook nog nieuw?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:40 schreef Cyan het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/232740553
Voor een tientje!
Ze komen gewoon weer in voorraad maar hebben op dit moment een leverprobleemquote:Op maandag 16 maart 2009 20:32 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een 2e optie, maar zijn ze er ook nog nieuw?
De hoes moet er zelf omheen worden geplaatst. Je kunt alvast de montagehandleiding bekijken op de IKEA site.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:38 schreef verita het volgende:
Wij gaan gauw een Ektorp bank kopen, maar komt die kant en klaar of moet je die ook zelf monteren? Ik weet dat de hoes los erbij gekozen kan worden. Iemand?
Ik geloof dat we net alle nieuwe hoezen binnen hebben. Ik verwacht ook geen bruine hoes in de toekomst eigenlijk. De meeste kans maak je echt via BEMZ.comquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:16 schreef netsoojmik het volgende:
Ik heb een vraagje voor de IKEA medewerkers. Ik zou graag een bruine hoes willen voor om mijn 2zits klippan. Weten jullie misschien of deze er in de nabije toekomst komt? (of is deze kleur misschien net geweest waardoor hij niet snel meer zal komen?) Ik heb ook al via Bemz stalen besteld, maar vind het wel prijsverschil toch wel groot...
Hoop op een antwoord, dan kan ik verder kijken wat we ermee doen...
Heb even gebeld, zaterdag zouden ze weer in Eindhoven moeten liggen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:51 schreef jakkop het volgende:
Dacht dat ze er uit zijn, weet niet helemaal zeker.
kitquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb de blanken bakjes:
[ afbeelding ]
Enorm leuk en handig, alleen die dingen flikkeren elke keer van de wand af... Wat doe ik eraan?
9x23x38,5 cm. 9 cm is de hoogte van de lade, maar het voorkantje is een halve cm hoger.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:59 schreef E.T. het volgende:
Is er iemand die dit Helmer kastje heeft en voor mij de binnenmaat (hxbxd) van de lades op zou willen meten?
[ afbeelding ]
tnx!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:44 schreef Vork het volgende:
[..]
9x23x38,5 cm. 9 cm is de hoogte van de lade, maar het voorkantje is een halve cm hoger.
Batterij eruit halen is de enige oplossing. Of je gebruikt 'em als kamertemperatuurmeter, zoals ik doe.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:02 schreef jakkop het volgende:
Ik heb de FANTAST bakthermometer, maar weet iemand hoe dat ding uit gaat?Hij staat gewoon standaard aan nu.
anyone?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:42 schreef Blik het volgende:
Weet iemand de Kristaller lamp ooit nog op voorraad komt in Utrecht?
een boxspring? (alias hotelbed)quote:Op zondag 22 maart 2009 18:47 schreef Omnifacer het volgende:
Vraagje: ik zoek een soort lattenbodem op pootjes. Ik heb in mijn kamer een uitsparing van 2 meter waar mijn matras precies inpast, maar ik wil die liever niet op de grond laten liggen. Het bedframe pas er net niet in. Ik zat al te denken om er twee SYLLING logeerbedden onder te zetten (lengte 195 cm), maar nog beter zou zijn als ik een soort lattenbodem kon vinden wel voor permanent gebruik is. Heeft iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |