nee hoor niks bij ons.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:55 schreef P.F het volgende:
Er was vorige week ook brand in Utrecht? Of die vriendin heeft zich vergist en bedoelde Amersfoort?
Ik kreeg gelukkig zonder gedoe mijn geld terug. De dame wou wel even de schade zien en ik moest dus de doos open maken. Verder deed ze niet moeilijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:49 schreef blaze07 het volgende:
Ik heb had eergister die boekenkast in de aanbieding gehaald. Wou ik vandaag dus opzetten, doe ik de doos open. Is een hele stuk kapot van het hout (beschadigd dus). Ik wil dit dus morgen retourneren. Lees ik op de site het volgende:
[..]
Ben ik nu me geld kwijt of kan ik dit gewoon ruilen?
[..]quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:30 schreef blaze07 het volgende:
Als je de informatie niet volledig kent zou ik em ook niet doorgeven als ik jou wasquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:21 schreef Remon het volgende:
ps tip van een oud medewerker die ik ken,
Als men "code 1000" omroept is dit een mededeling aan het personeel voor een volledige ontruiming!
Als je dat dus hoort zal ik alvast naar een nooduitgang lopen!!
bij "code 500" is dit geloof ik een een mededeling dat ze meschien gaan ontruimen een maar alwel vast kunnen
voorbereiden voor een onruiming.
Die oud medewerker die jij kent is een domme zak stront die het allemaal niet zo goed meer weet, ben ik bang.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:21 schreef Remon het volgende:
ps tip van een oud medewerker die ik ken,
Als men "code 1000" omroept is dit een mededeling aan het personeel voor een volledige ontruiming!
Als je dat dus hoort zal ik alvast naar een nooduitgang lopen!!
bij "code 500" is dit geloof ik een een mededeling dat ze meschien gaan ontruimen een maar alwel vast kunnen
voorbereiden voor een onruiming.
werkt niks voor niks bij de ikea..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:38 schreef Snarf het volgende:
[..]
Die oud medewerker die jij kent is een domme zak stront die het allemaal niet zo goed meer weet, ben ik bang.
Voor de volledigheid aan meelezende mensen, wat hierboven staat is niet juist.
Deze??quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:02 schreef Anosmie het volgende:
Heeft iemand hier de site gebookmarked waar je spullen kan kopen die compatible zijn met de IKEA spulletjes?
Ik weet nog dat ze geweldige leeuwenpootjes hadden voor onder de boxsprings.. Ik ben op zoek naar die site, wie oh wie...
500 is ongeval (van bloedneus tot 4dubbele beenbreuk en van jeuk tot een schedelbasisfractuur)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:20 schreef Remon het volgende:
[..]
werkt niks voor niks bij de ikea..
maar jij blijkt het beter te weten wat klopt er niet aan dan?
Ik denk dat als het nodig was dat iedereen dat wist dat het dan wel op een bordje bij IKEA stond. En dat staat het niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:20 schreef Remon het volgende:
[..]
werkt niks voor niks bij de ikea..
maar jij blijkt het beter te weten wat klopt er niet aan dan?
www.ik2a.nlquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:02 schreef Anosmie het volgende:
Heeft iemand hier de site gebookmarked waar je spullen kan kopen die compatible zijn met de IKEA spulletjes?
Ik weet nog dat ze geweldige leeuwenpootjes hadden voor onder de boxsprings.. Ik ben op zoek naar die site, wie oh wie...
Die is het inderdaad. Had hem al ooit in een oud topic gepost maar kon em niet meer terug vinden. Staan weer een aantal nieuwe producten op, zo te zien!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:46 schreef SuusK het volgende:
[..]
Deze??
http://www.partsofsweden.se/website1/ikea/parts/start.php
Jaaaah! Dankjewel!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:46 schreef SuusK het volgende:
[..]
Deze??
http://www.partsofsweden.se/website1/ikea/parts/start.php
huh? je spreekt jezelf tegen hoor...quote:
Waarvoor zijn die? ik kan ze namelijk niet vinden op de site, zijn wel tof!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Die is het inderdaad. Had hem al ooit in een oud topic gepost maar kon em niet meer terug vinden. Staan weer een aantal nieuwe producten op, zo te zien!En natuurlijk die geweldige leeuwenpootjes!
[ afbeelding ]
Dat zijn pootjes voor boxspring beddenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarvoor zijn die? ik kan ze namelijk niet vinden op de site, zijn wel tof!
Nah wat boeit het eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
huh? je spreekt jezelf tegen hoor...
http://www.partsofsweden.se/website1/ikea-/-/bedlegs.phpquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarvoor zijn die? ik kan ze namelijk niet vinden op de site, zijn wel tof!
http://link.marktplaats.nl/232740553quote:Op maandag 16 maart 2009 19:21 schreef maok het volgende:
Zijn deze bedjes nog tekoop?
[ link | afbeelding ]
Ik kan hem niet vinden op de Nederlandse site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |