Hup snel beginnen danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:21 schreef Seam het volgende:
Eentje die ik nog moet zien van 75 minuten dus het gaat lukken
Mooi zo, ja met mij ook.quote:
Wacht, waarom gaat het niet goed?quote:
Ok, wie durft er mij een cheapass ecard te versturenquote:
Omdat nooit alles goed kan gaan hè. Dan zou het leven ook maar saai zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wacht, waarom gaat het niet goed?
Vraag je als er alleen nog maar jongens in de SC zitten..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok, wie durft er mij een cheapass ecard te versturen
Waarom zit je anders op FOK!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef Desunoto het volgende:
Dan zou het leven ook maar saai zijn
Wat heb je nu weer voor een avaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok, wie durft er mij een cheapass ecard te versturen
het word met de dag duidelijkerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vraag je als er alleen nog maar jongens in de SC zitten..
Das toch die duitser?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:22 schreef VlaDje het volgende:
Put on my raving shoes and I boarded the plane
Touched down in the land where the skies were blue
IN the middle of the pooring rain
Everybody was happy
And a cheese shined down on me
Yeah I got a first class ticket
Be as good as a boy can be
IM RAVING IM RAVING
Im raving till the sweattears rain down on me
IM RAVING IM RAVING
Do I feel the way I feel..
WICKED WICKED!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is scooter toch geniaal
Album art van de Hold Steadyquote:
eerst nog ff wat gedownloade muziek checken, jwtzquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:24 schreef Seam het volgende:
[..]
eerst nog ff wat gedownloade muziek checken, jwtz
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:24 schreef Seam het volgende:
[..]
eerst nog ff wat gedownloade muziek checken, jwtz
Jup, de allerfoutste duitsersquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:24 schreef Probinski het volgende:
[..]
Das toch die duitser?
klopt t dat die ook zo'n liedje hebben waar zo'n meidje in meezingt want die is nog wel vet
Ja die jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jup, de allerfoutste duitsers![]()
Bedoel je denk ik.
quote:
quote:
Mwah, k heb soms echt van die "Metalquote:
Je moet de feeling erbij hebben...quote:
Wat een leuke grap zeg.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:28 schreef Juicyhil het volgende:
Ik prefereer overigens gewoon een brommer
Ook niet echt veel bijzondersquote:
Jij en "Metalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:28 schreef Probinski het volgende:
[..]
Mwah, k heb soms echt van die "Metalbuien" en dan luister k vanalles eigenlijk
Hier was ik gestopt met lezen.quote:
Whehe idd, maar ik luister t dan meestal via youtube omdatk geen zin heb om te downloadenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij en "Metalbuien"?
Als ik je last.fm bekijk kan ik het me niet voorstellen.
Op die dagen zet hij zn scrobbling uit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij en "Metalbuien"?
Nee, wat kan mij t nou schelen als mensen zien datk iets anders luisterquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Op die dagen zet hij zn scrobbling uit.
Zoveel echte metal stat er anders niet op zijn last.fm hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij en "Metalbuien"?
Die heb ik al vele malen meegemaakt hoor, tot `s ochtendsvroeg op sziget dansen op dnbquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Blijkbaar ga jij nooit een écht feest meemaken dan
Tja, wat is echte metalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Zoveel echte metal stat er anders niet op zijn last.fm hoor
Het ligt eraan wat je "echte" metal noemtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Zoveel echte metal stat er anders niet op zijn last.fm hoor
Nee, das geen emoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:33 schreef VlaDje het volgende:
![]()
![]()
Als je dan toch emo wil worden doe het dan goed _O![]()
creep rulesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:33 schreef VlaDje het volgende:
![]()
![]()
Als je dan toch emo wil worden doe het dan goed _O![]()
Dat is dus het probleem, daar houd het op voor de meesten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die heb ik al vele malen meegemaakt hoor, tot `s ochtendsvroeg op sziget dansen op dnb
In ieder geval geen power metalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat je "echte" metal noemt
Serieus, ik verveel mee echt in een discotheek oid. Allemaal van die gebruinde babyface breezers met strakke overhemden aan. Ik lach me meer kapot dan dat ik uberhaupt geniet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, daar houd het op voor de meesten.
Stappen in Duitsland is nog een stukje verder dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |