quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Serieus, ik verveel mee echt in een discotheek oid. Allemaal van die gebruinde babyface breezers met strakke overhemden aan. Ik lach me meer kapot dan dat ik uberhaupt geniet.
Emocore is gewoon een normaal genre hoorquote:
Wederom een teken dat je nog nooit in Duitsland aan het stappen bent geweestquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Serieus, ik verveel mee echt in een discotheek oid. Allemaal van die gebruinde babyface breezers met strakke overhemden aan. Ik lach me meer kapot dan dat ik uberhaupt geniet.
Ach wat boeit mij tquote:
Dat komt omdat je geen playerskills hebt om met een chick of gozer te dansen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Geniet jij dan wel van al die normale mannenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind het een te vaag begrip.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Emocore is gewoon een normaal genre hoor
En emo zelf ook
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen playerskills hebt om met een chick of gozer te dansen.
Waarom moet ik nou met iemand gaan dansen, op een festival kan ik tenminste meteen door naar de tent om daar te ketsen, waar moet dat dan in een discotheekquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen playerskills hebt om met een chick of gozer te dansen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Sorry dat jij je in je muzieksmaak getrapt voelt
Doe mij maar een schlagerfestivalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:37 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb liever gewoon een festival of een concert, veul leuker en gezelliger!
Ik zeg ook niet dat het slecht isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:36 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ach wat boeit mij t.
Zolang ik t maar goed vind klinken enzo maakt t mij niet uit of het "echte" metal is of niet
mit kartoffelnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Doe mij maar een schlagerfestivalBiertjes, Duits volk en currywurst
Dus je gaat maar 10x in het jaar uit ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:37 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb liever gewoon een festival of een concert, veul leuker en gezelliger!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:39 schreef Desunoto het volgende:
Discotheken of clubs vind ik ook kut. Kutmuziek, kutvolk.
Nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus je gaat maar 10x in het jaar uit ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |