Je moet de feeling erbij hebben...quote:
Wat een leuke grap zeg.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:28 schreef Juicyhil het volgende:
Ik prefereer overigens gewoon een brommer
Ook niet echt veel bijzondersquote:
Jij en "Metalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:28 schreef Probinski het volgende:
[..]
Mwah, k heb soms echt van die "Metalbuien" en dan luister k vanalles eigenlijk
Hier was ik gestopt met lezen.quote:
Whehe idd, maar ik luister t dan meestal via youtube omdatk geen zin heb om te downloadenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij en "Metalbuien"?
Als ik je last.fm bekijk kan ik het me niet voorstellen.
Op die dagen zet hij zn scrobbling uit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij en "Metalbuien"?
Nee, wat kan mij t nou schelen als mensen zien datk iets anders luisterquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Op die dagen zet hij zn scrobbling uit.
Zoveel echte metal stat er anders niet op zijn last.fm hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij en "Metalbuien"?
Die heb ik al vele malen meegemaakt hoor, tot `s ochtendsvroeg op sziget dansen op dnbquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Blijkbaar ga jij nooit een écht feest meemaken dan
Tja, wat is echte metalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Zoveel echte metal stat er anders niet op zijn last.fm hoor
Het ligt eraan wat je "echte" metal noemtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Zoveel echte metal stat er anders niet op zijn last.fm hoor
Nee, das geen emoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:33 schreef VlaDje het volgende:
![]()
![]()
Als je dan toch emo wil worden doe het dan goed _O![]()
creep rulesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:33 schreef VlaDje het volgende:
![]()
![]()
Als je dan toch emo wil worden doe het dan goed _O![]()
Dat is dus het probleem, daar houd het op voor de meesten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die heb ik al vele malen meegemaakt hoor, tot `s ochtendsvroeg op sziget dansen op dnb
In ieder geval geen power metalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat je "echte" metal noemt
Serieus, ik verveel mee echt in een discotheek oid. Allemaal van die gebruinde babyface breezers met strakke overhemden aan. Ik lach me meer kapot dan dat ik uberhaupt geniet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, daar houd het op voor de meesten.
Stappen in Duitsland is nog een stukje verder dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |