quote:
Walgelijk jaquote:
Twitter jij?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet verder kijken dan 'hele dag maar zeggen wat je doet' is pas échte onzin.
# Just watched The Wrestler! Impressive movie. Rourke is back baby! 21 minuten ago from Spazquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Heb je mijn laatste tweet gezien? Die is mooi
Because I canquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
# Just watched The Wrestler! Impressive movie. Rourke is back baby! 21 minuten ago from Spaz
# Mijn kapster over de eerste keer dat ze een oor knipte: bloeien, bloeien! Echt niet normaal ongeveer 4 uur ago from twitterrific
# Jezus wat kan die kapster lullen! Pijn aan mijn oren ongeveer 4 uur ago from twitterrific
# Naar kapper! ongeveer 5 uur ago from twitterrific
# Zo, een mooie integratie van SharePoint, Reporting Services en CRM bedacht. Kijken of de klant er ook brood in zietongeveer 8 uur ago from Spaz
# @iain_nl #graspop looks good aswell. ongeveer 11 uur ago from Spaz
# Motörhead and Machinehead at #Wacken. UFO just added. I am still hoping thats Metallica will come ongeveer 11 uur ago from Spaz
# Laatste dagen weer een aantal volgers erbij. Welkom allen. Spam mij aub niet! ongeveer 14 uur ago from Spaz
# Zo, op het werk. Zo maar weer eens kijken naar SRS ongeveer 14 uur ago from twitterrific
# Goede morguh! ongeveer 15 uur ago from twitterrific
WAAROM??????
quote:Balkenende berispt Verhagen om Twitterfoto
Uitgegeven: 13 februari 2009 16:50
DEN HAAG - Premier Jan Peter Balkenende heeft minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) vrijdag aangesproken omdat die onlangs een foto uit de Tręveszaal op internet heeft gezet.
''Dat was niet juist'', zei Balkenende na afloop van de ministerraad. Verhagen twittert, wat betekent dat hij steeds met korte berichtjes op internet aan geďnteresseerden duidelijk maakt waar hij mee bezig is.
Recent publiceerde hij zo ook een foto die hij maakte tijdens het kabinetsberaad in de Tręveszaal.
Balkenende sprak zijn waardering uit dat een bewindsman zich bezighoudt met allerlei nieuwe technieken, maar gaf aan dat er grenzen zijn. ''Hij mag dat op vele plaatsen doen, maar niet in de Tręveszaal.''
''Maar mijn kamer op Buitenlandse Zaken mag lekker wél'', twitterde Verhagen vrijdagavond na de berisping van Balkenende. Hij plaatste daarbij een foto van zijn werkkamer op het ministerie.
http://twitter.com/MaximeVerhagen/status/1207163924quote:
Ik ga zondagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Heb je mijn laatste tweet gezien? Die is mooi
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:10 schreef Paul het volgende:
Sjemig wat een onzin is dat zeg, hele dag maar zeggen wat je doet en dat sturen via smsnaar een site
Nou ik weet het niet hoor maar ik vind het maar een btje jammerlijk dit![]()
Twitteren jullie?
Kben nooit zo goed in sterke topics makenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee.
BTW: Je had je klacht meer kracht bij kunnen zetten met een paar cynische opmerkingen.
En heeft op zijn flikker gekregen van Balkenende.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://twitter.com/MaximeVerhagen/status/1207163924
http://twitter.com/MaximeVerhagen
Hij twittert behoorlijk...
Nee en je bent ook niet echt sterk in het maken van goede topicsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Kben nooit zo goed in sterke topics maken
ohquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, wéér iets dat Paul niet begrijpt, /care.
Because we canquote:
Ja, HIJ, *dweept*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
yes we can
ook Hij twittert immers (nee niet god)
Dat maakt hem ineens een stuk interessanter/sympathieker/bereikbaarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://twitter.com/MaximeVerhagen/status/1207163924
http://twitter.com/MaximeVerhagen
Hij twittert behoorlijk...
Same here. Verder is het bere handig als je je contactlist klein houdt, een netwerk van interessante mensen hebt. Dan kom je nog eens wat te weten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:35 schreef Heathen. het volgende:
Ik twitter en het is leuk. MSN stond voorheen altijd dagenlang aan, nu nog maar een keer in de twee dagen.
Precies!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:39 schreef Heathen. het volgende:
Wel handig. Paul vind iets niet goed en ik weet zeker dat ik het kan kijken/kopen/neuken
Paul vind iets leuk en ik kan het wegzetten/op marktplaats zetten/schoppen
Heeft ze een dvd ? Wat staat er op, zo'n homemade amateur-video ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:37 schreef Paul het volgende:
[..]
oh
Ik koop je dvd wel om het goed te maken
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:39 schreef Heathen. het volgende:
Wel handig. Paul vind iets niet goed en ik weet zeker dat ik het kan kijken/kopen/neuken
Paul vind iets leuk en ik kan het wegzetten/op marktplaats zetten/schoppen
Nee hij zit blijkbaar de hele tijd te F5'en op twitter.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat maakt hem ineens een stuk interessanter/sympathieker/bereikbaar. Gewoon laten zien/weten wat je doet. Hij zit dus duidelijk niet de hele dag achter een bureau. Iets wat je bij andere bewindslieden wel zou denken.
Ik over wildersquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb het over Maxime. AdonisJij toch ook he
Mwah. Hij volgt niet heel veel mensen, dus hij hoeft ook niet alles te volgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee hij zit blijkbaar de hele tijd te F5'en op twitter.Ik vind 't echt helemaal niks.
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om alleen de interessante/leuke dingen te twitteren. Is weer wat sneller/makkelijker dan een blog bijhouden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:45 schreef trifko het volgende:
Twitteren is vertellen wat je doet en waar je bent in de waan dat mensen erin geinteresseerd zijn, terwijl het niemand ene shit kan schelen.
http://blog.wired.com/business/2009/02/twitters-hackab.htmlquote:
http://twitter.com/stephenfryquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:50 schreef DennisMoore het volgende:
http://twitter.com/BarackObama
Obama twittert geen leuke dingen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:52 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, ik vind het een leuk fenomeen en wat een ander ervan vindt kan me niet echt boeien, en al helemaal niet wat paul er van vindt
Dat kan hij de komende 4 jaar niet, want verscherpte controle op de postvakken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:50 schreef DennisMoore het volgende:
http://twitter.com/BarackObama
Obama twittert geen leuke dingen.
Weer een kansloos argument om Twitter te vergoelijken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat maakt hem ineens een stuk interessanter/sympathieker/bereikbaar. Gewoon laten zien/weten wat je doet. Hij zit dus duidelijk niet de hele dag achter een bureau. Iets wat je bij andere bewindslieden wel zou denken.
Wat een agressie toch.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Bedankt voor je zinnige bijdrage
Dit is geen agressie. Zie het als een spiegel. Wat je ziet ben ik niet, dat is een reflectie van jezelfquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:15 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Wat een agressie toch.
Wel bij verkoop. De site is al meer dan 200miljoen waard.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Het leukste is is dat de oprichters er geen korrel aan verdienen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Het leukste is is dat de oprichters er geen korrel aan verdienen.
quote:Twitter gets new funding, promises revenue
Fast-growing micro-blogging service Twitter has reportedly raised an additional 35 million dollars in funding and said Friday that it is ready to "begin building revenue-generating products."
Twitter co-founder Biz Stone, in a post on the company blog, said a new round of funding came from venture capitalists International Venture Partners and Benchmark. Stone said Benchmark's Peter Fenton will join the board of directors of the San Francisco-based service that lets users share what they are doing at any given moment in brief text messages on computers or mobile telephones. Twitter claims to have more than six million users.
"We weren't actively seeking more funding," Stone said. "Nevertheless, our strong growth attracted interest and we decided to accept a unique opportunity to make Twitter even stronger with a very attractive offer. "Twitter is growing at a phenomenal rate," he added. "Active users have increased 900 percent in a year." Stone did not provide a figure for the new funding round but several well-informed technology blogs put the amount at 35 million dollars.
Twitter, which allows users to pepper one another with messages of 140 characters or less, has grown rapidly in popularity since it was launched in August 2006 but has been unable so far to generate revenue. Stone said that would change. "We are now positioned extremely well to support the accelerating growth of our service, further enable the robust ecosystem sprouting up around Twitter, and yes, to begin building revenue-generating products," he said.
Stone said Twitter?s current workforce of 29 employees would expand. "Throughout this year and beyond, our small team will grow much bigger to meet the challenges and opportunities ahead," he said. "With these new partnerships and this new funding, we are in a position to move more confidently toward our vision for a robust and successful Twitter Inc," he added.
dit is zoiets, dat hou je nog geen maand vol of zo.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ah is dit na de podcast de nieuwe doelloze internethype waar je aan mee moet doen als je hip en modern bent?
Zo, die is me ff een potje sterk zeg!quote:Op zondag 15 februari 2009 01:05 schreef Ofyles2 het volgende:
FYI: Ik heb inmiddels een bijnaam voor Twitteren.
Flikkeren!
Zeker.quote:
Nu moet je in de andere profielen kijken wie er allemaal interessant zijn om te volgen.quote:
quote:
Dit dus Paul, zakelijke shsizzlequote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu moet je in de andere profielen kijken wie er allemaal interessant zijn om te volgen.
Hoop nieuwe media.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |