FOK!forum / General Chat / SNS Internetbankieren.
DirkZzvrijdag 13 februari 2009 @ 21:34
Ik heb nu ook eindelijks Internetbankieren, van de bank een digipass gekregen met code enzo.


Via SNS.nl kan ik heel mooi zien hoeveel geld er opstaat enzo.
Maar als ik bijvoorbeeld bij Azerty iets wil kopen, en ik vul alles in, dan zegt dat ding opeens:

"Er is geen digipass bekend met dit nummer. Controleer het nummer achterop de digipas en probeer het opnieuw."
En ik weet 100% zeker dat ik de goede code heb ingevult.

Iemand hier die weet waar het aan kan liggen?
BarbaRobvrijdag 13 februari 2009 @ 21:39
heb ik ook
DirkZzvrijdag 13 februari 2009 @ 21:43
Kut SNS.. echt.

2 maanden gewacht tot het eindelijks is geactiveert en nu kan ik niks kopen.
BarbaRobvrijdag 13 februari 2009 @ 21:44
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef DirkZz het volgende:
Kut SNS.. echt.

2 maanden gewacht tot het eindelijks is geactiveert en nu kan ik niks kopen.
Misschien een keer je huis uitgaan en een winkel binnenlopen?
DirkZzvrijdag 13 februari 2009 @ 21:47
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:44 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

Misschien een keer je huis uitgaan en een winkel binnenlopen?
Ik heb internetbankieren niet voor niks, en soms is het gewoon veel handiger via internet.
Giemvrijdag 13 februari 2009 @ 21:59
Weet niet waar je problemen mee hebt.. ik heb het al 8 jaar en nog nooit een probleem gehad..

ze winnen jaar op jaar prijzen voor de beste, veiligste en gemakkelijkste internet bankieren..

Heb je ooit de abn geprobeerd... dan weet je wat ellende is.
DirkZzvrijdag 13 februari 2009 @ 22:02
Heel leuk voor de SNS dat ze prijzen winnen, maar bij werkt het niet.

Ik vul gewoon echt de code op de achterkant in, maar hij zegt dan dat het een onbekent nummer is.

Moet je hem soms nog een keeer appart activeren?
RemcoDelftvrijdag 13 februari 2009 @ 22:17
Wat moet Azerty met jouw code? Of bedoel je dat iDeal niet werkt of zo? Dan maak je het toch gewoon handmatig over?
tralalalavrijdag 13 februari 2009 @ 22:19
Digipas?

Heb je bij de SNS een normale pinpas en digipas apart?
Ook onhandig dan.
DirkZzvrijdag 13 februari 2009 @ 22:19
Ik heb Azerty even als voorbeeld gebruikt, deze foutmelding krijg ik inderdaad wanneer ik het probeer via iDeal.
Op http://www.sns.nl/ werkt mijn digipass wel.

Heb ook al een mail gestuurd, maar als dat net zo lang gaat duren als het activeren van mijn internetbankieren ...
DolleMinavrijdag 13 februari 2009 @ 22:19
Ik krijg regelmatig de melding dat mijn digipas niet werkt/geblokkeerd is en dat ik moet bellen met de klantenservice ofzo(a la duur). En als ik dan een paar uur wacht is er niets aan de hand.
DirkZzvrijdag 13 februari 2009 @ 22:22
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:19 schreef DolleMina het volgende:
Ik krijg regelmatig de melding dat mijn digipas niet werkt/geblokkeerd is en dat ik moet bellen met de klantenservice ofzo(a la duur). En als ik dan een paar uur wacht is er niets aan de hand.
Maar dan kun je ook niet inloggen op SNS.nl ofwel?

Ik kan namelijk wel op SNS.nl inloggen, maar niet wanneer het via iDeal gaat.
ikwilgeencookieszaterdag 14 februari 2009 @ 00:00
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:19 schreef tralalala het volgende:
Digipas?

Heb je bij de SNS een normale pinpas en digipas apart?
Ook onhandig dan.
Handiger dan de abn met een lezer en je pas.. feit dat je sns internetdingetje helemaal los staat van je pinpas vind ik toch een veiliger idee.
BarbaRobzaterdag 14 februari 2009 @ 03:20
Ik heb zoals vermeld hetzelfde, maar ik heb dan ook SNS regiobank. Misschien dat het daar aan ligt.
Toch blijft het klote!!!
Twinkle20zaterdag 14 februari 2009 @ 08:15
Ik gebruik het ook al ruim 8 jaar en nooit ergens last van gehad
gebrokenglaszaterdag 14 februari 2009 @ 10:32
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef DirkZz het volgende:
Kut SNS.. echt.

2 maanden gewacht tot het eindelijks is geactiveert en nu kan ik niks kopen.
Dat komt door de kredietkrisis.
DolleMinazaterdag 14 februari 2009 @ 11:23
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:22 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Maar dan kun je ook niet inloggen op SNS.nl ofwel?

Ik kan namelijk wel op SNS.nl inloggen, maar niet wanneer het via iDeal gaat.
Nee, dan kan ik dus ook echt niet inloggen.
DirkZzzaterdag 14 februari 2009 @ 12:53
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 03:20 schreef BarbaRob het volgende:
Ik heb zoals vermeld hetzelfde, maar ik heb dan ook SNS regiobank. Misschien dat het daar aan ligt.
Toch blijft het klote!!!
Ik heb het ook via een regiobank.
ganzenherderzaterdag 14 februari 2009 @ 13:08
Ik koop ook vaak stuff via SNS internetbankieren maar ik heb juist nooit een probleem gehad, het valt me juist op dat alles zo perfect verloopt

Maar ik heb wel een andere digipas dan jou, daar zal het wel aan liggen
BarbaRobzaterdag 14 februari 2009 @ 13:12
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:53 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Ik heb het ook via een regiobank.
Dus daar ligt het probleem. Dat is waarschijnlijk niet hetzelfde als gewoon SNS.
Chr1st1aanzaterdag 14 februari 2009 @ 13:52
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef ganzenherder het volgende:
Ik koop ook vaak stuff via SNS internetbankieren maar ik heb juist nooit een probleem gehad, het valt me juist op dat alles zo perfect verloopt


#ANONIEMzondag 15 februari 2009 @ 02:30
Vind het prima gaan met SNS
Tim86zondag 15 februari 2009 @ 02:35
SNS Regiobank heeft GEEN ideal, SNS Bank wel, daar ligt het aan. Als je als Regiobanker het toch probeert dan krijg je de melding van TS.
DirkZzzondag 15 februari 2009 @ 14:20
En hoe is het op te lossen? even bellen met de SNS?

Vind dit namelijk gewoon echt belachelijk.
Tim86zondag 15 februari 2009 @ 16:47
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:20 schreef DirkZz het volgende:
En hoe is het op te lossen? even bellen met de SNS?

Vind dit namelijk gewoon echt belachelijk.
Is niet op te lossen. SNS regiobank is een dochterbank van SNS, het internetbankieren staat daar compleet los van. Als Regiobank klant kan je gewoon geen gebruik maken van Ideal omdat zij dat niet aanbieden. Je ziet Ideal van SNS Bank staan en dat heeft er gewoon niets mee te maken. Overstappen naar SNS is dan je enige optie als je van die functie gebruik wil maken. (of andere banken)
DirkZzzondag 15 februari 2009 @ 21:14
kut sns, als ik overstap dan stap ik over naar een compleet andere bank.
geouwehoer met die kut bank altijd.
Tim86zondag 15 februari 2009 @ 21:15
Je zegt trouwens dat je inlogt via sns.nl maar dat kan toch ook niet kloppen? www.snsregiobank.nl lijkt me..
Chr1st1aanzondag 15 februari 2009 @ 21:52
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:14 schreef DirkZz het volgende:
kut sns, als ik overstap dan stap ik over naar een compleet andere bank.
geouwehoer met die kut bank altijd.
Je bent gewoon een prutser
fastfacemaandag 16 februari 2009 @ 05:22


[ Bericht 100% gewijzigd door static op 16-02-2009 05:32:16 ]
marc0871zaterdag 30 mei 2009 @ 16:00
ik ben een half jaar geleden al eens naar mijn regiobank kantoor geweest hierover.
daar zeiden ze dat ze er wel mee bezig waren,omdat er veel vraag naar was/is.
blijkbaar zien ze er toch het nut niet van in.
is nog steeds onmogelijk om te iDealen.

niet echt iDeaal dus
McGilleszaterdag 30 mei 2009 @ 17:06
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:14 schreef DirkZz het volgende:
kut sns, als ik overstap dan stap ik over naar een compleet andere bank.
geouwehoer met die kut bank altijd.
Zit al 10 jaar bij de SNS en internet bankieren vanaf het moment dat het kon. In al die jaren nog geen enkel probleem tegen gekomen. Of je bent gewoon dom of je hebt pech
F04zondag 31 mei 2009 @ 23:53
Met mijn random reader van 5 of 6 jaar oud heb ik gelukkig nog nooit problemen gehad.