Misschien een keer je huis uitgaan en een winkel binnenlopen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef DirkZz het volgende:
Kut SNS.. echt.
2 maanden gewacht tot het eindelijks is geactiveert en nu kan ik niks kopen.
Ik heb internetbankieren niet voor niks, en soms is het gewoon veel handiger via internet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:44 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Misschien een keer je huis uitgaan en een winkel binnenlopen?
Maar dan kun je ook niet inloggen op SNS.nl ofwel?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:19 schreef DolleMina het volgende:
Ik krijg regelmatig de melding dat mijn digipas niet werkt/geblokkeerd is en dat ik moet bellen met de klantenservice ofzo(a la duur). En als ik dan een paar uur wacht is er niets aan de hand.
Handiger dan de abn met een lezer en je pas.. feit dat je sns internetdingetje helemaal los staat van je pinpas vind ik toch een veiliger idee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:19 schreef tralalala het volgende:
Digipas?
Heb je bij de SNS een normale pinpas en digipas apart?![]()
Ook onhandig dan.
Dat komt door de kredietkrisis.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef DirkZz het volgende:
Kut SNS.. echt.
2 maanden gewacht tot het eindelijks is geactiveert en nu kan ik niks kopen.
Nee, dan kan ik dus ook echt niet inloggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Maar dan kun je ook niet inloggen op SNS.nl ofwel?
Ik kan namelijk wel op SNS.nl inloggen, maar niet wanneer het via iDeal gaat.
Ik heb het ook via een regiobank.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:20 schreef BarbaRob het volgende:
Ik heb zoals vermeld hetzelfde, maar ik heb dan ook SNS regiobank. Misschien dat het daar aan ligt.
Toch blijft het klote!!!
Dus daar ligt het probleem. Dat is waarschijnlijk niet hetzelfde als gewoon SNS.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:53 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik heb het ook via een regiobank.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:08 schreef ganzenherder het volgende:
Ik koop ook vaak stuff via SNS internetbankieren maar ik heb juist nooit een probleem gehad, het valt me juist op dat alles zo perfect verloopt
Is niet op te lossen. SNS regiobank is een dochterbank van SNS, het internetbankieren staat daar compleet los van. Als Regiobank klant kan je gewoon geen gebruik maken van Ideal omdat zij dat niet aanbieden. Je ziet Ideal van SNS Bank staan en dat heeft er gewoon niets mee te maken. Overstappen naar SNS is dan je enige optie als je van die functie gebruik wil maken. (of andere banken)quote:Op zondag 15 februari 2009 14:20 schreef DirkZz het volgende:
En hoe is het op te lossen? even bellen met de SNS?
Vind dit namelijk gewoon echt belachelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |