Ik heb een idee, doe je mee?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:25 schreef Hyman het volgende:
wat wel leuk is, ik kan nu de torrentserver van de school bedienen vanaf mijn huis, en de beveiligings camera
Grapjas.quote:
Ja een heuze echtequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:34 schreef prodygee het volgende:
[..]
Wacht ff.. een torrentserver van school? Weuw.
Maar het is alleen van het ICT gedeeltequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Jij zet de camera's uit en ik neem wat pc's meehihihi.
Wil je nu ook kindjes?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef xalo het volgende:
Hmpf, zijn er vrienden van m'n moeder langsgeweest met hun dochtertje van 2, denk ik, ik ben aardig en ga samen met haar de treinbaan opbouwen! Zijn ze weg, mag ik de zooi opruimen.. *zucht.* Xalo is vandaag behoorlijk lui.
Wat is dat voor 'n kutvraag?quote:
Grotere kans dat ze daar staan nietwaar?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maar het is alleen van het ICT gedeelte
Nice. Zet bij ons een torrent-client aan en je hebt meteen 1/2 uur geen internet op je laptop.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja een heuze echte, in een server rack.
Maar je vergeet de sensoren, en de andere camera'squote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Grotere kans dat ze daar staan nietwaar?
Been there, done thatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:36 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ja, op je 13e. Met 'n vriendin van 15.
bijna 17.. Biologische tiktok..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:36 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Kut doe ik het weer, hier mijn antwoord: Gewoonbiologische tiktok
Was jij niet die gozer die zich mennus voor lul zette in dat friendszone topic waar je op xalo geilde? zo ja, reppectszssz.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:36 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Kut doe ik het weer, hier mijn antwoord: Gewoonbiologische tiktok
Het enige wat ik weet is dat ik met kinderen wil werken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:37 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Misschien weet je het al voor je toekomst?...
Could've beenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Was jij niet die gozer die zich mennus voor lul zette in dat friendszone topic waar je op xalo geilde? zo ja, reppectszssz.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:38 schreef xalo het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat ik met kinderen wil werken.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:39 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Could've been Ja, ik probeer die verschrikkelijke tijd nog steeds te verdringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |