Preciesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk niet meer op msn de laatste tijd
Zou tof zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Jawantikkanhelemaalnietmaarikleesnuoverdronkentienermeisjesduswilbestwatvrijmakenjeweet.
ik vergeef jequote:
Jawel, en rijlessen... Maar dat begint allemaal pas om 11 uurquote:
Jawelll, jij zit langer op FOK dan mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:10 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik ken er ook niemand
Maar moet ze toch ooit leren kennen
Denk ik.
Thanks honeyquote:
Omdat ik mijn leven op de rails ga zetten en zinvol ga maken, jeweet. Dus fuck de hele dag achter de computer zitten. Sociaal leven ftw. Maar het is vrijdag, dan mag het.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk niet meer op msn de laatste tijd
Okequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:11 schreef prodygee het volgende:
[..]
Jawelll, jij zit langer op FOK dan ikGa je vast wel tof vinden
Ja, alleen ben je nog steeds niet op msn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat ik mijn leven op de rails ga zetten en zinvol ga maken, jeweet. Dus fuck de hele dag achter de computer zitten. Sociaal leven ftw. Maar het is vrijdag, dan mag het.
Heb je de intentie tegen mij te praten dan. Zo nee, dan geniet ik van de rust.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja, alleen ben je nog steeds niet op msn.
Ik deed *pffgh*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja, alleen ben je nog steeds niet op msn.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Heb je de intentie tegen mij te praten dan. Zo nee, dan geniet ik van de rust.
Vaatwassers en kettingzagen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:14 schreef Probinski het volgende:
K gaat maar es afwassen en dan hout hakken -_-
Later
Fout! Afwaskwast + theedoek en kloofbijlquote:
Hah, tof. Wrom staat NL niet keihard te pompen dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Lang leve logmein
Zo kan ik kostenloos downloaden op schoolnetwerk snelheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |