PC - op mn kamer relaxed in mn bureaustoel dicht op mn computerscherm, met drinken en eten bij de hand om het energiepijl en concentratie omhoog te houdenquote:
Waarom gekozen voor een beamer eigenlijk met al die mooie tv's van tegenwoordig?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
het valt mij ook reuze mee. het is dan ook wel een hd-ready beamer...
en iedereen zit in de hernia houding, als je relaxed achterover gaat zitten presteer je slechter (ik zie bv in forza echt mijn rondetijden omlaag gaan)
ik heb deze beamer 2 jaar terug voor een mooie prijs geregeld... al die mooie tv's waren een stuk duurder...quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:40 schreef Lyzio het volgende:
Waarom gekozen voor een beamer eigenlijk met al die mooie tv's van tegenwoordig?
Waar is je surround-installatie? Anders is het natuurlijk geen gamenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is gamen![]()
[ afbeelding ]
* Philips 107 cm Full HD TV
* Xbox 360
* Playstation 3
* Wii
Haha, zo herkenbaar. Als ik GTA speel vraagt mijn vriendin soms of zij mag rijden en dan gaat ze ook helemaal meebewegen met d'r tong schuin uit der mond. Echt t schattigste ooitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ghihi, dat deed mijn vriendin ook. Zo liefMeestal had ze ook nog het puntje van d'r tong zo schuin uit de mond hangen
Links onderquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Waar is je surround-installatie? Anders is het natuurlijk geen gamen
Merk+type? En alle consoles zitten daarop aangesloten? En ik zie geen game-pc.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Links onder![]()
Boxen staan er niet bij
En wat oudere surround set, gaat vervangen worden voor de zomerquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Merk+type? En alle consoles zitten daarop aangesloten? En ik zie geen game-pc.
Oké. Desondanks mooie opstellingquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En wat oudere surround set, gaat vervangen worden voor de zomer
PC gamen isalleen fm speel ik daar op
Je kastje staat niet gecentreerd onder je TV, ik erger me er nu al aanquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is gamen![]()
[ afbeelding ]
* Xbox 360
* Playstation 3
* Wii
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kastje staat niet gecentreerd onder je TV, ik erger me er nu al aan
Mede controlfreakquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:14 schreef Bart het volgende:
[..]Ik zou het thuis ook zeker niet zo neerzetten
![]()
Mijn TV staat in een tv-meubel, ik heb met een rolmaat gecheckt of mijn tv wel exact in het midden staat (8,4cm aan beide zijden over)
Wat doet dat toetsenbord daar?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is gamen![]()
[ afbeelding ]
* Xbox 360
* Playstation 3
* Wii
Waarom nou weerquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:07 schreef jorienvdherik het volgende:
PC gamen isalleen fm speel ik daar op
Inderdaad, laten we het gezellig houden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waarom nou weerin dit overigens gezellige topic?
Die kan zo op een Delfts-blauw tegeltjequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het gezellig houden.
Bovendien zijn pc's om te gamen en consoles om een spelletje te doen.
WIIquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is gamen![]()
[ afbeelding ]
* Xbox 360
* Playstation 3
* Wii
Precies. Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef Frollo het volgende:
Ik vind het meer andersomquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het gezellig houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |