Waarom gekozen voor een beamer eigenlijk met al die mooie tv's van tegenwoordig?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
het valt mij ook reuze mee. het is dan ook wel een hd-ready beamer...
en iedereen zit in de hernia houding, als je relaxed achterover gaat zitten presteer je slechter (ik zie bv in forza echt mijn rondetijden omlaag gaan)
ik heb deze beamer 2 jaar terug voor een mooie prijs geregeld... al die mooie tv's waren een stuk duurder...quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:40 schreef Lyzio het volgende:
Waarom gekozen voor een beamer eigenlijk met al die mooie tv's van tegenwoordig?
Waar is je surround-installatie? Anders is het natuurlijk geen gamenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is gamen![]()
[ afbeelding ]
* Philips 107 cm Full HD TV
* Xbox 360
* Playstation 3
* Wii
Haha, zo herkenbaar. Als ik GTA speel vraagt mijn vriendin soms of zij mag rijden en dan gaat ze ook helemaal meebewegen met d'r tong schuin uit der mond. Echt t schattigste ooitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ghihi, dat deed mijn vriendin ook. Zo liefMeestal had ze ook nog het puntje van d'r tong zo schuin uit de mond hangen
Links onderquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Waar is je surround-installatie? Anders is het natuurlijk geen gamen
Merk+type? En alle consoles zitten daarop aangesloten? En ik zie geen game-pc.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Links onder![]()
Boxen staan er niet bij
En wat oudere surround set, gaat vervangen worden voor de zomerquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Merk+type? En alle consoles zitten daarop aangesloten? En ik zie geen game-pc.
Oké. Desondanks mooie opstellingquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En wat oudere surround set, gaat vervangen worden voor de zomer
PC gamen isalleen fm speel ik daar op
Je kastje staat niet gecentreerd onder je TV, ik erger me er nu al aanquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is gamen![]()
[ afbeelding ]
* Xbox 360
* Playstation 3
* Wii
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kastje staat niet gecentreerd onder je TV, ik erger me er nu al aan
Mede controlfreakquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:14 schreef Bart het volgende:
[..]Ik zou het thuis ook zeker niet zo neerzetten
![]()
Mijn TV staat in een tv-meubel, ik heb met een rolmaat gecheckt of mijn tv wel exact in het midden staat (8,4cm aan beide zijden over)
Wat doet dat toetsenbord daar?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is gamen![]()
[ afbeelding ]
* Xbox 360
* Playstation 3
* Wii
Waarom nou weerquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:07 schreef jorienvdherik het volgende:
PC gamen isalleen fm speel ik daar op
Inderdaad, laten we het gezellig houden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waarom nou weerin dit overigens gezellige topic?
Die kan zo op een Delfts-blauw tegeltjequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het gezellig houden.
Bovendien zijn pc's om te gamen en consoles om een spelletje te doen.
WIIquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is gamen![]()
[ afbeelding ]
* Xbox 360
* Playstation 3
* Wii
Precies. Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef Frollo het volgende:
Ik vind het meer andersomquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het gezellig houden.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
om berichten te sturen op de ps3 of xbox
.. niet iedereen is altijd online..quote:Op zondag 22 februari 2009 14:17 schreef Lyzio het volgende:
Je moet ook niet tekstberichteren op je X360/PS3
Dan kan het inderdaad handig zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 08:06 schreef rival het volgende:
[..]
.. niet iedereen is altijd online..
als je bv in forza een race wilt plannen met meerdere mensen kan het hardstikke handig zijn
Moest direct aan een Friends-aflevering denkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
Me relaxe gamestoel is net afgebroken![]()
Nu zit ik op een ouwe houten krakstoel
Friends is grappigquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:17 schreef Lyzio het volgende:
Dat kán toch niet lekker gamen? Gamen doe je niet in de -overigens zeer relaxte- relaxhouding! Aldus; HOAX!
Dat zou je inderdaad denken, maar ik kan zo soms wel een hele avond zitten als m'n vriendin er niet is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:47 schreef Lyzio het volgende:
Dat is wel de meest originele houdingDat hou je toch nooit lang vol
maar 24 inch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:26 schreef Edwinuss het volgende:
Ik game tegenwoordig op mijn 24 inch Full HD TFT scherm, naast mijn Mac. Beter dan mijn LCD.
Foto graag,quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
PC - 19 inch scherm.
Xbox 360 - 40 inch full HD Sony Bravia
PS3 - 42 inch full HD JVC
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:29 schreef Lyzio het volgende:
Zo hou je ze natuurlijk wel gemakkelijk uit elkaar
Die rode heb ik besteld, die groene is een limited edition, die heb ik in de MM gekocht, net zoals die roze.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:39 schreef Lyzio het volgende:
Maar Edje, krijg je die gekleurde controllers gewoon overal? Ik zie echt alleen maar witte of zwarte.
Dude die lamp is fakking felquote:
Doe je hem wel uit als je tv kijkt? Of gamed?quote:
Ik denk dat het feller lijkt op de foto.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe je hem wel uit als je tv kijkt? Of gamed?
Dat zou kunnen maja zet hem beter gewoon achter jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik denk dat het feller lijkt op de foto.
Beter bemoei jij je met je indeling van je eigen inrichtingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maja zet hem beter gewoon achter je
Nee bemoei me met die van jou!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Beter bemoei jij je met je indeling van je eigen inrichting
Ok.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee bemoei me met die van jou!Die lamp moet daar weg
Dan loopt er een draad door de hele kamer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
Probeer het ff dan? Zet ff die lamp achter je?
Draad onder de vloer leggen? Ik kom morgen wel ff met de boor maken we dat ff in orde!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan loopt er een draad door de hele kamer.
Nee dus.
Ok.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Draad onder de vloer leggen? Ik kom morgen wel ff met de boor maken we dat ff in orde!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ok.
Neem je dan meteen een trap mee ? Kan ik ook een keer een lamp ophangen.
Hier is ie dan:quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:32 schreef Edwinuss het volgende:
PC - 19 inch scherm.
Xbox 360 - 40 inch full HD Sony Bravia
PS3 - 42 inch full HD JVC
Waar staat die ?
OT:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
De beneden tv kon ik nu niet doen, want me pa kijkt voetbal.
KARLSTAD draaifauteuil van de Ikeaquote:Op zondag 8 maart 2009 16:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
Samsung 32 inch HD-Ready
Samsung HT-TZ315 5.1 surroundsysteem
Xbox 360 en Wii
[ afbeelding ]
en een hele fijne stoel:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |