Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:10 schreef Schunckelstar het volgende:
ik moet perse rechtop zitten, want om de een of andere reden lukt het me niet als ik gewoon lekker op de bank ga hangen
Speakers voor een FPS is klote, je hoort vele malen slechter waar iemand precies zit.quote:
precies zo bedoel ik iddquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookOf de echte game-houding; met je onderarmen op je bovenbenen voorover leunend met een woeste blik in de ogen.
Lijkt me ook lekker om muziek mee te luisteren btwquote:
Echt een aanrader inderdaad! Hiervoor had ik een niet al te slechte Pioneer, maar dit is toch wel weer wat beter. Ik speel regelmatig een potje cs:source en heb duidelijk veel voordeel door alles, maar dan ook alles te horenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lijkt me ook lekker om muziek mee te luisteren btw
Welke is het precies? En wat kost dat nou?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
Echt een aanrader inderdaad! Hiervoor had ik een niet al te slechte Pioneer, maar dit is toch wel weer wat beter. Ik speel regelmatig een potje cs:source en heb duidelijk veel voordeel door alles, maar dan ook alles te horen
Sennheiser PC350, euro'tje of 120 tegenwoordig denk ik zoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Welke is het precies? En wat kost dat nou?
Games van tegenwoordig zijn toch al niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:11 schreef Lyzio het volgende:
Als jullie iets niet lukt (missie, race, quest of whatever) gaan jullie dan ook steeds korter op het scherm zitten?Like it helps.
Luxeprobleem.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:23 schreef Topspin het volgende:
Merk wel dat naarmate de collectie games toeneemt dat het steeds moeilijker wordt om te kiezen welke game te spelen. Soms denk ik dan, 1 game is genoeg en speel die eerst uit en ga dan pas over op de volgende, alsof dat veel meer fun bezorgd. Dan zet ik Resident Evil 4 op en na 20 minuten wil ik Fifa 2009 spelen, Mario Kart of een van de andere.
Ik ga alleen hartgrondig vloekenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:11 schreef Lyzio het volgende:
Als jullie iets niet lukt (missie, race, quest of whatever) gaan jullie dan ook steeds korter op het scherm zitten?Like it helps.
De Hernia Houding.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:08 schreef Curiosity het volgende:
In de woonkamer, op de bank met mijn benen over de leuning en steunend op mijn rug, half gedraaid naar de tv.
Dat is mijn game houding, hierbj chips en cola en ik vermaak me wel voor een paar uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |