Hé, als dat zo zou zijn had ik haar al verdacht vanwege haar dubbele uitroeptekens, whahahahahquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nog een hint erbij voor jou?
[..]
en ik ben hier af en aan al heel lang actief. Ben bijna een oldiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:18 schreef LadyS het volgende:
Ik heb dus 4 mogelijkheden
poppejans
huuphuup
missSly
prinseszondererwt
Huupje? ben jij het? Want jij ben hier nog niet zo lang actief (en dat was ook een hint)
me watte ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:44 schreef miss_sly het volgende:
Als je id lager is dan 5000. Mijne is 5428
En het is natuurlijk oldbie, tikfoutje.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nog een hint erbij voor jou?
[..]
Ja, je had het met hulp meteen goed!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:39 schreef LadyS het volgende:
Hé, als dat zo zou zijn had ik haar al verdacht vanwege haar dubbele uitroeptekens, whahahahah
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, je had het met hulp meteen goed!![]()
Blijkbaar kan ik heel goed geheimen bewaren![]()
![]()
quote:
ik ook!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:25 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik vond het een lieve kaart
En over dat geheimen bewaren: ik durf bijna niks te zeggen over mijn valentijn, whahahahaha.....Ben echt zo bang dat ik wat verkeerds zeg
Ik durfde niet eens een hint te sturen, whahahahaha....quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef Beaker het volgende:
Wie heeft een tweede kind dat Sterre heet? dat is namelijk mijn Valentijn, maar ik kan er echt niet opkomen![]()
foto's volgen!
kaart en gedicht zijn erg leuk
s.....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef Beaker het volgende:
Wie heeft een tweede kind dat Sterre heet? dat is namelijk mijn Valentijn, maar ik kan er echt niet opkomen![]()
foto's volgen!
Ik heb gedicht gewoon geprint, maar tikte hem wel jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:32 schreef DaviniaHR het volgende:
Zijn er eigenljk nog meer mensen die zo slim zijn geweest om onderaan het kaartje te eindigen met de eigen naam?
Hardhandig doorgekrast en vervangen door "secret valentijn"...
slim, slim, slim...
Ik weet hetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef Beaker het volgende:
foto's volgen!
oeh die weet ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef Beaker het volgende:
foto's volgen!
Kijk wie het zegtquote:
Gelukkig!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:25 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik vond het een lieve kaart
En over dat geheimen bewaren: ik durf bijna niks te zeggen over mijn valentijn, whahahahaha.....Ben echt zo bang dat ik wat verkeerds zeg
ik weet het ook!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef Beaker het volgende:
foto's volgen!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Oeh als jij het niet bent Moussy dan moet ik toch echt even verder gaan spitten of iemand anders heeft na aanleiding van dit gedicht een idee. Komt ie
"Oh Faja,
Mijn dicht en rijm is niet wat het moest wezen. En mijn metamorfoses ook niet wat het moest zijn. Maar voor jou verander ik in elk mogelijk wezen want jij bent mijn Valentijn!
Je hebt nu vast al het idee dat je me kent, ik weet in ieder geval wel wie jij bent!
Heel veel groetjes en een fijne dag. Die je hopelijk met veel liefde doorbrengen mag!
Je secret Valentine"
Uhm dan is het misschien Huup die voor mij van Huup naar Audrey werd gesminkt als opdracht voor school?
Nu dacht ik eerst, het is Bar => Thijs, maar die zou 4 zijn geweest, dus dat klopt niet. Toen dacht ik Tearsong, want die heeft zoon Tomas (en dochter Yara, dus dat klopt ook niet helemaal), maar ik kom haar wel tegen in het dreumestopic en draagdoekentopic...quote:Lieve Davinia,
We komen niet veel in topics samen,
als je mijn naam kent, kan je dat beamen.
Toch hebben we zeker ook dingen gemeen,
Allebei een zoon, dat is 1.
Uiteraard zijn dat de liefste jongetjes op Fok!
En zeg niet dat ik nu jok!
Ik heb dus een zoon en dat leek heel gewoon.
Dat is meteen je eerste hint,
Eens kijken wat je van de volgende vindt.
Ik kom uit omgeving Rotterdam
Maar daar zijn meer Fok!kers van
Drenthe of zo was makkelijker geweest
voor jou. Maar het blijft geen feest
Mijn zoon is al drie jaar oud
en maar weinig stout.
Hij kan heel veel eten,
En zijn naam begint met een T moet je weten.
Ik droomde van een andere baan,
Deze wens is al in vervulling gegaan.
Heb je al een idee wie jouw Secret Valentijn is?
Of is een extra hint niet mis?
Ik hou erg van blauw, maar niet van kou!
Lieve Davinia, wie is toch die slecht-dichtende Valentijn van jou?
Wat ik van je las kwam me goed van pas
Ik wil nog één ding kwijt;
volgens mij ben je een hele leuke meid!
En een hele lieve mama voor je zoon,
Een toffe mama, dat bén je gewoon!
Veel liefs en een hele fijne dag van jouw Secret Valentijn
met excuses voor de slechte rijm
Ik ook!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:43 schreef huuphuup het volgende:
Jaaaa Davinia ik dacht gelijk Saffier toen ik het las!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik verdenk Memmel !!!
Heb ik het goed, heb ik het goed, heb ik het goed ???????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |