quote:Ontploffing en grote brand fabriek Kuwait Petroleum
Botlek - Zojuist is bekend gemaakt dat bij Kuwait Petroleum aan de Moezelweg een grote ontploffing is waargenomen. Er is groot alarm gemaakt, een grote vlammenzee is zichtbaar van afstand. Een zwavelwolk is vrijgekomen bij het incident. Men spreekt over grote onrust op het bedrijf. De eerste melding kwam even voor 21.00 uur binnen.
De GRIP 2 procedure is in werking gesteld. De crudeplant 2 installatie staat volledig in brand als gevolg van diverse explosies.
Update 21:30: De brandweer heeft zojuist bekend gemaakt dat er geen slachtoffers zijn, er zijn voor als nog ook geen vermisten. De gehele fabriek plant zou in brand staan.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef hetzusjevan het volgende:
http://hastheicestonemelted.com/![]()
.
waarom tik jij mij?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:42 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M tikt styliste aan
aaah, stilte hier !!!
jij was erquote:
Blokkerenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nog last van een stalker op msn
Hihi
hoezo topic-killerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:19 schreef theKiD het volgende:
Werker hier. Viel me weer tegen om vroeg op te staan..Nog 7 uur ongeveer..
denk 't ook... hoorde net dat ik net carnaval mee ga rijden op de party bus van gijsbers... oftewel zuipen en zwaaien... voor 't eerst in 15 jaar net carnaval in nederland en dan meteen in de optocht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Sow.. Ik heb blijkbaar iets heel ergs fouts gezegd..
![]()
![]()
Nee hoor, het is gewoon een mooie zonnige internet-arme dagquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Sow.. Ik heb blijkbaar iets heel ergs fouts gezegd..
![]()
![]()
Ik zal ook wel naar je toe zwaaienquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
denk 't ook... hoorde net dat ik net carnaval mee ga rijden op de party bus van gijsbers... oftewel zuipen en zwaaien... voor 't eerst in 15 jaar net carnaval in nederland en dan meteen in de optocht.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik was werken. Altijd fijn, aangeven dat je gewoon gezond wil eten in het weekend, thuiskomen na een dag hard werken, honger hebben.. en er dan achter komen, dat er een tosti voor je klaar ligt. Godverdomme tief een eind op met je kuttosti.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:27 schreef automatic_ het volgende:
Carnaval
Eigen gebakken (verse) frietjes
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:59 schreef theKiD het volgende:
Beetje jammer idd. Ik snap best dat niet iedereen van carnaval houd, maar een beetje meer respect voor degene het wel leuk vinden zonder ze af te zeiken, is ook wel fijn..
haha, inderdaad TheKidquote:
zei je welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik zei niet, ik kots
Maar ik ga wel een dagje hoor
gewoon tosti kannequote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nu zit ik de hele tijd met dat nummer in me kop
![]()
![]()
![]()
Haha. Ik kom uit Brabant hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, inderdaad TheKid
Komt mensen boven brabant he, die kotsen graag denk ik![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik kom uit Brabant hoor![]()
En ja, ik ga één dagje mee. Mag weer wel na 5 jaar ofzo
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik kom uit Brabant hoor![]()
En ja, ik ga één dagje mee. Mag weer wel na 5 jaar ofzo
Sorry, om het goed te maken, 2 Tilburgse platen:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nu zit ik de hele tijd met dat nummer in me kop
![]()
![]()
![]()
Ik klik niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:45 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Sorry, om het goed te maken, 2 Tilburgse platen:
En als Bonustrack omdat het bijna carnaval is:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |