Mijn laatste date viel toch ook wel tegen, geen intellectueel hoogstandje, en dat is dan nog zacht uitgedruktquote:
Dat kan ook gecompenseerd worden door andere zaken bij mij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:26 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Mijn laatste date viel toch ook wel tegen, geen intellectueel hoogstandje, en dat is dan nog zacht uitgedrukt
Jaloers?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jij zit gewoon dik onder de plak nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:28 schreef S95Sedan het volgende:
In het kader van de dates: real dollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Nee helaas, zitten wel 3 gaten in, weet niet of dat telt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
In het kader van de dates: real doll
Fotos van je zusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:30 schreef Ripley het volgende:
Ik ga eten en een enge film kijken bij mijn zusje
Smakelijk en veel plezierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:30 schreef Ripley het volgende:
Ik ga eten en een enge film kijken bij mijn zusje
welkom dan maar! bevalt het single zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:42 schreef Sp00k13 het volgende:
na weer single te zijn de afgelopen 3 maanden en een beetje mee te lurken hier ga ik me ook in deze gezelligheid storten
Ola iedereen
vandaar dat gelurk op mijn foboquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:42 schreef Sp00k13 het volgende:
na weer single te zijn de afgelopen 3 maanden en een beetje mee te lurken hier ga ik me ook in deze gezelligheid storten
Ola iedereen
lol ja hahahahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vandaar dat gelurk op mijn fobo
hoi hoi
niets is onschuldig in de wereld! op babies naquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:42 schreef Thrar het volgende:
goh, iedereen neukt elkaar hier dus? En ik maar denken dat dit een onschuldige topicreeks is...
Ik nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:42 schreef Thrar het volgende:
goh, iedereen neukt elkaar hier dus? En ik maar denken dat dit een onschuldige topicreeks is...
Babies zijn juist de bronnen van al het kwaad!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niets is onschuldig in de wereld! op babies na
Ik kon het ook niet latenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vandaar dat gelurk op mijn fobo
hoi hoi
En je laat niets achter! beetje jammerquote:
Wie heb jij op het oog dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wacht maar.. binnenkort zijn we allebei 2 trotse hennen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:49 schreef Thrar het volgende:
[..]
ja dat valt me een beetje tegen van jou, dacht dat jij wel de player was hier
Nou ja, zo af en toe kom je weleens wat leuks tegen... Ik moet nu alleen nog eens zorgen dat mn haakje erin blijft hangenquote:
Tof! Iemand wilde mij ook al meeslepen maar een heel weekend met die persoon doorbrengen trek ik niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:52 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat ik naar Werchter ga dit jaar
Wie komen er?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:52 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat ik naar Werchter ga dit jaar
En als je ze hebt opgehaald moet je ze doodslaan!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, zo af en toe kom je weleens wat leuks tegen... Ik moet nu alleen nog eens zorgen dat mn haakje erin blijft hangen
Ga je met mij mee?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Iemand wilde mij ook al meeslepen maar een heel weekend met die persoon doorbrengen trek ik niet..
Op dit moment:quote:
Q je bent bezetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Iemand wilde mij ook al meeslepen maar een heel weekend met die persoon doorbrengen trek ik niet..
Oe tof! Dan moet ik ook natuurlijk!!!quote:
Wat zou dat uitmaken? Ik ga dit jaar weer naar Lowlands, en weer zonder mijn vrouw.quote:
das wel een toffe line-up!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op dit moment:
Donderdag 2 juli 2009
Main Stage: Oasis | Placebo | Dave Matthews Band
Vrijdag 3 juli 2009
Main Stage: Coldplay | The Killers | Bloc Party | Elbow | Amy Macdonald
Pyramid Marquee: The Streets
Zaterdag 4 juli 2009
Main Stage: Kings of Leon | Franz Ferdinand | Limp Bizkit
Zondag 5 juli 2009
Main Stage: Metallica | Mastodon
Kut. Dan moet ik ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op dit moment:
Donderdag 2 juli 2009
Main Stage: Oasis | Placebo | Dave Matthews Band
Vrijdag 3 juli 2009
Main Stage: Coldplay | The Killers | Bloc Party | Elbow | Amy Macdonald
Pyramid Marquee: The Streets
Zaterdag 4 juli 2009
Main Stage: Kings of Leon | Franz Ferdinand | Limp Bizkit
Zondag 5 juli 2009
Main Stage: Metallica | Mastodon
Dit is een niet-interessante vrouw verder. Alleen heeft ze een goede muzieksmaak.quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
das wel een toffe line-up!
Ze hebben ze uit het graf getrokken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik wist niet eens dat limp bizkit nog leefde...
Ik ook niet totdat ik weer wat van ze op tv zag over een tour van de weekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Nice eh?quote:
Limp Bizkit was dood toen de gitarist weg gingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Sommige zaken moet je gewoon laten rusten. Limp Bizkit is daar één van...quote:
Jaloezie is een slechte eigenschapquote:
Nice!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nice eh?![]()
Ga jij naar Lowlands trouwens? Dit wordt mijn 5e jaarEn de derde keer dat ik naast Lowlands naar een ander festival ga (eerder Sziget en Pinkpop). Wil dat jaarlijks gaan doen, Lowlands + iets anders
Ik vond ze best cool toen ik klein wasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige zaken moet je gewoon laten rusten. Limp Bizkit is daar één van...
Net als de Sex Pistols.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige zaken moet je gewoon laten rusten. Limp Bizkit is daar één van...
Snuit and MaJo sitting in a tree.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jaloezie is een slechte eigenschap
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Nice!
Ja, naar Lowlands ga ik ook weer, met wat R&P SC vriendjes, net als vorig jaar.LL wordt mn 6e jaar. Sziget ben ik een paar jaar geleden geweest.
Wat ik mij vooral herinner is de ranzigheid van de pleehokjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goed
Hoe vet is Sziget trouwens? Daarna kun je echt alle festivals aan
En wat voor één!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Valt het zo erg op?!Maar Q mag, want hij heeft al een babe!
Uhuh dat was echt dramatischquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ik mij vooral herinner is de ranzigheid van de pleehokjes..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Uhuhquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Valt het zo erg op?!Maar Q mag, want hij heeft al een babe!
Ik ben maar twee dagen geweest maar dat was genoeg om de sfeer te proeven.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh dat was echt dramatischDe hele dag in de kokende zon, niet echt fijn
Het beste moment was 6 uur 's nachts. Iedereen lag te tukken en de plees waren dan net schoon gemaakt
Mietjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben maar twee dagen geweest maar dat was genoeg om de sfeer te proeven.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
MietjeIk een week
Wel eens naar Werchter geweest trouwens? Zo ja, hoe is dat?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:04 schreef Nouk84 het volgende:
Werd ik geroepenJaaaaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Jeeeejjjjj!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeeeejjjjj!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Moest dat niet andersom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
quote:
Waar?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:20 schreef MaJo het volgende:
Ik word met dt, mooi moment om in bad te gaan
Niets is sneller dan DeMaJoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar?![]()
En ik maar denken dat ik rete snel was met mn edit!
Bubbelse!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niets is sneller dan DeMaJo![]()
Tot later
Ik doe het ook! laat geld rollen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:27 schreef Thrar het volgende:
[..]
niet zeuren! jij moet de economie redden
fout... ik moet de burgerluchtvaart proberen te redden van kutmarokkaantjes terroristenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:27 schreef Thrar het volgende:
[..]
niet zeuren! jij moet de economie redden
Ik ben ook nogsteeds aan het werkquote:
En deze ambtenaar doet dat weer tenietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
fout... ik moet de burgerluchtvaart proberen te redden van kutmarokkaantjes terroristen
in een way is dat wel gekoppeld aan de economie
wat voor ambtenaartje ben je dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:30 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
En deze ambtenaar doet dat weer teniet
Politie ICTquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat voor ambtenaartje ben je dan?
NERD!quote:
En dan wilde ik nog wel vragen of je vanavond een film kwam kijken... Nu twijfel ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Al dat geslijmStraks word ik nat...
Ik doe verder niets in de ICT gelukkig, denk als je me ziet dat je mij niet als Nerd typeertquote:
No pics so no comment on thatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:36 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik doe verder niets in de ICT gelukkig, denk als je me ziet dat je mij niet als Nerd typeert
Comming soonquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
No pics so no comment on that
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan wilde ik nog wel vragen of je vanavond een film kwam kijken... Nu twijfel ik
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:40 schreef Re het volgende:
nog een dagje mensen.... stuur eens een stukje naar die [single], altijd leuk
[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
quote:
Das jammer dan..quote:
Ik verzin nog wel een tegen aanbodquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Das jammer dan..
Krijg je met een last-minute verzoek
Dawg! Nachtmannetjequote:
Kom maar opquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik verzin nog wel een tegen aanbod
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dawg! NachtmannetjeVannacht ga ik ook weer het nachtvrouwtje uithangen
Jij begrijpt hetquote:
Jij wil heul nietquote:
<insert willekeurige dag>quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
Bij deze TT verwacht ik eigenlijk wel een lijstje met dates ergens terug te vinden Q.
Je komt op de tweede plaats.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Wel een beetje nep natuurlijk, snuit kan niet, dus wend je je nu maar tot mij?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wil heul niet
Aandacht wil ze welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Internet Doesn't Make You Stupid, It Just Makes Your Stupidity More Accesable To Others
quote:
Daaag!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:48 schreef Nouk84 het volgende:
Trouwens, ik ga weer even gezellig doen!
Pas maar op, het kan zo uit een onverwachte hoek komen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het is alweer bijna klaar met d valentijn geneuzelHet is allemaal langs mij heen gegaan dit jaar
Niet alleen die van jou.quote:
Veel plezier en succes met de vrouwen (of mannen?)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey have fun vanavond allemaal! ik ben naar de stad toe!![]()
dawgjelief.quote:
Veel plezier snuit en knuffelze.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey have fun vanavond allemaal! ik ben naar de stad toe!![]()
Neuh, vanavond niet! andere keer weer.. Het blijft geen feest!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:01 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Veel plezier en succes met de vrouwen (of mannen?)
Oh ja. Vandaag niet dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij bent er vanavond heel de avond, las ik ergens.
een goed geschreven stukjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
Het gedichtje die ik ff snel heb geschreven voor dat loveletters contest
Een levenlang hopeloos verloren
Een gevoel van waarom ben ik geboren
Een levenlang gewacht
Eindelijk heeft dat wat opgebracht
Het mooiste wat me ooit is overkomen
Is dat jij die in mijn leven bent gekomen
Het leven gaat nu pas beginnen
Want jij dringt mijn hartje binnen
Met jou wil ik alles delen
Mijn toekomst mijn verleden en het heden
Maar het enige waar ik nu wil zijn
Is bij jou met valentijn
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
Het gedichtje die ik ff snel heb geschreven voor dat loveletters contest
Een levenlang hopeloos verloren
Een gevoel van waarom ben ik geboren
Een levenlang gewacht
Eindelijk heeft dat wat opgebracht
Het mooiste wat me ooit is overkomen
Is dat jij die in mijn leven bent gekomen
Het leven gaat nu pas beginnen
Want jij dringt mijn hartje binnen
Met jou wil ik alles delen
Mijn toekomst mijn verleden en het heden
Maar het enige waar ik nu wil zijn
Is bij jou met valentijn
Omdat ik me nogal verveel kon in het niet laten in je FoBo te kijken, zo te zien houd je veel van dierenquote:
Geen hand vol maar een land volquote:
O uit verveling, wat een lief compliment.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:08 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Omdat ik me nogal verveel kon in het niet laten in je FoBo te kijken, zo te zien houd je veel van dieren
Aaaaaaaaaaaah!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 20:12 schreef MaJo het volgende:
Tot zover mijn fijne verstandskies ervaring. Mond zit nu vol bloed en moet bijna kotsen door het gaasje![]()
Lust je koffie?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:12 schreef MaJo het volgende:
Tot zover mijn fijne verstandskies ervaring. Mond zit nu vol bloed en moet bijna kotsen door het gaasje![]()
Bedoelde het niet zo maar ik ga als eerste impressie van iemand niet meteen het fotoboek bekijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O uit verveling, wat een lief compliment.![]()
Ik heb wel wat met dieren ja, maar heb er niet zoveel hoor, maar 3.
Drie is ook bij mij altijd het max geweest.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:16 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Bedoelde het niet zo maar ik ga als eerste impressie van iemand niet meteen het fotoboek bekijken
Phoeh, 3 vind ik toch genoeg, heb zelf ook een hond gehad die niet zo lang geleden is overleden dus ik wacht
nog even met een andere
LUDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTJEquote:
Zijn die katten van je zo afhankelijk dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Drie is ook bij mij altijd het max geweest.onee vier.
maar nu heb ik 1 hond en 2 poezen. Merk er weinig van, soms is de hond wat aanwezig.
Maar de katten och...
G'Avondquote:
Goed zo, je staat helemaal in je recht ook. Wat zei de manager?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 20:23 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb me net toch een rel staan schoppen bij de McDonalds...
Had er samen met een vriendin gegeten, iets van 18 euro totaal of zo. Ik naar de WC, durft dat mens te vragen om 50 cent! Hoe belachelijk is dat!?
De eerste keer in mijn leven dat ik op hoge poten heb staan eisen dat ik de manager wou spreken...
Ken het fenomeen, In Hoog catherijne toevallig?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:23 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb me net toch een rel staan schoppen bij de McDonalds...
Had er samen met een vriendin gegeten, iets van 18 euro totaal of zo. Ik naar de WC, durft dat mens te vragen om 50 cent! Hoe belachelijk is dat!?
De eerste keer in mijn leven dat ik op hoge poten heb staan eisen dat ik de manager wou spreken...
Hey..quote:
Onafhankelijk en aanhankelijk ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:20 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Zijn die katten van je zo afhankelijk dan?
Aan mijn hond had ik meer dan genoeg, best log maar wel heel lief (bobtail)
[..]
G'Avond
Ahhh wat lief, dat zie je niet vaakquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
De ander speelt zo nu en dan met de hond, een labrador.
Mag vandaag niet spoelen want dat is slecht voor het stolsel ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lust je koffie?spoelen met lauwe koffie werkt heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |