En dan zou ik me minder moeten schamen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:05 schreef Xiance het volgende:
Ang3l, dan zeg je toch gewoon dat je transgender bent?
Nee, Carnavalquote:
je zou je er zowiezo niet voor moeten schamenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan zou ik me minder moeten schamen?
Dan vond ik de echte reden gemakkelijker: 'T was voor carnaval.
Ow en nagellak stinkt, dat was ik ff vergeten
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, Carnaval
Dus we hebben nu zwarte nagellak, eyeliner, zwarte en rode schmink, zwarte vleugels, halsband, zwarte en rode hairspray kleuren, veren voor in m;n haar, zwarte handschoenen etc
Ik voel me dan niet op mijn gemak, zoekend tussen de make-upquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
je zou je er zowiezo niet voor moeten schamen
quote:
Gaafquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets wordt 't. Maar dan nog met veren in m'n haar.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan zou ik me minder moeten schamen?
is dat u.....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets wordt 't. Maar dan nog met veren in m'n haar.
Dordrecht... was dat die campingdisco? Waarna ik toen nog met jou op survival door de polder ben gegaan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal het weer eens in de groep gooien. Z'n feestjes in Dordrecht en Breda waren ook altijd erg leuk
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:26 schreef Parleur het volgende:
[..]
Die rare muzieksmaak van je went echt nooit...
Nouja... het is in ieder geval wel een stuk korter geworden.quote:
Okay, okay... je muzieksmaak is uhm... nouja.. alles went op den duur natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:38 schreef Parleur het volgende:
[..]
Okay, okay... je muzieksmaak is uhm... nouja.. alles went op den duur natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |