Wees blij.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:21 schreef Muck het volgende:
Man man man, wat is het rustig op mijn werk
och, ben ik ook welquote:
Uit je neus vreten en geld verdienen. Dat wil ik ook wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
och, ben ik ook wel
en over 75 minuten mag ik alweer naar huis
en nog tegen weekendtarief (135%) ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Uit je neus vreten en geld verdienen. Dat wil ik ook wel.
Wie nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Uit je neus vreten en geld verdienen. Dat wil ik ook wel.
heb jij niet iets tofs om te verzekeren?quote:
Mezelf? Aangezien ik me morgen op gevaarlijk gebied begeef voor lange mensenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:28 schreef Muck het volgende:
[..]
heb jij niet iets tofs om te verzekeren?
True, maar dan nog... laatst in de trein iemand naast me die mandarijnen zat te etenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Andere kant opkijken, en je ziet de kleur niet.
levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mezelf? Aangezien ik me morgen op gevaarlijk gebied begeef voor lange mensen.
Ga je doen dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mezelf? Aangezien ik me morgen op gevaarlijk gebied begeef voor lange mensen.
Mmmm mandarijnenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar dan nog... laatst in de trein iemand naast me die mandarijnen zat te eten
Ah okquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn hoofd stoten in een keuken met te laag plafond, waarschijnlijk.
Helemaal mee eens! Ik heb de mandarijnen herontdekt. Jaren niet gegeten, maar nu toch iedere dag welquote:
Heb net bij de super ook weer handsinaasappels gehaald. Ze zijn op dit moment erg lekkerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik heb de mandarijnen herontdekt. Jaren niet gegeten, maar nu toch iedere dag wel.
Muck, wat is je nummer?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:32 schreef Sjowhan het volgende:
Ohja, moet ik ook nog doen. Woonverzekering aan laten passen. Zit nu obv een 1-kamer appartement, ik heb er reeds 5
(keuken/woonkamer en 3 slaapkamers)
Ik eet ze wat minder graag dan dat ik het sap ervan drink.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb net bij de super ook weer handsinaasappels gehaald. Ze zijn op dit moment erg lekker
awwwwquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een fobie voor oranje eten
ik heb er net nog een opquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik heb de mandarijnen herontdekt. Jaren niet gegeten, maar nu toch iedere dag wel.
bij wie ben je verzekerd?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:32 schreef Sjowhan het volgende:
Ohja, moet ik ook nog doen. Woonverzekering aan laten passen. Zit nu obv een 1-kamer appartement, ik heb er reeds 5
(keuken/woonkamer en 3 slaapkamers)
026-400 40 40quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |