Ik doelde op:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rustig maar.
Verten ons maar wat er aan de hand is. Misschien kunnen wij helpen.
En nee MNR, hoewelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Normaal 1e date, als ze erg erg leuk is 2 weken.
Volledig mee eens Kwaak.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef kwaakvaak het volgende:
ach weet je, ik heb liever dat Joey zoiets schrijft als iemand die echt verstand in zijn hoofd heeft, Dan ging ik me meer zorgen maken namelijk. Nu is het gewoon een testosteron gedreven kerel die denkt dat alle vrouwen als bosjes vallen voor een sixpack, blinkbinkglimlach en gelhaartjes. Nodeloos te melden, dat het zeker wel werkt bij een bepaald slag vrouwen, maar deze variant van de vrouwelijke soort kwa intelligentie nivo niet ver van de amoebe afstamt..
Okequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doelde op:
[..]
En nee MNR, hoewel![]()
Dat valt toch best wel mee. Het kan nog veel sneller.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
Ik blijf aan de lurk. Gaat me te rap, geen zin om zo rap mee te doen.
Weet ik, veel sneller.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel mee. Het kan nog veel sneller.
Zo lang het op singles heb ik er geen problemen mee.quote:
Ik las Opaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:09 schreef tijnbrein het volgende:
Op wat wordt er gejaagd hier? Singles. Dan game on.
Och ik heb toch geen zin om iets anders te doen. Dus doe ik gezellig mee tot ik weg ga.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik, veel sneller.Maar geen zin dus.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las Opa
Ik denk: wat moet die nog jagen dan?
Die is al meer dan 50 jaar getrouwd
Wel lezen wat je post he, dit ging om een luisteraar die haar vriend dumptequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:11 schreef Howl het volgende:
Dames, er is nog hoop. Giel is weer single.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_radio__.html?p=13,1
Nu al weer uit met dat jonge meisje. Een paar weken geleden wilde Giel nog met haar trouwen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:11 schreef Howl het volgende:
Niet Gielquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:11 schreef Howl het volgende:
Oh, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel lezen wat je post he, dit ging om een luisteraar die haar vriend dumpte
Bepaald slag vrouwenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef kwaakvaak het volgende:
ach weet je, ik heb liever dat Joey zoiets schrijft als iemand die echt verstand in zijn hoofd heeft, Dan ging ik me meer zorgen maken namelijk. Nu is het gewoon een testosteron gedreven kerel die denkt dat alle vrouwen als bosjes vallen voor een sixpack, blinkbinkglimlach en gelhaartjes. Nodeloos te melden, dat het zeker wel werkt bij een bepaald slag vrouwen, maar deze variant van de vrouwelijke soort kwa intelligentie nivo niet ver van de amoebe afstamt..
Zolang je dat versieren maar rennend doet...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus als je maar zo vaak mogelijk gaat versieren, hoef je niet te sporten?.
Dat zeg ik. Soms duurt dat 2 wekenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gelul. Whatever happened to "als we het alletwee willen"
Hier heeft Joey zeker een goed punt vind ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:15 schreef JoeyT het volgende:
Ik bemoedig sporten om zelfvertrouwen te kweken, je eigen lichaam te leren kennen. Ik weet zeker dat ik een jongen als tijn kan helpen. Verder moet je eens leren tussen de regels door te lezen.
Zijn al onderweg.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:17 schreef Burdie het volgende:
Herinnering: vergeten jullie niet massaal jullie valentijnskaarten te posten?!
Zo ben ik! Ik ga die van mij dadelijk op de bus doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zijn al onderweg.Lief dat je het even post zodat anderen het niet vergeten.
Sporten is inderdaag gezond en goed voor je zelfvertrouwen. Ik wil wel meer gaan sporten maar voorlopig heb ik genoeg om handen dus laat ik het sporten even voor wat het is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bepaald slag vrouwen. Dat is altijd jouw slappe excuus. Nogmaals je beledigt vrouwen uit deze reeks
.
Ik bemoedig sporten om zelfvertrouwen te kweken, je eigen lichaam te leren kennen. Ik weet zeker dat ik een jongen als tijn kan helpen. Verder moet je eens leren tussen de regels door te lezen.
Je moet mensen nooit onderschatten. Ik denk dat mijn kennis over voeding, sporten en gezondheid wat verder reikt dan die van jou. Over algemene kennis zal ik maar niet gaan 'ruziën'.
Ik heb je adres niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:17 schreef Burdie het volgende:
Herinnering: vergeten jullie niet massaal jullie valentijnskaarten te posten?!
Mee eens.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Hier heeft Joey zeker een goed punt vind ik.
Zo, wat is dat nu weer voor rare actie?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:11 schreef Howl het volgende:
Inderdaad ik was het bijna vergeten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zijn al onderweg.Lief dat je het even post zodat anderen het niet vergeten.
Sporten kan inderdaad geen kwaad en is leuk.Wat ik bij jou wel altijd vind is dat je wat doorschiet in dat soort uiterlijke adviezen - er is ook nog een gulden middenweg, niet iedere vrouw let alleen op sixpacks etc. Gewoon een leuke, verzorgde man die ook nog eens aardig is vinden de meeste vrouwen het leukstequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bepaald slag vrouwen. Dat is altijd jouw slappe excuus. Nogmaals je beledigt vrouwen uit deze reeks
.
Je moet mensen nooit onderschatten. Ik denk dat mijn kennis over voeding, sporten en gezondheid wat verder reikt dan die van jou. Over algemene kennis zal ik maar niet gaan 'ruziën'.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sporten kan inderdaad geen kwaad en is leuk.Wat ik bij jou wel altijd vind is dat je wat doorschiet in dat soort uiterlijke adviezen - er is ook nog een gulden middenweg, niet iedere vrouw let alleen op sixpacks etc. Gewoon een leuke, verzorgde man die ook nog eens aardig is vinden de meeste vrouwen het leukste
Auto wil je mijn huis dan gelijk ook even stofzuigen. Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
Zo, ik ben weer fris en fruitig
Zo meteen nog even de verdieping stofzuigen
Mijn advies voor sporten is meer mentaal gericht. Ik ben ook niet helemaal strak alla Brad. Maar als je het hebt om zelfvertrouwen te kweken dan is sporten ideaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sporten kan inderdaad geen kwaad en is leuk.Wat ik bij jou wel altijd vind is dat je wat doorschiet in dat soort uiterlijke adviezen - er is ook nog een gulden middenweg, niet iedere vrouw let alleen op sixpacks etc. Gewoon een leuke, verzorgde man die ook nog eens aardig is vinden de meeste vrouwen het leukste
quote:
Neeeeé! Geen tijd voorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Auto wil je mijn huis dan gelijk ook even stofzuigen. Alvast bedankt.![]()
Jaja. Veel geld is zeker ook mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:26 schreef petitlapin2 het volgende:
met sporten krijg je noch een lelijk gezicht noch een slecht karakter weg.
en laat een mooi gezicht en een leuk karakter nu eens het enige zijn wat ik wens in een relatie.![]()
ik hou niet van dat sport en fitnessvolk. Ik heb een natuurlijke afkeer van mensen die overdreven met sport en voeding en al dat gezever bezig zijn.
Nou ja, ik vind het ook wel leuk als een man een beetje sport en zichzelf verzorgt hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:26 schreef petitlapin2 het volgende:
en laat een mooi gezicht en een leuk karakter nu eens het enige zijn wat ik wens in een relatie.![]()
ik hou niet van dat sport en fitnessvolk. Ik heb een natuurlijke afkeer van mensen die overdreven met sport en voeding en al dat gezever bezig zijn.
Er is natuurlijk wel een fijn verschil tussen grote generalisaties en persoonsgebonden advies.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:27 schreef JoeyT het volgende:
Ik verzin het trws niet. Zelfs de psycholoog van Tegan zegt op de eerste afspraak dat ze moet gaan sporten.
Ja, omdat ze zoveel thuis zitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn advies voor sporten is meer mentaal gericht. Ik ben ook niet helemaal strak alla Brad. Maar als je het hebt om zelfvertrouwen te kweken dan is sporten ideaal.
Ik verzin het trws niet. Zelfs de psycholoog van Tegan zegt op de eerste afspraak dat ze moet gaan sporten.
Oke dan doe ik het wel zelf.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]![]()
Jij hebt iets goed te maken kerel!
[..]
Neeeeé! Geen tijd voor
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:26 schreef petitlapin2 het volgende:
Inderdaad. Ik gebruik het even als voorbeeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een fijn verschil tussen grote generalisaties en persoonsgebonden advies.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Joey alleen maar te zeggen dat sporten je leven optimaliseert. Hij doet niets af aan het mooie gezichtje of het mooie karakter
Hehe, I know, maar daar wil ik je ook wel antwoord op geven: "not interested"quote:
Daar wil ik wel mee akkoord gaan. Ik denk alleen dat er legio voorbeelden te vinden zijn waar meer gaan bewegen niet de eerste stap (excusez le mot) zou zijn naar een beter zelfbeeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:30 schreef JoeyT het volgende:
Als ik zeg dat sporten voor elk mens (uitgezonderd mensen die dat fysiek niet aankunnen) goed is, dan is dat zeker niet een te grote generalisatie.:)
Dat deed ik sowieso al. Mijn huis is over het al gemeen netjes.quote:
Er zullen inderdaad voorbeelden zijn dat het niet de eerste stap is, maar het is zeker een aanrader.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar wil ik wel mee akkoord gaan. Ik denk alleen dat er legio voorbeelden te vinden zijn waar meer gaan bewegen niet de eerste stap (excusez le mot) zou zijn naar een beter zelfbeeld.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, I know, maar daar wil ik je ook wel antwoord op geven: "not interested"
Het is ook niet dat de meeste mensen het hier niet eens zijn met de basis van je stelling, maar er worden nog wel eens vraagtekens gezet bij het bijbehorende enthousiasmequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad voorbeelden zijn dat het niet de eerste stap is, maar het is zeker een aanrader.
Die jij zo eenvoudig had kunnen voorkomen door je meer open te stellen. Maar doe je dat? Neequote:
Nee hoor, in jouw alternatieve realiteit denk jij dat ik vrouwen beledig, terwijl vrouwen in de echte wereld ook niet zo gecharmeerd zijn van blinkbinkie's. Dat jij, als gemiddelde blinkbink hier onzeker van wordt en wil geloven dat ik vrouwen beledig door te stellen dat ze het vervelend vinden dat ik generaliseer zegt dat alles over jou perceptie op de realiteit!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
.
Misschien moet je Sedan maar even troosten.quote:
Hehehequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die jij zo eenvoudig had kunnen voorkomen door je meer open te stellen. Maar doe je dat? Nee.
Welke boeken kan je mij aanraden om te lezen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef petitlapin2 het volgende:
en mijn punt is dat sport het leven helemaal niet optimaliseert.
sommige mensen, zoals mij, vinden ALLE sporten verschrikkelijk. Het is oersaai, vervelend en afstompend. Ik heb echt wel betere dingen te doen.
Geef mij maar een goed boek, daar word ik intellectueler van, en dat doet veel meer voor mijn zelfvertrouwen.
DUS, alle singles, vergeet sport maar LEES BOEKEN !!
Dat snap ik wel hoor. Ik lees wel tussen de regels door. Waarom denk je dat ik het zo breng. Beetje sensatie in de topic gooienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is ook niet dat de meeste mensen het hier niet eens zijn met de basis van je stelling, maar er worden nog wel eens vraagtekens gezet bij het bijbehorende enthousiasme.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind je het gek, jij loopt me te plagen
Welnee, ik heb een hekel aan lezen! ALLE boeken zijn saai en stoffig en vervelend, en wat heb je er nou aan dat je wat intellectueler wordt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef petitlapin2 het volgende:
en mijn punt is dat sport het leven helemaal niet optimaliseert.
sommige mensen, zoals mij, vinden ALLE sporten verschrikkelijk. Het is oersaai, vervelend en afstompend. Ik heb echt wel betere dingen te doen.
Geef mij maar een goed boek, daar word ik intellectueler van, en dat doet veel meer voor mijn zelfvertrouwen.
DUS, alle singles, vergeet sport maar LEES BOEKEN !!
Wat zie jij als blinkbink? Je hebt zelf een vriendengroep van lik me vestje, een sexleven van halelujah. Als het niet om uiterlijk draait, hoe kut is jou karakter dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Nee hoor, in jouw alternatieve realiteit denk jij dat ik vrouwen beledig, terwijl vrouwen in de echte wereld ook niet zo gecharmeerd zijn van blinkbinkie's. Dat jij, als gemiddelde blinkbink hier onzeker van wordt en wil geloven dat ik vrouwen beledig door te stellen dat ze het vervelend vinden dat ik generaliseer zegt dat alles over jou perceptie op de realiteit!
Sensatie is overschat. Zeker op Fok!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef JoeyT het volgende:
Waarom denk je dat ik het zo breng. Beetje sensatie in de topic gooien.
Enjoyquote:Nog 2 broodjes en dan ga ik onderweg
Dan gaan mensen huilen of iemand bedreigenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sensatie is overschat. Zeker op Fok!.
De Alchemist van Coelho. Lekker simpel en motiverendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke boeken kan je mij aanraden om te lezen?
Inderdaad. Een mooi lichaam is ook aan de toeschouwer om te bepalen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:39 schreef JoeyT het volgende:
Een mooi lichaam doet het altijd goed...
Ik ben een man dus daar heb ik niks aan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Welnee, ik heb een hekel aan lezen! ALLE boeken zijn saai en stoffig en vervelend, en wat heb je er nou aan dat je wat intellectueler wordt?
Geef mij maar een mooie nagellak en fijne makeup. Daar wordt je mooier van en van mooier krijg je meer zelfvertrouwen.
DUS, alle singles, vergeet lezen maar KOOP MAKEUP !!!.
Je onderschat FOK!.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sensatie is overschat. Zeker op Fok!.
[..]
Enjoy.
Oke. Klinkt interessant.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De Alchemist van Coelho. Lekker simpel en motiverend.
Geloof me, daar is voldoende ruimte voorquote:
Alleen in combinatie met een leuk karakter, wat intelligentie, humor en een leuk gezicht.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:39 schreef JoeyT het volgende:
Een mooi lichaam doet het altijd goed...
Inderdaad maar ook het subjectieve woord 'mooi', is helemaal niet zo subjectief als mensen graag willen gelovenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Inderdaad. Een mooi lichaam is ook aan de toeschouwer om te bepalen.
Dus je bent inflexibel? Wil je dat zeggen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen in combinatie met een leuk karakter, wat intelligentie, humor en een leuk gezicht.
Ik ken zat ontzettend arrogante plorken waar ik het echt niet op kan
Fok! maakt meer kapot dan je lief is.quote:
Om te beginnen (als je je intellect een beetje omhoog wil krikken):quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
Welke boeken kan je mij aanraden om te lezen?
Iedereen die niet Brad Pitt is en toch aan de vrouw is zal dat met je oneens zijn. Behalve jijzelf uiteraard.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad maar ook het subjectieve woord 'mooi', is helemaal niet zo subjectief als mensen graag willen geloven.
En wat is volgens jou dan een mooi lichaam.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat zie jij als blinkbink? Je hebt zelf een vriendengroep van lik me vestje, een sexleven van halelujah. Als het niet om uiterlijk draait, hoe kut is jou karakter dan?![]()
Ik denk dat ik realistischer ben dan jij. Een mooi lichaam doet het altijd goed...
Een rode knop tijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fok! maakt meer kapot dan je lief is.
Zou er eigenlijk als waarschuwing moeten staan.
Heel mooi verhaal. Leuke manier om na te denken over je eigen leven> Uiteindelijk kan je al het geluk in je eigen levensreis vindenquote:
Kom op de God Delusion... Om ff mee te beginnenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Om te beginnen (als je je intellect een beetje omhoog wil krikken):
The God Delusion - Richard Dawkins
God's Debris - Scott Adams
The Road to Serfdom - Friedrich A. Hayek
The Open Society and Its Enemies - Karl Popper
Omnipotent Government - Ludwig von Mises
En verder o.a. Kant, Voltaire, Spinoza, Hume, Paine, Nietzsche, Locke, Rand en Mill.
Het is toch niet van die zweverige onzin he?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heel mooi verhaal. Leuke manier om na te denken over je eigen leven> Uiteindelijk kan je al het geluk in je eigen levensreis vinden.
Ik word ook een dagje ouder, Lquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus je bent inflexibel? Wil je dat zeggen?
Zijn allemaal van die onnozele vragen. We leven in een bepaalde maatschappij. Je kunt zelf wel invullen wat in het algemeen als mooi wordt beschouwd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En wat is volgens jou dan een mooi lichaam.
Ik denk dat dat geen Tijn-boeken zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Om te beginnen (als je je intellect een beetje omhoog wil krikken):
The God Delusion - Richard Dawkins
God's Debris - Scott Adams
The Road to Serfdom - Friedrich A. Hayek
The Open Society and Its Enemies - Karl Popper
Omnipotent Government - Ludwig von Mises
En verder o.a. Kant, Voltaire, Spinoza, Hume, Paine, Nietzsche, Locke, Rand en Mill.
Vond het juist een erg tof boekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:45 schreef JoeyT het volgende:
Kom op de God Delusion... Om ff mee te beginnen. Ook niet echt een 'leuk'boek.
Die zijn niet helemaal compatibel met ieders wereldbeeld. Rand nog iets minder dan Mill.quote:
Het is wel zweverig ja. Maar ik hou daar vanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is toch niet van die zweverige onzin he?
Uiteraard. Maar in het algemeen mooi worden gevonden interesseert me niet zo veel. Door mijn vriendin mooi worden gevonden daarentegen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zijn allemaal van die onnozele vragen. We leven in een bepaalde maatschappij. Je kunt zelf wel invullen wat in het algemeen als mooi wordt beschouwd.
Smaken verschillen hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zijn allemaal van die onnozele vragen. We leven in een bepaalde maatschappij. Je kunt zelf wel invullen wat in het algemeen als mooi wordt beschouwd.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dessalnietemin zijn ze de moeite waard.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:47 schreef Litpho het volgende:
Die zijn niet helemaal compatibel met ieders wereldbeeld. Rand nog iets minder dan Mill.
Die moest toch op spelletjes komen.quote:
Dan heb ik voorlopig nog wat te doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kom op de God Delusion... Om ff mee te beginnen. Ook niet echt een 'leuk'boek.
Mill moet ik nog lezen, van Rand ben ik door Atlas Shrugged heengekomen (en moet The Fountainhead nog een keer). Interessant, maar te makkelijk om er met een realistische bril gaten in te schieten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dessalnietemin zijn ze de moeite waard.
Het ging om het ideequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die moest toch op spelletjes komen.![]()
[..]
Dan heb ik voorlopig nog wat te doen.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat geen Tijn-boeken zijn.
quote:
Nee ik ga dit jaar niks doen aan valentijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:49 schreef Feitosa het volgende:
Middag
Weekend! worden er nog valentijnsacties verricht hier?
Ben zelf aan het twijfelen.
Mis je me al? ben zo weinig online geweest hahaquote:
Goed idee toch.quote:
Ja.quote:
hier ben ik het helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:![]()
Jij hebt iets goed te maken kerel!
Ja... Ik hoor graag zo snel mogelijk hoe je dat gaat doenquote:
Wilde een ontbijtje brengen morgenochtend. Maar ze heeft een paar drukke weken achter de rug, dus misschien is het beter om d,r uit te laten slapen.quote:
Atlas Shrugged en The Fountainhead zijn fictie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:50 schreef Litpho het volgende:
Mill moet ik nog lezen, van Rand ben ik door Atlas Shrugged heengekomen (en moet The Fountainhead nog een keer). Interessant, maar te makkelijk om er met een realistische bril gaten in te schieten.
Alles primaquote:
Hoihoi!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:49 schreef Feitosa het volgende:
Middag
Een laat ontbijtje?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:57 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wilde een ontbijtje brengen morgenochtend. Maar ze heeft een paar drukke weken achter de rug, dus misschien is het beter om d,r uit te laten slapen.
dan breng je dr brunch rond een uur of 12quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:57 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wilde een ontbijtje brengen morgenochtend. Maar ze heeft een paar drukke weken achter de rug, dus misschien is het beter om d,r uit te laten slapen.
Duh. Maar Objectivisme wil zichzelf nog wel eens presenteren als nonfictie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Atlas Shrugged en The Fountainhead zijn fictie.
* Opent er snel topic in R&P over, om advies in te winnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:55 schreef automatic_ het volgende:
Ja... Ik hoor graag zo snel mogelijk hoe je dat gaat doen
Ik gok van niet, heb birgit net al 4 dagen achtereen gezien en zie haar maandag weer... ff wat rust is ook lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:49 schreef Feitosa het volgende:
Middag
ah dat doe je goed. vindt ze het jammer dat je (nog) geen relatie wilt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Alles prima
Genoeg duidelijkheid tussen birgit en mij... we zien wel... geen relatie wel plezier
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan breng je dr brunch rond een uur of 12
Objectivisme is non-fictie. Maar ook niet helemaal mijn ding verder.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:59 schreef Litpho het volgende:
Duh. Maar Objectivisme wil zichzelf nog wel eens presenteren als nonfictie.
Is ie stout geweest?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... Ik hoor graag zo snel mogelijk hoe je dat gaat doen
Maar wie weet krijg jij wel wat toegestuurd van andere.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik gok van niet, heb birgit net al 4 dagen achtereen gezien en zie haar maandag weer... ff wat rust is ook lekker
zover ik weet denkt zij er precies het zelfde overquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah dat doe je goed. vindt ze het jammer dat je (nog) geen relatie wilt?
Toch wel met een kloonquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:00 schreef Techno het volgende:
[..]
* Opent er snel topic in R&P over, om advies in te winnen.
Never mindquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een laat ontbijtje?
Uurtje of 10 is misschien een mooie middenweg. Vindt ze vast fantastisch
Goed idee! Maar zo eerst even een Valentijnskaartje kopen voor mn liefje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:02 schreef Murmeli het volgende:
Haaaj Q
ik ga zo maar weer bier drinken... t is tenslotte weekend
Als jij nu even naar het toilet gaat en in de spiegel knipoogt, zie jij het prototype van een blinkbinkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat zie jij als blinkbink? Je hebt zelf een vriendengroep van lik me vestje, een sexleven van halelujah. Als het niet om uiterlijk draait, hoe kut is jou karakter dan?![]()
Ik denk dat ik realistischer ben dan jij. Een mooi lichaam doet het altijd goed...
Q!quote:
dat is dan weer het goede nieuwsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zover ik weet denkt zij er precies het zelfde over
Jaquote:
nog ff geduld hier... nog klein uurtjequote:
Doeiquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:00 schreef Techno het volgende:
[..]
* Opent er snel topic in R&P over, om advies in te winnen.
Is whiskey ook goed?quote:
Nu ben je nog meer stoutquote:
Helaas, daar kan ik geen informatie over geven.quote:
Onderschat het nut van een kloon nooit. Het kan altijd handig zijn.quote:
HmmHmm... Ik wacht hè..quote:
Wachten duurt lang he.quote:
Nogalquote:
Je mag bij wel komen uithuilen hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nogal
Hij heeft mij vannacht al laten wachten en nu weer..
Gelukkig nieuwjaar alvast.quote:
Lieve Mona,quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:17 schreef automatic_ het volgende:
Nogal
Hij heeft mij vannacht al laten wachten en nu weer..
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:17 schreef automatic_ het volgende:
Hij heeft mij vannacht al laten wachten
Heyquote:
Ben benieuwd naar het antwoord...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Lieve Mona,
Hoe maak ik het goed?
Grtjs,
Een kloon
Stuur haar een boosje bloemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Lieve Mona,
Hoe maak ik het goed?
Grtjs,
Een kloon
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik slaap wel lang, maar bijna een heel jaar
![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Lieve Mona,
Hoe maak ik het goed?
Grtjs,
Een kloon
Wil een heel foute opmerking maken. Maar doet het toch maar niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:21 schreef JonKeL het volgende:
Wie van de vrouwen doet hier aan paaldansen?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken auto niet goed genoeg en niemand vertelt me waar het over gaat
Het is een hele serieuze vraagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil een heel foute opmerking maken. Maar doet het toch maar niet.
Sorryquote:
Schrijf - natuurlijk volledig anoniem - een gedichtje voor de "Love Letters" wedstrijd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:19 schreef Techno het volgende:
Lieve Mona,
Hoe maak ik het goed?
Grtjs,
Een kloon
Welk ene?quote:
Kijk! Daar kunnen we wat mee!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:24 schreef Howl het volgende:
Schrijf - natuurlijk volledig anoniem - een gedichtje voor de "Love Letters" wedstrijd.
Ja maar mijn opmerking daarop niet. Die is niet geschikt voor uitzending.quote:
Heeft Techno niet gepresteerd vannacht?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Welk ene?
En nee ik denk het niet, want dit is van gisteravond/vannacht, haha
Oooo dat! Ja Jonkel! Sorryquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ssssst speel nou even mee, even dat nieuwschierig aagje gek maken![]()
Hij heeft het wel eens beter gedaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heeft Techno niet gepresteerd vannacht?
Ja, uh... het kan niet elke keer 3 uur lang feest zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:27 schreef automatic_ het volgende:
Hij heeft het wel eens beter gedaan
Maar daar gaat niet ook niet om
Ik vergeef je dat een andere keer wel, nu eerst dat andere...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, uh... het kan niet elke keer 3 uur lang feest zijn.
Ik ook geloof ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb echt een hoop gemist de laatste dagen begin ik te merken haha
Die eerste twee zijn voor mij ook nieuw. Al hoewel... Ook niet helemaalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik![]()
Ado heeft hete nachten met MLI
JB krijgt spannend bezoek van dawg
Techno onderpresteert bij auto
Kwaak en murmeli geven elkaar zoenles.
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik vergeef je dat een andere keer wel, nu eerst dat andere...
Mannen bestaan niet in zo'n leuke uitvoering, met mij als uitzondering. Sorry.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja
Ik wil ook wel een mannelijke vixen equivalent
Ik zal het je zo meteen wel even duidelijk makenquote:
PM je de update ook evenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal het je zo meteen wel even duidelijk maken
Jeetje het is druk geweest... maar als techno niet presteerd wil ik hem wel les geven... laat ik het wel zien hoe het moetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik![]()
Dat kan ik toch niet doenquote:
Jij ging voor de vrouwen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jeetje het is druk geweest... maar als techno niet presteerd wil ik hem wel les geven... laat ik het wel zien hoe het moet
T, klinkt als een prima aanbodquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jeetje het is druk geweest... maar als techno niet presteerd wil ik hem wel les geven... laat ik het wel zien hoe het moet
jij bent ook degene waarop ik les geef... mag hij kijken hoe hij een vrouw oraal moet bevredigenquote:
Ho! Die had ik even niet zien aankomenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij bent ook degene waarop ik les geef... mag hij kijken hoe hij een vrouw oraal moet bevredigen
Mogen we geen geheimpje hebben?quote:
Dat was heul de issue niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
jij bent ook degene waarop ik les geef... mag hij kijken hoe hij een vrouw oraal moet bevredigen
vannacht een herkansingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was heul de issue niet.![]()
Maar uh, elke nacht 3+ uur seksen wordt vermoeiend op den duur.
Natuurlijk niet, weet je wel wie je voor je hebt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mogen we geen geheimpje hebben?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ho! Die had ik even niet zien aankomen![]()
Een oldbie toch? :pquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, weet je wel wie je voor je hebt?
Denk dat ie meer zichzelf bezigt in dat gevalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:38 schreef Techno het volgende:
Ouwe!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:38 schreef Techno het volgende:
[..]
hmm 3 uur lang sexquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was heul de issue niet.![]()
das juist leuk!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
Techno, je geeft veel informatie weg..
Geen mens (lees: Man) die het 3 uur aaneengesloten volhoudt zonder iets te gebruikenquote:
Ja, laat ik het maar niet over de ochtend hebben, dan ben ik ook de klosquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
Techno, je geeft veel informatie weg..
Nee, doe maar nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, laat ik het maar niet over de ochtend hebben, dan ben ik ook de klos
meer info laten we niet losquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:41 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Geen mens (lees: Man) die het 3 uur aaneengesloten volhoudt zonder iets te gebruiken
Kwestie van techniek.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:41 schreef ProbeerMe het volgende:
Geen mens (lees: Man) die het 3 uur aaneengesloten volhoudt zonder iets te gebruiken
Nou, ik hoor net dat je eerst les gaat krijgenquote:
Je zal tussendoor toch wel echt even stoppen, anders zit je zeker aan de viagra o.i.dquote:
Hehequote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik hoor net dat je eerst les gaat krijgen
Dames en heren, met trots presenteer ik uw, de Wilma Nanninga van FOK-Singlesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik![]()
Ik weer niet, want ik krijg ook nooit wat. Kerelsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:44 schreef Q. het volgende:
En wie hebben er allemaal Valentijnskaartjes gestuurd?
Ja, uiteraard wel af en toe wat drinken en op adem komen enz.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:44 schreef ProbeerMe het volgende:
Je zal tussendoor toch wel echt even stoppen, anders zit je zeker aan de viagra o.i.d
Daar heb je zelf de hand inquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:45 schreef Ripley het volgende:
Ik weer niet, want ik krijg ook nooit wat. Kerels
Ik ga toch echt geen kerel dwingen om me een kaart te sturen, da's ook weer zo sneuquote:
misschien krijg je nu wel virtuele Fok! kaartjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ga toch echt geen kerel dwingen om me een kaart te sturen, da's ook weer zo sneu
wat is je email adres.. krijg je van mij wel een valentijd ecardquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ga toch echt geen kerel dwingen om me een kaart te sturen, da's ook weer zo sneu
* ProbeerMe checkt foboquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar een blatante hint als deze kan wonderen doen. Als ik jou was, zou ik morgen mijn pm-box wijd openhouden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:47 schreef Ripley het volgende:
Oh ik ben ontmaskerd!quote:
je moet voorbij haar borsten kijken he, er is meer Rip dan enkel die voorgevelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:49 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
* ProbeerMe checkt fobo
Ik had je er toch wel eentje gestuurd als ik dat wist
Dat klinkt alsof de rest onacceptabel isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je moet voorbij haar borsten kijken he, er is meer Rip dan enkel die voorgevel
Verrék.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:51 schreef kwaakvaak het volgende:
Bedoelde meer in het algemeen, je verwacht toch niet van een mooie dame dat ze geen valentijnskaartje krijgtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja? Is me nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik had al geupdate hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik![]()
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:47 schreef Ripley het volgende:
It's all good, Q. It's all good.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:57 schreef Q. het volgende:
Ik word wel meer ontmaskerd de laatste tijd.
I know.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
It's all good, Q. It's all good.
JoeyT zei dat het info uit de eerste hand was, dus ik registreer alleen maar hequote:
Hmm...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
JoeyT zei dat het info uit de eerste hand was, dus ik registreer alleen maar he
Vertelquote:
De update staat ietsje naar bovenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:01 schreef MaJo het volgende:ik ben een kies en een stuk van mijn verstand armer. Ging heel makkelijk, nu hopen dat de pijn binnen de perken blijft
heb ik nog wat gemist?
Ik zag het al jaquote:
Hoiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:01 schreef MaJo het volgende:
ik ben een kies en een stuk van mijn verstand armer. Ging heel makkelijk, nu hopen dat de pijn binnen de perken blijft
heb ik nog wat gemist?
vorige keer was ik er een week naar vanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi
Ik denk dat het wel meevalt.
Ik bedoelde wat je gemist hadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
vorige keer was ik er een week naar van
Hehe. Je moet je kansen bij anderen nog open houden hèquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dat van auto en mij klopt niet dus.
Juistem. En dat presteren slaat op (gebrek aan) aandacht, niet seks.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:05 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Je moet je kansen bij anderen nog open houden hè
Hehequote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Juistem. En dat presteren slaat op (gebrek aan) aandacht, niet seks.
Lezen jullie even mee?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:07 schreef automatic_ het volgende:
Hehe
Ja, dat is waarJe bent stout, omdat je zo maar in slaap valt
en dat is de waarheid,![]()
De E-playerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Je moet je kansen bij anderen nog open houden hè
Natuurlijk doen ze datquote:
Mja, stiekem wel...quote:
Meh, ik was wel nieuwschierig of ik je ken aangezien je zei "Ook uit [insert Stad]"quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:07 schreef automatic_ het volgende:
Je bent stout, omdat je zo maar in slaap valt
en dat is de waarheid,![]()
Als dat na die 3+ uur vol techniek was, dan valt dat daverend mee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:10 schreef automatic_ het volgende:
niet dat dat positief is voor je... maar toch
Told ya.quote:Mja, stiekem wel...
whooohh.. en ik moet in de stad nog even een drankje doen vanavond! ga ik jou missen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:17 schreef Q. het volgende:
Ik kom jullie de hele avond lastig vallen..
Verplicht drinken is inderdaad vervelend.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whooohh.. en ik moet in de stad nog even een drankje doen vanavond! ga ik jou missen!
Neeeeeeeee!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whooohh.. en ik moet in de stad nog even een drankje doen vanavond! ga ik jou missen!
Ja hoor, ik welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:21 schreef Q. het volgende:
Heb je trouwens nog leuke dates gehad recentelijk, Snuit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |