Is dat zo ja?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:15 schreef BobbyB het volgende:
Nog even, en dan kun je ook met ING bij iDeal betalen. Door dat hele postbank gebeuren.
Ik snap nog steeds niet waarom ze moeten fuseren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:15 schreef BobbyB het volgende:
Nog even, en dan kun je ook met ING bij iDeal betalen. Door dat hele postbank gebeuren.
Yep... maar je gaat dan ook gebruik maken van TAN codes en gebruikersnaam en wachtwoord ipv van de calculator.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat zo ja?Dat zou mooi zijn.
Zal wel goedkoper zijn en ze kunnen aan de postbank klanten verdienen. We worden nu in ieder geval al genaaid dat we moeten betalen voor de rekening en bankpas.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom ze moeten fuseren.
Ik heb helemaal geen zin om van bank te veranderen. Maar ik wil niet bij ING
Synergie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Moet je bij ING betalen voor een bankpas? Dan ben ik al helemaal wegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal wel goedkoper zijn en ze kunnen aan de postbank klanten verdienen. We worden nu in ieder geval al genaaid dat we moeten betalen voor de rekening en bankpas.![]()
Dag mooie blauwe kleur
Moet je nu bij de postbank ook al een tijdje. Tensminste, ik welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Moet je bij ING betalen voor een bankpas? Dan ben ik al helemaal weg
Ik breek geen passen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je nu bij de postbank ook al een tijdje. Tensminste, ik wel
Heeft ook niks met breken te maken. Is gewoon jaarlijkse bijdrage.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik breek geen passen.
En bij de rabo dan?
De postbank is al jaren onderdeel van de ING, maar nu wordt de naam postbank opgeheven.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om van bank te veranderen. Maar ik wil niet bij ING
En omdat je de TANcode op je mobiel ontvangt is die constructie én makkelijker én veiliger dan die iedereen dezelfde calculator constructiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yep... maar je gaat dan ook gebruik maken van TAN codes en gebruikersnaam en wachtwoord ipv van de calculator.
In ieder geval stukken prettiger want m'n telefoon heb ik altijd bij mij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:03 schreef DoctorB het volgende:
[..]
En omdat je de TANcode op je mobiel ontvangt is die constructie én makkelijker én veiliger dan die iedereen dezelfde calculator constructie
Ja, maar de laatste tijd is het wel echt kut geworden, elke keer gezeik met internetbankieren, onderhoud aan de site overdag, dat doe je toch 's nachts?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:52 schreef Cothen het volgende:
[..]
De postbank is al jaren onderdeel van de ING, maar nu wordt de naam postbank opgeheven.
Ik hang wel aan het internet, de website is gewoon kut en ik gebruik mn favorieten, dus een typfout zal het ook niet zijnquote:De webpagina kan niet worden weergegeven
Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:54 schreef mrfatmen het volgende:
Iemand een idee wanneer je je beveiligingscalculator kan laten omzetten naar een gebruikersnaam/wachtwoord.?
Zo dat ik ing bank klanten ook ideal kunnen gaan gebruiken
Doe eens mijn.ing.nl intypen dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sinds de samenvoeging heb ik veel meer problemen met internetbankieren. Bij mijnpostbank eigenlijk nooit problemen, maar heb nu geregeld dat ik een melding krijg dat de pagina niet kan worden weergegeven:
[..]
Ik hang wel aan het internet, de website is gewoon kut en ik gebruik mn favorieten, dus een typfout zal het ook niet zijn![]()
Echt, met mijn.postbank.nl had ik dit nooit!
Wederom dat de pagina niet kan worden weergegeven. Als ik ctrl F5 doe, doet ie het vervolgens wel. Ik heb het soms ook tijdens het bankieren. Dan ga ik naar af/bijschrijvingen en dan krijg ik ook die melding. Echt verdomd vervelend!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:16 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Doe eens mijn.ing.nl intypen dan?Je hebt waarschijnlijk gewoon een verouderde link in je favorieten staan..
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:36 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb ING en ik kan gewoon IDeal gebruiken hoor.,.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:42 schreef Fileaxx het volgende:
Ik heb ING en ik betaal gewoon met Ideal![]()
wat is het probleem?
Virusscanner? Firewall?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wederom dat de pagina niet kan worden weergegeven. Als ik ctrl F5 doe, doet ie het vervolgens wel. Ik heb het soms ook tijdens het bankieren. Dan ga ik naar af/bijschrijvingen en dan krijg ik ook die melding. Echt verdomd vervelend!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:36 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb ING en ik kan gewoon IDeal gebruiken hoor.,.
Zaten jullie voor de fusie bij ING?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:42 schreef Fileaxx het volgende:
Ik heb ING en ik betaal gewoon met Ideal![]()
wat is het probleem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Gewoon altijd al. vanaf 't begin.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik kan het niet hoor.![]()
Hebben jullie daar bericht over gekregen? Of zaten jullie eerst bij de Postbank?
Maar weet iemand al een datum of indicatie welke nauwkeuriger is dan in de loop van 2009?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:15 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]Even geduld hebben, ontvang je nog wel een brief over.
Reken maar op april.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:01 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
Maar weet iemand al een datum of indicatie welke nauwkeuriger is dan in de loop van 2009?
Weet je dit zeker Banzaiaap?quote:
1: wat een kutkickquote:Op maandag 1 juni 2009 09:23 schreef Draconian het volgende:
Moet je eens geld storten van de Postbank naar de Rabobank. Vrijdag gedaan en nog niet binnen nu. Dat wordt pas dinsdag. Postbank doet dat schijnbaar om nog extra rente te kunnen vangen. Gewoon een slechte trage bank.
Enige wat aantrekkelijk is zijn de lage rentes voor een hypotheek.
Andere banken gelijk je geld binnen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:23 schreef Draconian het volgende:
Moet je eens geld storten van de Postbank naar de Rabobank. Vrijdag gedaan en nog niet binnen nu.
Ja want vrijdag was het ook een feestdag. Niet dus.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:49 schreef drumstickNL het volgende:
3: geld word nooit overgemaakt op feestdagen of in het weekend.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:16 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
[..]
Ja want vrijdag was het ook een feestdag. Niet dus.![]()
Bij een andere bank hadden ze het niet nog hoeven overmaken waarschijnlijk maar was het er al lang verwerkt en gestort.
Nooit anders gehad dan Rabo, en ook op vrijdagen binnen 10 min meestal netjes verwerkt en overgeschreven. Volgens mij ook in het weekend.
Wat is de vervaldatum van je pas?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb nog steeds geen nieuw pasje van de ING ontvangen...
Hoe laat heb je het overgemaakt dan? Als je het voor 12 uur gedaan had, was het diezelfde dag al bij de Rabo binnen. Ik heb echt nog nooit problemen gehad met de traagheid, maar goed, ik ga ook geen dingen op het laatste moment overmakenquote:Op maandag 1 juni 2009 09:23 schreef Draconian het volgende:
Moet je eens geld storten van de Postbank naar de Rabobank. Vrijdag gedaan en nog niet binnen nu. Dat wordt pas dinsdag. Postbank doet dat schijnbaar om nog extra rente te kunnen vangen. Gewoon een slechte trage bank.
Enige wat aantrekkelijk is zijn de lage rentes voor een hypotheek.
Andere banken gelijk je geld binnen.
Maakt geen zak uit. Mijn pas was nog geen jaar oud en ik kreeg al een nieuwe ING pas.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:23 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Wat is de vervaldatum van je pas?
Je kan er niet mee omgaan. Ik heb ook ING en kan gewoon betalen via iDEAL.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:11 schreef Fascination het volgende:
Wat is het voor iets raars dat ING de enige bank is waar je niet met iDEAL kunt betalen?
Aangezien ik bij de INGbank zit kan ik heel veel betalingen dus niet via internet doen.
Die nieuwe pas kon je kostenloos aanvragen met je eigen print erop, dat je er te lang mee hebt gewacht is je eigen probleem.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal wel goedkoper zijn en ze kunnen aan de postbank klanten verdienen. We worden nu in ieder geval al genaaid dat we moeten betalen voor de rekening en bankpas.![]()
Dag mooie blauwe kleur
Sneue aap, kijk anders even naar de datum van de OPquote:Op maandag 1 juni 2009 22:40 schreef Booomer het volgende:
[..]
Je kan er niet mee omgaan. Ik heb ook ING en kan gewoon betalen via iDEAL.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:36 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Die nieuwe pas kon je kostenloos aanvragen met je eigen print erop, dat je er te lang mee hebt gewacht is je eigen probleem.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?Ik heb het over het feit dat je vroeger alles gratis kreeg bij de Postbank en nu overal voor moet betalen.
Lul nou niet zo stom, vroeger was het gewoon gratis. Ik ben al jaren klant bij de Postbank en het is pas sinds een jaar of 2 zo dat je ervoor moet betalen. Dat het wellicht niks met het ING gedoe te maken heeft staat er los van.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:56 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
![]()
Bij de postbank moest je ook gewoon betalen voor je pas.
Goh dat wist ik nog niet. Bedankt Einstein. Anders lees je het topic even door.quote:Sterker nog, de ING neemt het hele postbank-concept over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |