Dan raakt ze zwanger van een kangaroe, dat soort mensen zijn tot alles in staat.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Vroeger werden zulk soort mensen naar Australië gedeporteerd.
Chavs maken kindertjes zodat ze meer uitkering kunnen trekken bij de overheid.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Wat zeurt iedereen over dat die chick lelijk is en blabla... Als zij elkaar nou leuk vinden en zo stom zijn om op die leeftijd seks te hebben, laat ze lekker. Zelfs al denkt zij in 8 jongens de liefde van d'r leven gevonden te hebben..
Maar een KIND KRIJGEN, FUCKING HELL!!!![]()
![]()
Hoe is dat in godsnaam wettelijk toegestaan?!?
Heeft iemand je het verband tussen sex hebben en kinderen krijgen al uitgelegd?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Wat zeurt iedereen over dat die chick lelijk is en blabla... Als zij elkaar nou leuk vinden en zo stom zijn om op die leeftijd seks te hebben, laat ze lekker. Zelfs al denkt zij in 8 jongens de liefde van d'r leven gevonden te hebben..
Maar een KIND KRIJGEN, FUCKING HELL!!!![]()
![]()
Hoe is dat in godsnaam wettelijk toegestaan?!?
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
13-jarige vader misschien niet de vader
hoerrrrrrrrrrrrrrrr
Als effectieve voorlichting mbt anticonceptie te wensen overlaat, bestaat er nog zoiets als abortus?!? Wat mijns inziens verplicht zou moeten zijn in dit soort situaties..!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:40 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Heeft iemand je het verband tussen sex hebben en kinderen krijgen al uitgelegd?
Dus ze mogen van jou wel seks hebben, maar moeten wel verplicht worden tot abortus in geval van conceptie? Beetje de put dempen nadat het kalf verdronken is, niet?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:48 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Als effectieve voorlichting mbt anticonceptie te wensen overlaat, bestaat er nog zoiets als abortus?!? Wat mijns inziens verplicht zou moeten zijn in dit soort situaties..!
Baby's van andere mensen willen vermoordenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:48 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Als effectieve voorlichting mbt anticonceptie te wensen overlaat, bestaat er nog zoiets als abortus?!? Wat mijns inziens verplicht zou moeten zijn in dit soort situaties..!
Seks verbieden lijkt me wat lastiger uitvoerbaar, niet?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:27 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dus ze mogen van jou wel seks hebben, maar moeten wel verplicht worden tot abortus in geval van conceptie? Beetje de put dempen nadat het kalf verdronken is, niet?
Daar heb je wel gelijk in, maar abortus opleggen gaat nog een stuk verder naar mijn mening.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:39 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Seks verbieden lijkt me wat lastiger uitvoerbaar, niet?
Ik vind abortus ook etisch niet verantwoord, en het verplicht stellen daarvan vind ik een ziek idee. Dan heb ik nog liever dat je die koters verplicht op de prikpil zet vanaf geslachtsrijpheid. Abortus is een smerig iets.quote:Natuurlijk vind ik het ook stom als zulke kinderen seks hebben, maar in feite doen ze daar niemand kwaad mee behalve evt. zichzelf - met een kind krijgen zadel je iemand anders (teminste 1!) met je stommiteiten op. En abortus is heel simpel verplicht te stellen...behalve dat mensen het niet etisch verantwoord vinden
Mja, dat kan ook. Ik wil best aannemen dat abortus smerig is, maar ik ben daar vrij hard in: het is altijd nog beter dan een kind krijgen. Maar verplichte anticonceptie mits die dan ook echt goed uitgevoerd en gecontroleerd wordt, dat vind ik wel een redelijke schikking. Dat ene kind op de 10x (waarbij x = groot..) dat dan toch zwanger wordt, dat moet dan maar.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:44 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar abortus opleggen gaat nog een stuk verder naar mijn mening.
[..]
Ik vind abortus ook etisch niet verantwoord, en het verplicht stellen daarvan vind ik een ziek idee. Dan heb ik nog liever dat je die koters verplicht op de prikpil zet vanaf geslachtsrijpheid. Abortus is een smerig iets.
Echt welquote:Op zondag 15 februari 2009 16:50 schreef Poeke het volgende:
dit topic verdient een dikke TVP, al is het alleen maar om de uitslag van de test
ze heeft wel jetsers!quote:
Hoe kan je dat in hemelsnaam zien bij een kind van twee weken? Die baby toont net zoveel gelijkenis met een aap als met een mens.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:45 schreef Boowtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik nu de enige die hem op de baby doet lijken? Als twee druppels water!!!
Je zou er bijna een wedje om willen leggen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |