Zulke rare dingen verkopen ze hier niet in Twentequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
ech p00pbox, jij moet het gewoon halen dit weekend!!!
Twentequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zulke rare dingen verkopen ze hier niet in Twente
ik kom daar al 19 jaar hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , van vakantie gewoon!!![]()
nou je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zulke rare dingen verkopen ze hier niet in Twente
iddquote:
dat maakt niet uit, het blijft op vakantie gaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik kom daar al 19 jaar hoor
eensch isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou je weet niet wat je mist.
en of ik dat kenquote:
je zou bijna zelf zon pers kopenquote:
ja ik vroeg het eigelijk aan de twentenaren, omdat zij toch anders zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:24 schreef tripack het volgende:
[..]
en of ik dat ken![]()
![]()
lekker met een beetje chilisaus erbij
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zou bijna zelf zon pers kopen
yupquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:28 schreef tripack het volgende:
[..]jah idd... eigenlijk is het gewoon gefrituurde aardappelpuree
ja, serieusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg madz , ken je het nou of niet ?
van texel ?quote:
nee dat niet per sequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yup![]()
hmmm
heb jij dat wel eens geprobeert ? aardappelpuree gefrituurd ?
mja, ik doe liever verse aardappelen met melk. maja das ook 15 jaar geleden dat ik dat voor het laatst gemaakt hebquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat niet per seik heb ook niet zo'n vorm om zulke patat te persen
maar ik weet nog wel vroegâh toen ik het moet maken was het alleen water toevoegen aan het zakje poeder en roeren maar
dat is idd veel lekkerderquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja, ik doe liever verse aardappelen met melk. maja das ook 15 jaar geleden dat ik dat voor het laatst gemaakt heb
ja je proeft wel het verschil ja, maja ik moet wel de moeite ervoor nemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:34 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is idd veel lekkerderwij doen het nu soms wel nu we op onszelf wonen
Joppiesaus kennen we dan wel weerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
kennen jullie joppie saus ?
nu de raspatat nogquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Joppiesaus kennen we dan wel weer
ik niet neequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:36 schreef Crazy-p het volgende:
loll
niets beters te doen zeker!
ik ga nog steeds lekker pizza maken vanavond
nou dat wordt p00pbox trakteren op een raspatatje dan Crazy-Pquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Crazy-p het volgende:
ik ken raspatat wel
heb je je charmes al in de strijd gegooid ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
ik hoopte eerder weg te kunnen, denk dat dat niet gaat lukken
jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je je charmes al in de strijd gegooid ?
whehe, sorry ik moest even lachenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
maar de printer gaat echt niet sneller
pizza uit potjes?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet nee
pizza heb ik ook vd week gemaakt.
doe jij dat ook met die potjes van de AH ?
najah....alsof dat ding niet van vlees en bloed isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
maar de printer gaat echt niet sneller
Ik kies Brigitte Bardotquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:46 schreef tripack het volgende:
Wie van deze vrouwen vinden jullie nou eigenlijk echt echt mooi??
Sophia Loren
Bettie Page
Grace Kelly
Brigitte Bardot
Audrey Hepburn
Marilyn Monroe
ik zit zelf te twijfelen tussen Grace Kelly, Brigitte Bardot en Audrey Hepburn
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:48 schreef tripack het volgende:
[..]
najah....alsof dat ding niet van vlees en bloed is
jij werkt bij mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
uiteraard kan ik niets zien
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Nudity;Arts/Entertainment"
For assistance, contact your network support tea
je kan tog ff googlenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
uiteraard kan ik niets zien
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Nudity;Arts/Entertainment"
For assistance, contact your network support tea
ja dan zitten er 2 potjes in.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:47 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
pizza uit potjes?
huh..
de bodem komt gewoon uit een pak.. saus moet ik nog zien.. en verse groente en vlees/ vis natuurlijk
Zelfs in mn blote reet erop zitten hielp nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:48 schreef tripack het volgende:
[..]
najah....alsof dat ding niet van vlees en bloed is
dat werkt alleen bij het kopieerapparaatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zelfs in mn blote reet erop zitten hielp niet
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zelfs in mn blote reet erop zitten hielp niet
neej dat doe ik niet..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan zitten er 2 potjes in.
in een potje zit het deeg. zelfde als croissants zeg maar.
en in het andere potje zit de tomatensaus.
erg makkelijk. ja je moet zelf nog meer dingen erop gooien natuurlijk, maar de basis is er. bovendien is het deeg ervan erg lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |