Dat zijn ook allemaal kneuzen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het zondag is bij de aankomst van de treinen van Feyenoord, en al die ajax fans die staan te wachten daar op ?
Ikkuh niet. Mag een ander doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heb je je pannenkoek spandoek al af?
020quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ikkuh niet. Mag een ander doen.
Heej stelletje klapjosti's uit 020 hier. Oké dat niveau is niet hoog op dat filmpje maar zo hebben jullie dr ook genoeg
Zoveel zegt die gast niet verkeerd hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ikkuh niet. Mag een ander doen.
Heej stelletje klapjosti's uit 020 hier. Oké dat niveau is niet hoog op dat filmpje maar zo hebben jullie dr ook genoeg
Mooie emotie. Alleen had hij Marco geen pannenkoek moeten noemen, maar goed dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
020
En dat noemen wij passie, iemand die baalt dat we weer geen kampioen zijn, wij wachten niet met balen tot we bijna onderaan staan
Dat is gewoon de emotie, ik was het ook niet eens met Van Basten die wedstrijd, en heb hem ook allemaal dingen genoemd, maar ik sta (lees: zit) nog steeds voor 100% achter MVBquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mooie emotie. Alleen had hij Marco geen pannenkoek moeten noemen, maar goed dat is mijn mening.
Nogmaals: Passiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:35 schreef TJDoornbos het volgende:
In de basis heeft die gast gelijk absoluut maar zoals die loopt te stuiteren....
wiet en coke vrees ik!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk dat het gister ook emotie was, of meer haat?
Meer haat naar Ajax dan liefde richting feyenoord..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk dat het gister ook emotie was, of meer haat?
niet agressief wel vervelend!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van wiet word je niet zo agressief hoor
Wat een ongelovelijk slechte post zegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Valt mee, ik word er gewoon rustig van.
Hij kweekt wiet op zijn kinquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijk slechte post zeg
Check mij ik rook wiet
Na de tweede keer "hamas hamas Joden aan het gas", is die vent ook al buiten adem. Wat een knuppels zeg.quote:
Ze kijken zeker alleen op fok!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:09 schreef Jasza het volgende:
Bij Cohen en Aboutaleb zijn signalen binnengekomen dat het rond de wedstrijd van zondag onrustig zou kunnen worden, meldde de woordvoerster. Op diverse internetfora hitsen rivaliserende supporters elkaar op.
OMG ZE GAAN UITBREKEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |