dan win ik altijdquote:
Maar dat loopt altijd uit op gelijk spelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:48 schreef tripack het volgende:
[..]
dan win ik altijd![]()
net zoals jij boter kaas en eieren tegen jezelf speelt
thnxquote:
Hun zullen toch zelf wel snappen hoe hun software werktquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mijn probleem hier is nog steeds niet opgelost
nu moet ik dus de leverancier van de software bellen, terwijl ik er maar de helft van snap
dat wordt een leuk telefoongesprek
ja, maar ik moet het uiteindelijk uitvoerenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hun zullen toch zelf wel snappen hoe hun software werkt
Dan moeten ze het maar contant aan me gevenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
als ik dit niet voor elkaar krijg, kan er maandag geen transactie van een riant geldbedrag wat ik ook wel op mijn rekening gestort wil hebben niet worden overgemaakt
contantquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan moeten ze het maar contant aan me geven
jawelquote:
misschien is het alweer kontant omdat de oude spelling weer nieuwe spelling is, maar dat boeit mij ook nietquote:
Taalkundequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
misschien is het alweer kontant omdat de oude spelling weer nieuwe spelling is, maar dat boeit mij ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
TaalkundeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik ga ff formulier inleveren waardoor ik helft van mijn schoolgeld weer terug krijg
ja hequote:
ik heb zo'n tyfus hekel aan dit soort klussenquote:
http://fotoboek.fok.nl/BarraCupraCuda#repliedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
BARRA HEEFT BOOBIES IN ZIJN FOBO
Ze vallen tegen, Mad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Niemand kijkt naar de boobieeeszz in barra's fobo ?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
TaalkundeIk had een score van 118, alleen 3 sterren op dat muziekgedeelte en 4 sterren op ruimtelijk inzicht. VOor de rest alles op 5 sterrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schatte alleen mezelf steeds veel te laag in van te voren
Please sir. When moon? When Mustang?
Hoe doet hij het tochquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:35 schreef Sgele het volgende:
Geen baan maar wel op vakantie... Barra wel hoor
sgelequote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:35 schreef Sgele het volgende:
je weetsch!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:35 schreef Sgele het volgende:
geen idee wat ik hadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had een score van 118, alleen 3 sterren op dat muziekgedeelte en 4 sterren op ruimtelijk inzicht. VOor de rest alles op 5 sterrenIk schatte alleen mezelf steeds veel te laag in van te voren
De hoer uithangen?quote:
Geniet er maar van mate!quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik denk hier ergens
[ afbeelding ]
zal ik doen...quote:
hij heeft net deze foto genomenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:42 schreef Olep het volgende:
Waar is Runx?
Uiteraard!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zal ik doen...
bewaak jij het fort terwijl ik weg ben?
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij heeft net deze foto genomen
[ afbeelding ]
awquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |