Wtf, only in... oh, wacht...quote:
Dat enge monster is gewoon een fucking serieverkrachtsterquote:
Bwah.. Die linker was blij dat ie eindelijk ergens op mocht, die rechter vond t wel leuk om er een keer een te hebben die geen nee durft te zeggen, en die onderste was blij dat het een keer geen vieze man in een regenjas wasquote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat enge monster is gewoon een fucking serieverkrachtsterWant niemand geloofd toch dat die 3 arme jongens vrijwillig het bed hebben gedeeld met die trol?
inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat enge monster is gewoon een fucking serieverkrachtsterWant niemand geloofd toch dat die 3 arme jongens vrijwillig het bed hebben gedeeld met die trol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Die hoer neukt erop los, word zwanger en jij vindt het triest? ik vind het een standaard versie van oorzaak-->gevolg.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:38 schreef livelink het volgende:
Ik gok eerder op haar vader of één van haar broers![]()
Wat een intriest leven voor dat meisje. Bah, en die twee andere 'kandidaten', wat een verschrikkelijke jongens.
Ik vermoed dat die Alfie de enige is die ook nog echt een heel klein beetje om haar geeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |